To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-11-22
Lubliniec: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz tonerów.
Numer ogłoszenia: 229637 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 199853 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Paderewskiego, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3510509, fax 034 3510511.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz tonerów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz tonerów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublińcu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 9883,11 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: akcesoria komputerowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARTIM Sp.z o.o., ul .Oleska 121, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4877.91
- Oferta z najniższą ceną: 4877.91 / oferta z najwyższą ceną: 4877.91
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: akcesoria biurowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARTIM sp. z o.o., ul. Oleska 121, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 528.00
- Oferta z najniższą ceną: 528.00 / oferta z najwyższą ceną: 655.80
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: tonery.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARTIM Sp. z o.o., ul. Oleska 121, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4477.20
- Oferta z najniższą ceną: 4477.20 / oferta z najwyższą ceną: 4672.20
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Dostawa beczkowozów dla potrzeb Gminy Lubliniec
- Dostawa automatycznej paczkowarki do wody pitnej dla potrzeb Gminy Lubliniec
- Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia II
- Dostawa wyposażenia warsztatowego laboratorium druku przyrostowego i tśm do produkcji dronów dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu.
- Dostawa serwerów wyposażonych w system do automatycznego wykonywania kopii zapasowych oraz urządzeń zasilania awaryjnego (UPS) w ramach realizacji konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Remont budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lublińcu z podziałem na 2 zadania
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do Szkoły Podstawowej nr 20 w Gdyni
- Dostawa wyposażenia ICT do pracowni komputerowej oraz Laboratorium Inteligentnych Instalacji Elektrycznych w związku z realizacją projektu p.n. "Rozwój infrastruktury dydaktycznej PANS w Chełmie"
- Zakup i sukcesywna dostawa tonerów, tuszy i bębnów na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu inf. z oprogramowaniem dla Miasta Radzyń Podlaski w ramach projektu "BEZPIECZNY E-PORTAL MOF RADZYNIA PODL.
- Dostawa sukcesywna akcesoriów komputerowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do realizacji zadań Projektu pn. "Centrum Usług Społecznych w Szczecinie" oraz na potrzeby CUS w Szczecinie
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.