Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-29
Tarnów: dostawa fabrycznie nowego 1 kpl przenośnego urządzenia radarowego do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym.
Numer ogłoszenia: 229574 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarnów , ul. Krakowska 19, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 688 01 34, faks 014 688 01 03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa fabrycznie nowego 1 kpl przenośnego urządzenia radarowego do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -1 kpl przenośnego urządzenia radarowego do automatycznego pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym wraz z jednoczesną rejestracją wykroczeń w formie zdjęć cyfrowych, (zwane dalej urządzeniem) w wersji pracy na statywie z pobocza drogi oraz z bagażnika samochodu osobowego - kompletny zestaw umożliwiający kalibrację urządzenia - program komputerowy do obróbki materiału zdjęciowego i wykonania kompletnej dokumentacji mandatowej, -statyw do montażu urządzenia na miejscu pracy -konstrukcja metalowa do ustawienia w bagażniku samochodu osobowego. -przeszkolenie pracowników Zamawiającego w ilości 8 godz. zegarowych łącznie do 6 dni od dnia dostarczenia urządzenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.30.00 - Sprzęt do kontroli ruchu drogowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi przez określenie: spełnia /nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2.1) doświadczenie w wykonaniu min. 2 dostaw o wartości minimum 50 tys. zł każda -urządzeń do pomiaru prędkości pojazdów, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi przez określenie: spełnia /nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych oraz wykazu wykonanych dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi przez określenie: spełnia /nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi przez określenie: spełnia /nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełnienia warunku nastąpi przez określenie: spełnia /nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Warunki i wymagania dotyczące oferowanych dostaw: 8.1 Oferowany urządzenie radarowe musi spełniać minimalne warunki określone Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 listopada 2007 r w sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać przyrządy do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym, oraz szczegółowego zakresu badań i sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (Dz. U. z dnia 3 grudnia 2007 r.). 8.2 Oferowane urządzenie musi mieć ważną decyzję Zatwierdzenia Typu Urządzenia /dokument wraz z ofertą/ oraz dowód Legalizacji Pierwotnej / przekazany w chwili dostawy/ wydane przez właściwy organ administracji miar zgodnie z ustawą z dnia 11 maja 2001 r. prawo o miarach. 8.3 Urządzenie musi spełniać normy bezpieczeństwa CE 8.4 Urządzenie musi mieć orzeczenie Laboratorium Ochrony Radarowej w Warszawie lub inne uprawnione laboratorium o braku zagrożenia dla ludzi i środowiska. 8.5 Wymagania techniczne urządzenia radarowego: 8.5.1 Pomiary prędkości w dwóch kierunkach jazdy (pojazdy nadjeżdżające i oddalające się ). 8.5.2 Pomiary z wykorzystaniem efektu Dopplera. 8.5.3 Urządzenie powinno umożliwiać uzyskanie czytelnych kolorowych zdjęć z rozpoznawalną twarzą kierowcy pojazdu nadjeżdżającego -wykonanych w różnych warunkach atmosferycznych i różnych okresach w ciągu doby (dzień, zmierzch, noc itp), w zasięgu dwóch pasów drogowych i w sąsiedztwie znaków drogowych powodujących refleksy świetlne. Zdjęcia muszą posiadać możliwość identyfikacji w tle numeru i nazwy urządzenia, w którym zostały wykonane, daty i czasu pomiaru z dokładnością do 1 sekundy, wartości prędkości dozwolonej i stwierdzonej, numeru zdjęcia, lokalizacji pomiaru oraz kierunku pomiaru. Urządzenie powinno mieć możliwość odtworzenia na miejscu lub w innym czasie zdjęcia kierowcy -sprawcy wykroczenia. Automatyczna rejestracja wykroczenia ze zdjęciem po przekroczeniu zadanego limitu prędkości, limit prędkości ustawiany ze skokiem 1 km/h 8.5.4 Urządzenie musi mieć możliwość współpracy z komputerem w celu poprawy jakości zdjęć oraz możliwość przenoszenia zarejestrowanego materiału do komputera stacjonarnego. 8.5.5 Rozdzielczość zdjęć min 10 Mpikseli 8.5.6 Zakres pomiarowy prędkości pojazdów min. 30-240 km/godz przy dokładności pomiaru max +/- 3%. 8.5.7 System automatycznego rozpoznawania tablic rejestracyjnych 8.5.8 Możliwość zainstalowania w pojeździe bez ingerencji w konstrukcję samochodu i konieczności dodatkowych badań. Urządzenie musi być kompletne bez konieczności zakupu dodatkowych akcesoriów i oprzyrządowania. 8.6 Oprogramowanie Możliwość wyszukiwania wykroczeń według zadanych kryteriów: daty, czasu, prędkości, numeru zdjęcia, numeru rejestracyjnego pojazdu, nazwiska sprawcy, rodzaju wykroczenia. Możliwość wydruku dokumentacji zawierającej zdjęcie, oświadczenia, koperty C5 i C6, zwrotnego potwierdzenia odbioru, powiadomień karty MRD5, mandatów karnych i karty informacyjnej. Rejestracja wysyłanej korespondencji i wydruk pocztowej książki nadawczej, wydruk zestawienia za okres zadany. Definiowanie poziomu uprawnień poszczególnych użytkowników. Zapewnienie bezpieczeństwa bazy danych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 8.7 Gwarancja na sprzęt musi być realizowana na miejscu użytkowania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Gwarancja - 10
- 3 - Rozdzielczość zdjęć - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.tarnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tarnów
33-100 Tarnów, ul.Krakowska 19 pok. 101.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Tarnów 33-100 Tarnow, ul. Krakowska 19 Dziennik Podawczy pok. 6A otwarcie ofert w tym samym dniu godz. 11:15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Kasjer ze znajomością pakietu MS Office dla 45 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie, w trzech grupach po 15 osób.
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Sprzedawca ze znajomością pakietu MS Office dla 45 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie, w trzech grupach po 15 osób.
- Świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie, odzysku lub unieszkodliwieniu odpadów dla Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie
- Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Świadczenie usług ochrony fizycznej mienia - niektórych terenów i obiektów Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie w 2026 roku.
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie pn. Obsługa programu finansowo-księgowego OPTIMA.
więcej: przetargi w Tarnowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.