eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówDostawa sprzętu komputerowego i sieciowego oraz oprogramowania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-02

Tarnów: Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego oraz oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 229481 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika , ul. Szpitalna 13, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6310100, faks 014 6310337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ssz.tar.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego oraz oprogramowania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego oraz oprogramowania dla Specjalistycznego Szpitala im.E.Szceklika w Tarnowie. Sprawa AE/ZP-27-104/09. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 7 Pakietów. Zakres rzeczowy ujęty w Pakietach nr 1-7 określa Formularz Cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, wymagane parametry przedmiotu zamówienia określono w Załączniku Nr 2.1-2.50 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00 - Monitory 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać sie mogą Wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na pdstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Spełniają warunki określone w ogłoszeniu i SIWZ. Ocena spełniana warunków udziału w postępowaniu - na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów wg zasady spełnia nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości(wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów z pkt 4 zastepuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z póź. zm.), stosuje się odpowiednio. 6.Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie Zamawiający uzna za prawidłowy wykaz zawierający co najmniej 1 dostawę. UWAGA: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania firmy]..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssz.tar.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Dyrekcji Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie, ul.Szpitalna 13, pokój nr 8..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Budynek Dyrekcji Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie, ul.Szpitalna 13, pokój nr 8..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie RP, które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie. 2.Oświadczenie, że oferowany sprzęt i oprogramowanie stanowiące przedmiot zamówienia spełniają wymagania określone w Załącznikach Nr 2.1 - 2.50 do SIWZ oraz oferowane zgodnie z Załącznikami Nr 2.1 - 2.50 do SIWZ (podpisane przez Wykonawcę Załączniki Nr 2.1 - 2.50 do SIWZ należy załączyć do oferty). Dostarczenie wraz z dostawą sprzętu instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim - dotyczy Pakietów Nr 1-2 i 5 oraz instrukcji obsługi w jezyku polskim - dla Pakietu Nr 6..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Monitory LCD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa monitorów LCD wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ -Formularz cenowy, o parametrach określonych w Załączniku Nr 2.1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.19.51.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Drukarki, urządzenie wielofunkcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarek, urządzenia wielofunkcyjnego wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ- Formularz cenowy, o parametrach określonych w Załaącznikach Nr 2.2-2.4 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 -Klawiatura, mysz, listwa, dysk, napęd, karta graficzna, przełączniki, pamięć, czytniki,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa klawiatury, myszy, listew, dysku, napędu, karty graficznnej, przełączników, pamięci, czytnika, wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ-Formularz cenowy, o parametrach określonych w Załącznikach 2.5-2.26 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 -Akcesoria.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zasilaczy, wentylatorów,kabli, wtyków, baterii, bezpieczników,łączników,podkładek wymienionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ-Formularz cenowy, o parametrach określonych w Załącznikach 2.27-2.40 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Notebook.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Notebooka wymienionego w Załaączniku Nr 1 do SIWZ-Formularz cenowy, o parametrach określonych w Złączniku Nr 2.41 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 -Oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostaw oprogramiowania wymienionego w Załączniku Nr 1 do SIWZ-Formularz cenowy, o parametrach okreslonych w Złącznku Nr 2.42-2.43 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - Sprzęt sieciowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu sieciowego wymienionego w Złączniku Nr 1 do SIWZ -Formularz cenowy, o parametrach określonych w Załącznikach Nr 22.44-2.50 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.10.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.