Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-22
Łódź: dostawa aparatury medycznej dla Miejskiej Przychodni Widzew w Łodzi przy Al Piłsudskiego 157
Numer ogłoszenia: 229417 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Przychodnia "Widzew", Al. Piłsudskiego 157, 92-332 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6748636, fax 042 6748636.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwidzew.lekarz.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa aparatury medycznej dla Miejskiej Przychodni Widzew w Łodzi przy Al Piłsudskiego 157.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej wraz z montażem : uniwersalny medyczny stół zabiegowy, laser dwusondowy, wanna do masażu wirowego kończyn dolnych i kręgosłupa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi,posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny dokument określający status prawny Wykonawcy tj. odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- nie starszy niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) - formularz ofertowy Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ w odpowiedniej pozycji zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 1). Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu przez niego warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 Ustawy sporządzone wg wzorów stanowiących Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). Parafowany i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 4. do niniejszej SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu i że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami zawartymi w SIWZ. Oryginał pełnomocnictwa, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje kompletem dokumentów dopuszczających do obrotu w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz że na każde żądanie Zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie tych dokumentów oraz, że przedmiot zamówienia spełnia wymagania polskich i europejskich norm oraz jest oznaczony znakiem CE. Strony katalogowe, ulotki informacyjne, instrukcje obsługi dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia - j. polskim.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwidzew.lekarz.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Przychodnia Widzew, 92-332 Łódź,Al. Piłsudskiego 157 tel. 042 674 75 88 pok. 116.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 14:00, miejsce: Miejska Przychodnia Widzew, 92-332 Łódź, Al Piłsudskiego 157, pok. 116.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa aparatury medycznej dla Miejskiej Przychodni Widzew w Łodzi Al Piłsudskiego 157.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uniwersalny medyczny stół zabiegowy - 1 szt szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pozycja nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa aparatury medycznej dla Miejskiej Przychodni Widzew w Łodzi Al Piłsudskiego 157.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: laser dwusondowy - 1 szt szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ pozycja nr 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa aparatury medycznej dla Miejskiej Przychodni Widzew w Łodzi Al Piłsudskiego 157.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wanna do masażu wirowego kończyn dolnychi kręgosłupa - 1 szt szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ pozycja nr 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi całodobowej ochrony osób i mienia Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Realizacja robót remontowych w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. A. Tansmana w Łodzi
- Zastępcze wykonanie usunięcia usterek w zakończonych inwestycjach drogowych
- ZP/19/2025 "Dostawa implantów na przewodnictwo kostne wraz z procesorem dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Zakup i montaż podłogi baletowej na sali nr 16
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 266_Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku.
- NZ.261.37.2025 Sukcesywne dostawy zestawów dwubutlowych do drenażu oraz komór kolekcyjnych
- MATERIAŁY WISKOELASTYCZNE W PAKIECIE I ORAZ BŁĘKIT TRYPANU W PAKIECIE II DLA ODDZIAŁU OKULISTYCZNEGO W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Dostawa leków, środków medycznych, materiałów opatrunkowych i innych wyrobów maedycznych.
- NZ.261.35.2025 Sukcesywne dostawy materiałów diagnostycznych
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.