eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Dostawa benzyny bezołowiowej PB 95 wraz z obsługą w zakresie tankowania na stacji paliw zlokalizowanej na terenie Stargardu Szczecińskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-29

Stargard Szczeciński: Dostawa benzyny bezołowiowej PB 95 wraz z obsługą w zakresie tankowania na stacji paliw zlokalizowanej na terenie Stargardu Szczecińskiego.
Numer ogłoszenia: 229373 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5771274, faks 091 5772128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa benzyny bezołowiowej PB 95 wraz z obsługą w zakresie tankowania na stacji paliw zlokalizowanej na terenie Stargardu Szczecińskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa benzyny bezołowiowej PB 95 (kod CPV: 09.13.21.00-4) wraz obsługą w zakresie tankowania pojazdów (w tym również beczek i karnistrów) na stacji paliw zlokalizowanej na terenie Stargardu Szczecińskiego , w terminie określonych w § 4 siwz. 2. Określenie ilości tankowanych paliw. Szacunkowa ilość zużywanych przez zamawiającego paliw wynosi ok. 5 800 litrów benzyny PB 95 rocznie. - podane powyżej ilości są ilościami szacunkowymi, wyliczonymi na podstawie ilości zużytego przez zamawiającego paliwa w okresie od 01.01.2011 r. do 31.12.2011 r (benzyny PB95). i nie mają charakteru wiążącego tzn. mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony wykonawców. 3. Wymagania odnośnie obsługi w zakresie tankowania pojazdów na stacji paliw Wykonawcy: 3.1 Tankowane paliwo musi odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz normie EN ISO 4259:2002, czego potwierdzeniem będą okazywane Zamawiającemu na jego żądanie świadectwa jakości tankowanych paliw (lub ich kserokopie). 3.2 Stacja paliw, na której odbywać się będzie tankowanie musi znajdować się na terenie miasta Stargardu Szczecińskiego, i musi być czynna w dni powszednie w godzinach co najmniej od 7:00 do 22:00. 3.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania w porozumieniu z wykonawcą, badań zatankowanego paliwa w przypadku, gdy wystąpią uzasadnione obawy, że zatankowane paliwo nie odpowiada deklarowanym parametrom jakościowym (np.: zostanie stwierdzone w sposób organoleptyczny, że paliwo jest zanieczyszczone, mętne, zawiera wodę lub posiada nietypowy zapach, a także wówczas, gdy praca silników pojazdów i maszyn napędzanych zatankowanym paliwem jest odbiegająca od normy lub zachodzi konieczność częstszego wymieniania wkładów filtrów paliwowych). W przypadku, gdy w wyniku przeprowadzonych badań okaże się, że zatankowane paliwo nie posiada parametrów, o których mowa w ppkt. 3.1, wykonawca zwróci zamawiającemu udokumentowane koszty przeprowadzonych badań, oraz zapłaci karę umowną w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 3.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku wystąpienia sytuacji, określonej w pkt. 3.3, a także w przypadku nie pokrycia kosztów badań laboratoryjnych bądź nie uiszczenia kary umownej, o której mowa w ppkt. 3. 3.5 Warunki płatności: faktury za zatankowane paliwo wystawiane będą 4-razy w miesiącu tj. w każdy roboczy poniedziałek, oraz każdego ostatniego dnia miesiąca (za paliwo wydane w okresie od początku ostatniego tygodnia do końca danego miesiąca). W przypadku, gdy dzień kalendarzowy miesiąca będzie dniem ustawowo wolnym od pracy faktury należy wystawić w pierwszy dzień roboczy następujący po dniu wolnym od pracy. Termin płatności faktur - 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego faktury wraz z załączonym zestawieniem wydanego paliwa WZ w ujęciu ilościowym z rozbiciem na poszczególne zakłady tj. odrębne zestawienie dla: - Zakładu Wodociągów i Kanalizacji; - Zakładu Oczyszczania Miasta; - Zakładu Obsługi Urządzeń Komunalnych; - Zarządu-Administracji; - Magazynu (dot. napełniania beczek i kanistrów). Dla każdej z ww. jednostek organizacyjnych Zamawiającego faktury wystawiane będą oddzielnie. 3.6 Sposób waloryzacji cen w okresie trwania umowy określa wzór umowy - załącznik nr 3 do siwz. 3.7 Sposób dokumentowania każdorazowego wydania paliwa: wybrany Wykonawca, na którego stacji odbywać się będzie tankowanie zobowiązany jest prowadzić zestawienia wydanej benzyny PB 95 (WZ) w ujęciu ilościowym odrębne dla każdej jednostki organizacyjnej MPGK, o których mowa w pkt. 3.5. Po każdorazowym zatankowaniu pracownik stacji odnotowywał będzie w zestawieniach, o których mowa powyżej datę i godzinę tankowania, nr rejestracyjny pojazdu, imię i nazwisko pobierającego danego rodzaju paliwo oraz ilość wydanego paliwa. Powyższe informacje potwierdzane będą podpisami wydającego oraz pobierającego paliwo. Dodatkowo wydający paliwo potwierdzał będzie własnoręcznym podpisem w karcie drogowej pojazdu lub w raporcie pracy sprzętu (w przypadku maszyn wolnobieżnych) ilość wydanego paliwa. Powyższy sposób dodatkowego dokumentowania (w karcie drogowej lub raporcie pracy sprzętu) nie dotyczy tankowania kanistrów i beczek, które ujmowane będę jedynie w zestawieniu wydanego paliwa WZ -Magazyn z określeniem daty, ilości oraz imienia i nazwiska wydającego i pobierającego paliwo. 3.8 Stacja musi posiadać sprawny monitoring, przez okres trwania umowy. Tankowania paliwa wykonywane będą przez pracownika stacji paliw do pełnego zbiornika..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie. 2. Aktualną koncesję na obrót paliwami płynnymi.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana stawki podatku VAT, w przypadku zmiany przepisów prawa regulujących przedmiotową kwestię.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością;ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, Dział Zaopatrzenia, cena 20 złotych brutto, wraz z przesyłką..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 14:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością; ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.