eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RogóźnoUsługi Leśne 2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-22

Rogóźno: Usługi Leśne 2008
Numer ogłoszenia: 229346 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Jamy, Jamy 5, 86-318 Rogóźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4689732, fax 056 4689728.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://jamy.torun.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe-Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu-Nadleśnictwo Jamy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi Leśne 2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna, hodowli i ochrony lasu, ochrony przyrody, ubocznego użytkowania lasu, melioracji wodnych, nasiennictwa, szkółkarstwa, ochrony p. poż. i bieżącego utrzymania dróg leśnych w podległych leśnictwach i na szkółkach leśnych w okresie od 1.01. do 31.12.2008. Szczegółowy opis wielkości i zakresu zamówienia opisany jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.00.00.00 - Usługi rolnictwa, leśnictwa oraz ogrodnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.00.00.00 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie 02.00.00.00 - 02.00.00.00 Oryginalny kod CPV: 75.25.11.20 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów Kod CPV wg słownika 2008: 75.25.11.20 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów Oryginalny kod CPV: 77.12.00.00 - Usługi kompostowania Kod CPV wg słownika 2008: 77.12.00.00 - Usługi kompostowania Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna Oryginalny kod CPV: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna Oryginalny kod CPV: 77.21.11.00 - Usługi cięcia drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.11.00 - Usługi cięcia drewna Oryginalny kod CPV: 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów Oryginalny kod CPV: 77.21.13.00 - Usługi selekcji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.13.00 - Usługi selekcji drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Oryginalny kod CPV: 77.23.00.00 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.00.00 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 23.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta częściowa na część zamówienia musi być zabezpieczona wadium (przewidywana wartość umów uzupełniających, zgodnie z art. 32. pkt. 3 w/w ustawy jest dodana do wartości zamówienia głównego) o wartości: - część zamówienia nr 1 -Chełmno - wadium o wartości: 1882,00 zł słownie: jedentysiącosiemsetosiemdziesiątdwazłote - część zamówienia nr 2 - Łunawy - wadium o wartości: 2090,00 zł słownie: dwatysiącedziewięcdziesiątzłotych - część zamówienia nr 4 - B. Bór - wadium o wartości: 2290,00zł słownie: dwatysiącedwieściedziewięcdziesiątzłotych - część zamówienia nr 5 - Marusza - wadium o wartości: 1850,00 zł słownie: jedentysiącosiemsetpięcdziesiątzłotych - część zamówienia nr 6 - Słup1 - wadium o wartości: 3117,00 zł słownie: trzytysiącestosiedemnaściezłotych - część zamówienia nr 7 - Słup2 - wadium o wartości: 592,00 zł słownie: pięcsetdziewięcdziesiątdwazłote - część zamówienia nr 8 - Lisnowo - wadium o wartości: 852,00 zł słownie: osiemsetpięcdziesiątdwazłote - część zamówienia nr 10 - Zakurzewo - wadium o wartości: 1526,00 zł słownie: jedentysiącpięcsetdwadzieściasześczłotych - część zamówienia nr 10A - Zakurzewo Harvester - wadium o wartości: 171,00 zł słownie: stosiedemdziesiątjedenzłotych - część zamówienia nr 11 - Dusocin - wadium o wartości: 2793,00 zł słownie: dwatysiącesiedemsetdziewięcdziesiąttrzyzłote - część zamówienia nr 12 - Zarośle - wadium o wartości: 2772,00 zł słownie: dwatysiącesiedemsetsiedemdziesiątdwazłote - część zamówienia nr 14 - Zwierzyniec - wadium o wartości: 2623,00 zł słownie: dwatysiącesześcsetdwadzieściatrzyzłote - część zamówienia nr 16 - Krotoszyny - wadium o wartości: 2578,00 zł słownie: dwatysiącepięcsetsiedemdziesiątosiemzłotych - część zamówienia nr 17 - Skarlin - wadium o wartości: 2488,00 zł słownie: dwatysiąceczterystaosiemdziesiątosiemzłotych - część zamówienia nr 18 - L. Góra - wadium o wartości: 3424,00 zł słownie: trzytysiąceczterystadwadzieściaczteryzłote - część zamówienia nr 19 - Wąkop - wadium o wartości: 2090,00 zł słownie: dwatysiącedziewięcdziesiątzłotych - część zamówienia nr 20 - Łąkorz - wadium o wartości: 1872,00 zł słownie: jedentysiącosiemsetsiedemdziesiątdwazłote - część zamówienia nr 21 - wieża Łunawy - wadium o wartości: 124,00 zł słownie: stodwadzieściaczteryzłote - część zamówienia nr 22 - wieża Strzemięcin - wadium o wartości: 124,00 zł słownie: stodwadzieściaczteryzłote - część zamówienia nr 23 - wieża Dusocin - wadium o wartości: 124,00 zł słownie: stodwadzieściaczteryzłote - część zamówienia nr 24 - wieża L. Góra - wadium o wartości: 124,00 zł słownie: stodwadzieściaczteryzłote - część zamówienia nr 25 - PAD - siedziba n-ctwa -wadium o wartości: 101,00 zł słownie: stojedenzłotych - część zamówienia nr 26 - szkółki Lisnowo i Krotoszyny -wadium o wartości: 1776,00 zł słownie: jedentysiącsiedemsetsiedemdiesiątsześczłotych. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Nie wolno wnosić wadium w formie pieniężnej w kasie nadleśnictwa! Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego nr : BGŻ OGrudziądz 79 2030 0045 1110 0000 0075 8290 z dopiskiem na blankiecie przelewu - usługi 2008. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Wykonawcy wykażą i udokumentują spełnianie wymogów jakościowych i ilościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone przyznaniem licencji przez Stowarzyszenie Przedsiębiorców Leśnych w Gołuchowie lub równoważny dokument potwierdzający jakość i ilość świadczonych usług. W przypadku braku ww. dokumentów za wystarczające uznaje się wykazanie i udokumentowanie wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług o podobnym charakterze i zakresie jaki obejmuje zamówienie, potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót, Jako wystarczające minimum uznaje się załączenie potwierdzonych za zgodne z oryginałem protokółów odbioru robót lub rachunków o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia z jednego roku kalendarzowego z okresu 2005-2007, na którym odbierający ww. prace miejscowy leśniczy potwierdzi ich właściwą jakość i terminowość. - posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia. Wykonawcy wykażą i udokumentują posiadanie (dysponowanie) co najmniej następujących maszyn i urządzeń (nie dotyczy prac w szkółkach i obserwatorów p.poż.): - pilarek spalinowych: -2 szt. na jedno leśnictwo przy masie grubizny do pozyskania do 3000m3 w leśnictwie, - 3 szt. na jedno leśnictwo przy masie grubizny do pozyskania od 3000m3 do 5000m3 w leśnictwie, - 4 szt. na jedno leśnictwo przy masie grubizny do pozyskania powyżej 5000m3 w leśnictwie, - ciągnik o mocy do 60 KM - 1 szt. na jedno leśnictwo, - urządzenia do zrywki półpodwieszonej lub urządzenie równoważne - 1 szt., - pług z pogłębiaczem do orki pasów - 1 szt., jeśli orka jest w wykazie prac do wykonania, - ciągnik specjalistyczny do zrywki półpodwieszonej, jeśli w wykazie prac do wykonania są prace wymagające jego użycia - 1 szt., - ciągnik specjalistyczny do zrywki nasiębiernej lub urządzenie równoważne, jeśli w wykazie prac do wykonania są prace wymagające jego użycia - 1 szt., W przypadku szkółek leśnych należy wykazać i udokumentować posiadanie (udokumentowanie) co najmniej jednego ciągnika rolniczego o mocy do 60 KM oraz samochodu dostawczego. Jako wystarczające minimum uznaje się załączenie wykazu posiadanego sprzętu w wymaganych ilościach na druku stanowiącym załącznik do SIWZ. Posiadaczem sprzętu jest również jego dysponent; w takim przypadku dany sprzęt należy również wymienić na wymienionym druku, określić z imienia i nazwiska jego właściciela i uzyskać jego zgodę na użytkowanie sprzętu do celów realizacji zamówienia. - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawcy wykażą i udokumentują, że dysponują odpowiednią liczbą pracowników, nie mniejszą niż 4 na jedno leśnictwo, dla szkółek min. 10 osób, a osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają: - zaświadczenia ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi przy ścince drzew jako drwal motorniczy-operator pilarki. Honorowane będą wyłącznie szkolenia, które obejmowały swym zakresem praktyczną naukę ścinki i obalania drzew. - aktualne badania wysokościowe dla części zamówienia dot. obserwacji p.poż. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawcy wykażą i udokumentują ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przed podpisaniem umowy wykonawcy wykażą i udokumentują ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na 2008 rok. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający żąda od wykonawcy dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 26 ust 1. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz cenowy oferty wg wzoru załączonego do SIWZ, c) wypełniony wzór oferty wg wzoru załączonego do SIWZ, b) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, w przypadku konsorcjum c) wykazu sprzętu, jaki posiada (dysponuje) wykonawca - wg wzoru załączonego do SIWZ. d) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami potwierdzającymi ich uprawnienia i kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności; należy tutaj również zawrzeć informacje na temat przeciętnej, rocznej liczby zatrudnionych pracowników w ostatnich trzech latach działalności - wg wzoru załączonego do SIWZ, e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - np. uprawnienia pilarza, badania wysokościowe a w przypadku nadzoru - świadectwa ukończenia średniej szkoły leśnej lub zaświadczenie o trwaniu nauki. f) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony lub potwierdzony jako aktualny nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotycząca: (a) osób fizycznych (współwłaścicieli spółek, właścicieli firm), (b) urzędujących członków władz osób prawnych. h) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); i) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); j) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); k) zaświadczenie spełniania wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone przyznaniem licencji przez Stowarzyszenie Przedsiębiorców Leśnych w Gołuchowie lub równoważny dokument potwierdzający jakość świadczonych usług. W przypadku braku ww. dokumentów za wystarczające uznaje się dostarczenie wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót. Jako wystarczające minimum uznaje się załączenie potwierdzonych za zgodne z oryginałem protokółów odbioru robót lub rachunków o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia z jednego roku kalendarzowego z okresu 2005-2007, na którym odbierający ww. prace miejscowy leśniczy potwierdzi ich właściwą jakość i terminowość. 1) Wykonawcy wykażą i udokumentują ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przed podpisaniem umowy wykonawcy wykażą i udokumentują ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na 2008 rok. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski. Składa dokument lub dokumenty, (zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 9.f,h,j SIWZ), wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert), - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert). Składa zaświadczenie, (zamiast dokumentów o którym mowa w pkt 9g SIWZ), właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 3) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem -tajemnica przedsiębiorstwa-, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 85
  • 2. Sprzęt specjalistyczny - 10
  • 3. Profesjonalny nadzór - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jamy.torun.lasy.gov.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Jamy 86-318 Rogóźno Jamy 5 Pokój Nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Nadleśnictwo Jamy 86-318 Rogóźno Jamy 5 Pokój Nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi w Leśnictwie Chełmno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna, hodowli i ochrony lasu, ochrony przyrody, ubocznego użytkowania lasu, melioracji wodnych, nasiennictwa, ochrony p. poż. i bieżącego utrzymania dróg leśnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 02.00.00.00-0, 75.25.11.20-0, 77.20.00.00-0, 77.21.00.00-0, 77.21.10.00-0, 77.21.11.00-0, 77.21.12.00-0, 77.21.13.00-0, 77.21.14.00-0, 77.21.15.00-0, 77.21.16.00-0, 77.23.00.00-0, 77.23.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Sprzęt specjalistyczny - 10
    • 3. Profesjonalny nadzór - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi w Leśnictwie Łunawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna, hodowli i ochrony lasu, ochrony przyrody, ubocznego użytkowania lasu, melioracji wodnych, nasiennictwa, ochrony p. poż. i bieżącego utrzymania dróg leśnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 02.00.00.00-0, 75.25.11.20-0, 77.20.00.00-0, 77.21.00.00-0, 77.21.10.00-0, 77.21.11.00-0, 77.21.12.00-0, 77.21.13.00-0, 77.21.14.00-0, 77.21.15.00-0, 77.21.16.00-0, 77.23.00.00-0, 77.23.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Sprzęt specjalistyczny - 10
    • 3. Profesjonalny nadzór - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi w Leśnictwie Biały Bór.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna, hodowli i ochrony lasu, ochrony przyrody, ubocznego użytkowania lasu, melioracji wodnych, nasiennictwa, ochrony p. poż. i bieżącego utrzymania dróg leśnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 02.00.00.00-0, 75.25.11.20-0, 77.20.00.00-0, 77.21.00.00-0, 77.21.10.00-0, 77.21.11.00-0, 77.21.12.00-0, 77.21.13.00-0, 77.21.14.00-0, 77.21.15.00-0, 77.21.16.00-0, 77.23.00.00-0, 77.23.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Sprzęt specjalistyczny - 10
    • 3. Profesjonalny nadzór - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi w Leśnictwie Marusza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna, hodowli i ochrony lasu, ochrony przyrody, ubocznego użytkowania lasu, melioracji wodnych, nasiennictwa, ochrony p. poż. i bieżącego utrzymania dróg leśnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 02.00.00.00-0, 75.25.11.20-0, 77.20.00.00-0, 77.21.00.00-0, 77.21.10.00-0, 77.21.11.00-0, 77.21.12.00-0, 77.21.13.00-0, 77.21.14.00-0, 77.21.15.00-0, 77.21.16.00-0, 77.23.00.00-0, 77.23.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Sprzęt specjalistyczny - 10
    • 3. Profesjonalny nadzór - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi w Leśnictwie Słup 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna, hodowli i ochrony lasu, ochrony przyrody, ubocznego użytkowania lasu, melioracji wodnych, nasiennictwa, ochrony p. poż. i bieżącego utrzymania dróg leśnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 02.00.00.00-0, 75.25.11.20-0, 77.20.00.00-0, 77.21.00.00-0, 77.21.10.00-0, 77.21.11.00-0, 77.21.12.00-0, 77.21.13.00-0, 77.21.14.00-0, 77.21.15.00-0, 77.21.16.00-0, 77.23.00.00-0, 77.23.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Sprzęt specjalistyczny - 10
    • 3. Profesjonalny nadzór - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi z pozyskania i zrywki w leśnictwie Słup II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 02.00.00.00-0, 77.20.00.00-0, 77.21.00.00-0, 77.21.10.00-0, 77.21.11.00-0, 77.21.12.00-0, 77.21.14.00-0, 77.21.15.00-0, 77.21.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Sprzęt specjalistyczny - 10
    • 3. Profesjonalny nadzór - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługi w Leśnictwie Lisnowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna, hodowli i ochrony lasu, ochrony przyrody, ubocznego użytkowania lasu, melioracji wodnych, nasiennictwa, ochrony p. poż. i bieżącego utrzymania dróg leśnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 02.00.00.00-0, 75.25.11.20-0, 77.20.00.00-0, 77.21.00.00-0, 77.21.10.00-0, 77.21.11.00-0, 77.21.12.00-0, 77.21.13.00-0, 77.21.14.00-0, 77.21.15.00-0, 77.21.16.00-0, 77.23.00.00-0, 77.23.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Sprzęt specjalistyczny - 10
    • 3. Profesjonalny nadzór - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługi w Leśnictwie Zakurzewo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna, hodowli i ochrony lasu, ochrony przyrody, ubocznego użytkowania lasu, melioracji wodnych, nasiennictwa, ochrony p. poż. i bieżącego utrzymania dróg leśnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 02.00.00.00-0, 75.25.11.20-0, 77.20.00.00-0, 77.21.00.00-0, 77.21.10.00-0, 77.21.11.00-0, 77.21.12.00-0, 77.21.13.00-0, 77.21.14.00-0, 77.21.15.00-0, 77.21.16.00-0, 77.23.00.00-0, 77.23.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Sprzęt specjalistyczny - 10
    • 3. Profesjonalny nadzór - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Usługi w Leśnictwie Dusocin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna, hodowli i ochrony lasu, ochrony przyrody, ubocznego użytkowania lasu, melioracji wodnych, nasiennictwa, ochrony p. poż. i bieżącego utrzymania dróg leśnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 02.00.00.00-0, 75.25.11.20-0, 77.20.00.00-0, 77.21.00.00-0, 77.21.10.00-0, 77.21.11.00-0, 77.21.12.00-0, 77.21.13.00-0, 77.21.14.00-0, 77.21.15.00-0, 77.21.16.00-0, 77.23.00.00-0, 77.23.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Sprzęt specjalistyczny - 10
    • 3. Profesjonalny nadzór - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Usługi w Leśnictwie Zarośle.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna, hodowli i ochrony lasu, ochrony przyrody, ubocznego użytkowania lasu, melioracji wodnych, nasiennictwa, ochrony p. poż. i bieżącego utrzymania dróg leśnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 02.00.00.00-0, 75.25.11.20-0, 77.20.00.00-0, 77.21.00.00-0, 77.21.10.00-0, 77.21.11.00-0, 77.21.12.00-0, 77.21.13.00-0, 77.21.14.00-0, 77.21.15.00-0, 77.21.16.00-0, 77.23.00.00-0, 77.23.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Sprzęt specjalistyczny - 10
    • 3. Profesjonalny nadzór - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Usługi w Leśnictwie Zwierzyniec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna, hodowli i ochrony lasu, ochrony przyrody, ubocznego użytkowania lasu, melioracji wodnych, nasiennictwa, ochrony p. poż. i bieżącego utrzymania dróg leśnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 02.00.00.00-0, 75.25.11.20-0, 77.20.00.00-0, 77.21.00.00-0, 77.21.10.00-0, 77.21.11.00-0, 77.21.12.00-0, 77.21.13.00-0, 77.21.14.00-0, 77.21.15.00-0, 77.21.16.00-0, 77.23.00.00-0, 77.23.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Sprzęt specjalistyczny - 10
    • 3. Profesjonalny nadzór - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Usługi w Leśnictwie Krotoszyny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna, hodowli i ochrony lasu, ochrony przyrody, ubocznego użytkowania lasu, melioracji wodnych, nasiennictwa, ochrony p. poż. i bieżącego utrzymania dróg leśnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 02.00.00.00-0, 75.25.11.20-0, 77.20.00.00-0, 77.21.00.00-0, 77.21.10.00-0, 77.21.11.00-0, 77.21.12.00-0, 77.21.13.00-0, 77.21.14.00-0, 77.21.15.00-0, 77.21.16.00-0, 77.23.00.00-0, 77.23.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Usługi w Leśnictwie Skarlin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna, hodowli i ochrony lasu, ochrony przyrody, ubocznego użytkowania lasu, melioracji wodnych, nasiennictwa, ochrony p. poż. i bieżącego utrzymania dróg leśnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 02.00.00.00-0, 75.25.11.20-0, 77.20.00.00-0, 77.21.00.00-0, 77.21.10.00-0, 77.21.11.00-0, 77.21.12.00-0, 77.21.13.00-0, 77.21.14.00-0, 77.21.15.00-0, 77.21.16.00-0, 77.23.00.00-0, 77.23.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Specjalistyczny sprzęt - 10
    • 3. Profesjonalny nadzór - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Usługi w Leśnictwie Lipowa Góra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna, hodowli i ochrony lasu, ochrony przyrody, ubocznego użytkowania lasu, melioracji wodnych, nasiennictwa, ochrony p. poż. i bieżącego utrzymania dróg leśnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 02.00.00.00-0, 75.25.11.20-0, 77.20.00.00-0, 77.21.00.00-0, 77.21.10.00-0, 77.21.11.00-0, 77.21.12.00-0, 77.21.13.00-0, 77.21.14.00-0, 77.21.15.00-0, 77.21.16.00-0, 77.23.00.00-0, 77.23.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Sprzęt specjalistyczny - 10
    • 3. Profesjonalny nadzór - 5

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Usługi w Leśnictwie Wąkop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna, hodowli i ochrony lasu, ochrony przyrody, ubocznego użytkowania lasu, melioracji wodnych, nasiennictwa, ochrony p. poż. i bieżącego utrzymania dróg leśnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 02.00.00.00-0, 75.25.11.20-0, 77.20.00.00-0, 77.21.00.00-0, 77.21.10.00-0, 77.21.11.00-0, 77.21.12.00-0, 77.21.13.00-0, 77.21.14.00-0, 77.21.15.00-0, 77.21.16.00-0, 77.23.00.00-0, 77.23.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Sprzęt specjalistyczny - 10
    • 3. Profesjonalny nadzór - 5

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Usługi w Leśnictwie Łąkorz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna, hodowli i ochrony lasu, ochrony przyrody, ubocznego użytkowania lasu, melioracji wodnych, nasiennictwa, ochrony p. poż. i bieżącego utrzymania dróg leśnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 02.00.00.00-0, 75.25.11.20-0, 77.20.00.00-0, 77.21.00.00-0, 77.21.10.00-0, 77.21.11.00-0, 77.21.12.00-0, 77.21.13.00-0, 77.21.14.00-0, 77.21.15.00-0, 77.21.16.00-0, 77.23.00.00-0, 77.23.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Sprzęt specjalistyczny - 10
    • 3. Profesjonalny nadzór - 5

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Obserwacja na wieży p.poż Łunawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie obserwacji z wieży przeciwpożarowej obszarów leśnych w celu wczesnego wykrywania pożarów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Obserwacja na wieży p.poż Strzemięcin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie obserwacji z wieży przeciwpożarowej obszarów leśnych w celu wczesnego wykrywania pożarów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Obserwacja na wieży p.poż. Leśniewo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie obserwacji z wieży przeciwpożarowej obszarów leśnych w celu wczesnego wykrywania pożarów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Obserwacja na wieży p.poż, Lipowa Góra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie obserwacji z wieży przeciwpożarowej obszarów leśnych w celu wczesnego wykrywania pożarów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Dyżur w PAD w siedzibie Nadleśnictwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie dyżuru w Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym w siedzibie Nadleśnictwa Jamy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Usługi w Szkółkach leśnych w Lisnowie i Krotoszynach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług w zakresie nasiennictwa i szkółkarstwa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 02.00.00.00-0, 77.12.00.00-0, 77.23.00.00-0, 77.23.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Sprzęt specjalistyczny - 10
    • 3. Profesjonalny nadzór - 5

CZĘŚĆ Nr: 101 NAZWA: Usługi Pozyskania i Zrywki w Leśnictwie Zakurzewo - Harvester.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna ciągnikiem specjalistycznym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 02.00.00.00-0, 77.20.00.00-0, 77.21.00.00-0, 77.21.10.00-0, 77.21.11.00-0, 77.21.12.00-0, 77.21.14.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Sprzęt specjalistyczny - 10
    • 3. Profesjonalny nadzór - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.