eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WięcborkZakup i montaż dźwigu osobowego do Środowiskowego Domu Samopomocy w Więcborku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-29

Więcbork: Zakup i montaż dźwigu osobowego do Środowiskowego Domu Samopomocy w Więcborku
Numer ogłoszenia: 229337 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Więcbork , ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3897 207, faks 052 3897 212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wiecbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż dźwigu osobowego do Środowiskowego Domu Samopomocy w Więcborku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dźwigu osobowego do Środowiskowego Domu Samopomocy w Więcborku, ul. Pocztowa 16. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) dostawy do siedziby Środowiskowego Domu Samopomocy w Więcborku fabrycznie nowego, nie posiadającego wad urządzenia dźwigowego wraz z całym niezbędnym do jego funkcjonowania osprzętem, 2) zamontowania nowego urządzenia - dźwigu zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami BHP, p. poż. i UDT, 3) przygotowania dokumentacji powykonawczej i rejestracyjnej oraz udziału w odbiorze przygotowywanym przez Jednostkę Notyfikowaną UDT. Koszt rejestracji dźwigu w UDT poniesie Zamawiający. DANE TECHNICZNE DŹWIGU Dźwig osobowy zamontowany będzie w szybie o następujących parametrach: - szyb o wymiarach: 1600x1775 mm, podszybie 1050 mm, nadszybie 3400 mm Dane dźwigu: - typ: osobowy, - napęd: hydrauliczny, - sterowanie: mikroprocesorowe, - udźwig: min. 630 kg (8 osób), - wysokość podnoszenia: ok. 3,5 m, - ilość przystanków/dojść: 2p/2d, - prędkość dźwigu: min. 0,5 m/s, - maszynownia: w piwnicy budynku, Kabina nieprzelotowa: - panele ścienne - laminat, - wyświetlacz, - podłoga: PVC, - oświetlenie: sufitowe, - automatyczny wentylator, - wymiary: a) szerokość - 1100 mm b) głębokość - 1400 mm Drzwi kabinowe: - automatyczne, teleskopowe o wymiarach: szerokość min. 900 mm, wysokość min. 2.000 mm, ze stali nierdzewnej, kurtyna fotoelektryczna, Drzwi szybowe: - automatyczne, teleskopowe o wymiarach: szerokość min. 900 mm, wysokość min. 2.000 mm, ze stali nierdzewnej, Inne: - okablowanie w szybie, - piętrowskazywacz na przystanku podstawowym, - intercom, - oświetlenie awaryjne min. 2h, - automatyczny zjazd na niższy przystanek w przypadku zaniku napięcia, - zjazd p.poż na stałym zasilaniu, - dźwig przystosowany dla osób niepełnosprawnych: gong, informacja głosowa (syntezator mowy), przyciski z oznaczeniami Braillea, przycisk zamykania drzwi, poręcze na bocznych oraz tylnej ścianie, kurtyna fotoelektryczna. Zaleca się przed przygotowaniem i złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej nieruchomości, na której wykonywany będzie przedmiot zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta powinna zawierać: a) Oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt 8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b) Wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; c) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 5 do SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności: 1) zmiany związane z pojawieniem się nowych parametrów i norm, 2) wystąpienie konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na konieczność realizacji zaleceń wynikających z postanowień i decyzji stosownych organów. 3) zmiana technologii wykonania na skutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia na etapie opisywania przedmiotu zamówienia, 4) zmiany podatku od towarów i usług (VAT) w wyniku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiecbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Więcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, I piętro, pok. nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Więcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.