Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-22
Warszawa: Sprzątanie i załadunek nieczystości stałych do kontenerów typu KP-7 oraz pojemników o pojemności 1100 litrów
Numer ogłoszenia: 229314 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usługowy Targówek w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, ul. Stojanowska 12/14, 03-558 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6782888, fax 022 6782888.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i załadunek nieczystości stałych do kontenerów typu KP-7 oraz pojemników o pojemności 1100 litrów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie usługi w zakresie sprzątania i załadunku nieczystości do kontenerów typu KP-7 oraz pojemników o pojemności 1100 litrów usytuowanych na bazarach i targowisku. Podstawowe dane obiektów przeznaczonych do sprzątania: 1.Targowisko Trocka ul. Trocka 8 03-563 Warszawa. powierzchnia całkowita 5570m2, na którym funkcjonuje 144 kioski handlowe oraz 65 wiat do handlu naręcznego. 2.Targowisko Rembielińska ul. Rembielińska 7A 03-343 Warszawa. Powierzchnia całkowita 1084m2 na którym funkcjonuje 25 kiosków handlowych oraz 32 wity do handlu naręcznego. 3.Targowisko Krasnobrodzka ul. Krasnobrodzka 9/11 03-214 Warszawa. Powierzchnia całkowita 2444m2, na którym funkcjonuje 65 kiosków handlowych oraz 9 wiat do handlu naręcznego. Wykonanie przedmiotu zamówienia winno odbywać się codziennie za wyjątkiem niedziel i świąt po zakończeniu prowadzenia działalności handlowo-usługowej przez kupców na danym obiekcie tj. w godz. 21.00 do 05.00.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali lub wykonują co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń złożonych wraz z ofertą lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (załącznik Nr 1 do oferty), 2) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - (załącznik Nr 2 do oferty), 3) wypełniony wykaz usług z okresu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w części V ust. 1 pkt, 2 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie -- (załącznik Nr 3 do oferty) ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targowek.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usługowy Targówek w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, ul. Stojanowska 12/14, 03-558 Warszawa- sekretariat.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2007 godzina 10:30, miejsce: Zakład Usługowy Targówek w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, ul. Stojanowska 12/14, 03-558 Warszawa- sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Adaptacja akustyczna pomieszczeń w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. Karola Szymanowskiego w Warszawie.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Fargo HDP 5000, 5600, 8500; przeglądy serwisowe i naprawy pogwarancyjne: dwóch drukarek Fargo HDP8500, jednej Fargo HDP5000 i jednej Fargo HDP5600
- Kompleksowa pielęgnacja i utrzymanie zieleni oraz zamiatanie ciągów komunikacyjnych, chodników wraz z gotowością do odśnieżania na terenie Ośrodka Nowa Skra, ul. Wawelska 5, 02-034 Warszawa w 2026 r.
- "Świadczenie usług lekarza psychiatry na potrzeby CPP UW" - 3 części
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia nt. "Profesjonalny Doradca Energetyczny IV edycja"
- Dostawa sprzętu audio-video; znak sprawy: AEZ/S-163/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni w parkach, na skwerach i rabatach miejskich w latach 2026-2028
- Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w 2026 roku
- Wykonywanie prac w zakresie utrzymania czystości i porządku z prowadzeniem akcji zimowej oraz konserwacja zieleni na terenie miasta Płocka
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie 01.01. - 31 .03.2026r
- Opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie Miasta Piastowa
- Realizacja zadań związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenach należących do Gminy Miejskiej Jarosław w 2026 roku - 3 zadania.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





