eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszyceŚwiadczenie usług edukacyjnych w zakresie prowadzenia zajęć wyrównawczych oraz poradnictwa psychologiczno - pedagogicznego w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Kościelcu, Szkole Podstawowej w Krotoszycach i Gimnazjum w Krotoszycach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-14

Krotoszyce: Świadczenie usług edukacyjnych w zakresie prowadzenia zajęć wyrównawczych oraz poradnictwa psychologiczno - pedagogicznego w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Kościelcu, Szkole Podstawowej w Krotoszycach i Gimnazjum w Krotoszycach
Numer ogłoszenia: 229210 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krotoszyce , ul. Piastowska 46, 59-223 Krotoszyce, woj. dolnośląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: krotoszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych w zakresie prowadzenia zajęć wyrównawczych oraz poradnictwa psychologiczno - pedagogicznego w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Kościelcu, Szkole Podstawowej w Krotoszycach i Gimnazjum w Krotoszycach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług edukacyjnych w zakresie prowadzenia zajęć wyrównawczych oraz poradnictwa psychologiczno - pedagogicznego w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Kościelcu, Szkole Podstawowej w Krotoszycach i Gimnazjum w Krotoszycach. Zadanie realizowane w ramach projektu Zdolne Krotoszyce- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach , Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic, w jakości usług edukacyjnych - nr projektu POKL.09.01.02-02-062/12 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.Zakres i rodzaj zajęć Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Kościelcu: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów klas IV-VI w dwóch grupach, 2013 rok - 13 godz. lekcyjnych na grupę, 2014 rok - 33 godz. lekcyjne na grupę, 2015 rok - 20 godz. lekcyjnych na grupę;Zajęcia wyrównawcze z j. polskiego dla uczniów klas IV-VI w dwóch grupach, 2013 rok - 13 godz. lekcyjnych na grupę, 2014 rok - 33 godz. lekcyjne na grupę, 2015 rok - 20 godz. lekcyjnych na grupę; Poradnictwo psychologiczno - pedagogiczne zajęcia z socjoterapii - dla uczniów klas IV-VI jedna grupa, 2013 rok 13 godz. lekcyjnych, 2014 rok - 33 godz. lekcyjne, 2015 rok - 20 godz. Lekcyjnych, terapia pedagogiczna - dla uczniów klas IV-VI jedna grupa, 2013 rok - 13 godz. lekcyjnych, 2014 rok - 33 godz. lekcyjne, 2015 rok - 20 godz. lekcyjnych. Szkoła Podstawowa w Krotoszycach Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów klas IV-VI jedna grupa, 2013 rok - 13 godz. lekcyjnych, 2014 rok - 33 godz. lekcyjne, 2015 rok - 20 godz. lekcyjnych; Zajęcia wyrównawcze z j. polskiego dla uczniów klas IV-VI jedna grupa, 2013 rok - 13 godz. lekcyjnych, 2014 rok - 33 godz. lekcyjne, 2015 rok - 20 godz. lekcyjnych; Zajęcia wyrównawcze z przyrody dla uczniów klas IV-VI jedna grupa, 2013 rok - 13 godz. lekcyjnych, 2014 rok - 33 godz. lekcyjne, 2015 rok - 20 godz. lekcyjnych; Poradnictwo psychologiczno - pedagogiczne zajęcia z socjoterapii - dla uczniów klas IV-VI jedna grupa, 2013 rok 13 godz. lekcyjnych, 2014 rok - 33 godz. lekcyjne, 2015 rok - 20 godz. Lekcyjnych, terapia pedagogiczna - dla uczniów klas IV-VI jedna grupa, 2013 rok - 13 godz. lekcyjnych, 2014 rok - 33 godz. lekcyjne, 2015 rok - 20 godz. lekcyjnych. Gimnazjum w Krotoszycach Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów klas I-III jedna grupa, 2013 rok - 13 godz. lekcyjnych, 2014 rok - 33 godz. lekcyjne, 2015 rok - 20 godz. lekcyjnych; Zajęcia wyrównawcze z fizyki dla uczniów klas I-III jedna grupa, 2013 rok - 13 godz. lekcyjnych, 2014 rok - 33 godz. lekcyjne, 2015 rok - 20 godz. lekcyjnych; Zajęcia wyrównawcze z geografii dla uczniów klas I-III jedna grupa, 2013 rok - 13 godz. lekcyjnych, 2014 rok - 33 godz. lekcyjne, 2015 rok - 20 godz. lekcyjnych; Zajęcia wyrównawcze z chemii dla uczniów klas I-III jedna grupa, 2013 rok - 13 godz. lekcyjnych, 2014 rok - 33 godz. lekcyjne, 2015 rok - 20 godz. lekcyjnych; Zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego dla uczniów klas I-III jedna grupa, 2013 rok - 13 godz. lekcyjnych, 2014 rok - 33 godz. lekcyjne, 2015 rok - 20 godz. lekcyjnych; Zajęcia wyrównawcze z biologii dla uczniów klas I- III jedna grupa, 2013 rok - 13 godz. lekcyjnych, 2014 rok - 33 godz. lekcyjne, 2015 rok - 20 godz. lekcyjnych; Zajęcia wyrównawcze z j. polskiego dla uczniów klas I- III jedna grupa, 2013 rok - 13 godz. lekcyjnych, 2014 rok - 33 godz. lekcyjne, 2015 rok - 20 godz. lekcyjnych; Poradnictwo psychologiczno - pedagogiczne zajęcia z socjoterapii - dla uczniów klas I-III jedna grupa, 2013 rok 13 godz. lekcyjnych, 2014 rok - 33 godz. lekcyjne, 2015 rok - 20 godz. Lekcyjnych, terapia pedagogiczna - dla uczniów klas I-III jedna grupa, 2013 rok - 13 godz. lekcyjnych, 2014 rok - 33 godz. lekcyjne, 2015 rok - 20 godz. lekcyjnych. Czas trwania jednej godziny zajęć wyrównawczych i terapii wynosi 45 min, natomiast czas trwania jednej godziny poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego, tj. socjoterapeutycznych wynosi 60 min. W cenie oferty Wykonawca musi uwzględnić koszty związane z obsługą zajęć oraz opieką w czasie odwozu uczniów po zajęciach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonania zamówienia (nauczania danego przedmiotu) wynikające z ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006r. nr 97, poz. 6784, z późn. Zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga doświadczenia w pracy z uczelnią potwierdzonego stażem pracy w oświacie minimum 2 lata.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wg załączników 1-6 do SIWZ) Zaakceptowany projekt umowy ( wg załącznika nr 7 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony mogą dokonać zmiany szczegółowych terminów realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy. Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a)zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych; b) w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, dopuszcza się możliwość sporządzenia aneksu do umowy uwzględniającego zmianę wartości umowy z tego tytułu. zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357.1 KC z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 KSH.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krotoszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krotoszyce ul. Piastowska 46 59-223 Krotoszyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Krotoszyce, ul. Piastowska 46; 59-223 Krotoszyce, pokój 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach projektu Zdolne Krotoszyce Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach , Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic, w jakości usług edukacyjnych - nr projektu POKL.09.01.02-02-062/12 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.