eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWynajem sali konferencyjnej oraz wyżywienie uczestników szkolenia tjuczestników szkolenia i osób zaangażowanych w realizację szkolenia Dotacje unijne dla firm leśnych na terenie RDLP Radom

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-16

Poznań: Wynajem sali konferencyjnej oraz wyżywienie uczestników szkolenia tj: uczestników szkolenia i osób zaangażowanych w realizację szkolenia Dotacje unijne dla firm leśnych na terenie RDLP Radom
Numer ogłoszenia: 22920 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14117 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sali konferencyjnej oraz wyżywienie uczestników szkolenia tj: uczestników szkolenia i osób zaangażowanych w realizację szkolenia Dotacje unijne dla firm leśnych na terenie RDLP Radom.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa obejmuje wynajem sali konferencyjnej oraz wyżywienie uczestników szkolenia tj: uczestników szkolenia i osób zaangażowanych w realizację szkolenia Dotacje unijne dla firm leśnych na terenie RDLP Radom . Usługa będąca przedmiotem zamówienia będzie realizowane w związku z umową o dofinansowanie Projektu : Rozwój kapitału ludzkiego w firmach leśnych nr UDA- POKL.02.01.01-00-775-09 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i jest współfinansowana z europejskiego funduszu społecznego . Zakres usługi w ramach szkolenia:Termin i miejsce usługi: wykonanie usługi odbędzie się w terminie 6 miesięcy od dnia rozstrzygnięcia przetargu, u Wykonawcy którego nieruchomość (sala konferencyjna, sala restauracyjna, parking) znajduję się na obszarze 35 km wokół miejscowości Tarnobrzeg (woj. świętokrzyskie)Usługa obejmuje wynajem sali konferencyjnej oraz wyżywienie uczestników szkolenia (tj.: uczestników szkolenia i osób zaangażowanych w realizację szkolenia Przez wyżywienie uczestników rozumie się podanie obiadu dwudaniowego w sali restauracyjnej oraz podanie napojów i poczęstunku w przerwach wykładu na sali konferencyjnej (przerwy kawowe). Wymiar usługi to 32 osoby w czasie szkolenia: przerwa kawowa obiad dwudaniowy Sala konferencyjna i sala restauracyjna muszą mieścić się w tym samym budynku. Do dyspozycji uczestników szkolenia oraz osób zaangażowanych w realizacje szkolenia, muszą zostać udostępnione bezpłatnie miejsca parkingowe. szczegółowy opis zamówienia: pod pojęciem sali konferencyjnej rozumie się udostepnienie pomieszczenia które pomieści minimum 40 osób, pozwalająca na podanie w niej napojów i ciasta podczas tzw. przerw kawowych. Sala musi posiadać dostęp do światła dziennego oraz system klimatyzacji. Wyposażenie sali - stoły, krzesła z oparciem w ilości odpowiadającej ilości osób szkolonych, sprzęt multimedialny tj. rzutnik, ekran, mikrofon z nagłośnieniem oraz tablica - do wyboru tablica suchościeralna lub Flipchart. Ponadto sala musi spełniać wszelkie wymogi bezpieczeństwa przewidziane przepisami BHP i P-POŻ. Czas udostępnienia sali w ramach wykładu to ok. 10 godz. (8 godz. wykładu i 2 godz. na organizację wykładu). pod pojęciem sali restauracyjnej rozumie się udostępnienie pomieszczenia które pomieści minimum 40 osób, pozwalającą na podanie obiadu dwudaniowego. Ponadto sala musi spełniać wszelkie wymogi bezpieczeństwa przewidziane przepisami BHP i P-POŻ oraz SANEPIDU. ilość bezpłatnych miejsc parkingowych musi być równa ilości osób uczestniczących w szkoleniu tzn. nie mniej niż 32 miejsca. Teren parkingu musi być ogrodzony i położony na terenie nieruchomości Wykonawcy. pod pojęciem przerwy kawowej rozumie się poczęstunek w przerwach wykładu teoretycznego podawany na sali konferencyjnej tj. kawa (w ilości 500 m,losobę) i herbata (w ilości 250 ml osobę), dwa rodzaje ciast (o wadze łącznej 250 g osobę), cukier, śmietanka, cytryna oraz butelka wody mineralnej (500ml osobę). Niedopuszczalne jest podawanie napojów w pojemnikach jednorazowego użycia. W ramach obiadu dwudaniowego rozumie się: I danie - zupa (450 ml osobę), pieczywo (bułka lub chleb), II danie - mięso (min.200g osobę), ziemniaki (min.300g osobę), sos, 3 rodzaje surówek (o wadze łącznej 150g osobę), kawa (200 ml osobę) i herbata (200ml osobę) lub napój (kompot sok owocowy 250 ml osobę). Niedopuszczalne jest podawanie obiadu oraz napojów w pojemnikach jednorazowego użycia. akres usługi w ramach szkolenia . Termin i miejsce usługi : wykonanie usługi odbędzie się w terminie 6 miesięcy od dnia rozstrzygnięcia przetargu u wykonawcy którego nieruchomość( sala konferencyjna , sala restauracyjna parking ) znajduje się na obszarze 35 km wokół miejscowości Tarnobrzeg ( woj świętokrzyskie) Usługa obejmuje wynajem sali konferencyjnej oraz wyżywienie uczestników szkolenia tj: uczestników szkolenia i osób zaangażowanych w realizację szkolenia ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Umową o dofinansowanie Projektu: Rozwój kapitału ludzkiego w firmach leśnych nr UDA-POKL.02.01.01-00-775 -09 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i jest współfinansowana z Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LORD Hotel Restauracja Sklepy Piotr Sobienia, ul Nasienna 8, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2294,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2320,64

  • Oferta z najniższą ceną: 2320,64 / Oferta z najwyższą ceną: 2320,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.