Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-07
Cieszyn: PRZESZKOLENIE 15 OSÓB BEZROBOTNYCH NA KURSIE Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym w ramach programu Działanie to efekt finansowanego ze środków Funduszu Pracy w ramach rezerwy ministra
Numer ogłoszenia: 229204 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie , ul. Kochanowskiego 8, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8514991, fax. 033 8514991 w. 175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pup.cieszyn.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZESZKOLENIE 15 OSÓB BEZROBOTNYCH NA KURSIE Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym w ramach programu Działanie to efekt finansowanego ze środków Funduszu Pracy w ramach rezerwy ministra.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, dotyczący przeprowadzenia zorganizowanego SZKOLENIA 15 OSÓB BEZROBOTNYCH NA KURSIE Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym w ramach programu Działanie to efekt finansowanego ze środków Funduszu Pracy w ramach rezerwy ministra.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy PZP. - Posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym. - Nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat lub uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego. - Nie zaleganie z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu. - Posiadanie obowiązującej umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej i / lub umowy konsorcjum gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie. - Posiadanie aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodny z rozporządzeniem ministra gospodarki i pracy z dnia 27 października 2004r. (Dz. U. Nr 236 poz. 2365), - Posiadanie odpowiednich procedur nadzoru wewnętrznego mającego na celu podnoszenie jakości prowadzonych szkoleń. - Posiadanie procedury sprawdzania efektów szkolenia. - Poczynienie starań w kierunku zagwarantowania zatrudnienia po odbytym szkoleniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: załącznik nr 1 - oświadczenie w trybie w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, załącznik nr 3 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, załącznik nr 4 - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji odpowiedniego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; załącznik nr 5 - Indywidualna Karta Prowadzącego, który będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat jego kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia (osobna dla każdego Prowadzącego numerowana kolejno 5A, 5B, 5C itd. w zależności od ilości Prowadzących), według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji, załącznik nr 6 - kserokopia aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodny z rozporządzeniem ministra gospodarki i pracy z dnia 27 października 2004r. (Dz. U. Nr. 236 poz. 2365) - kserokopia dokumentu potwierdzającego dokonanie aktualizacji na dany rok, załącznik nr 7 - opis lub kopia regulaminu, zasad, itp. procedur nadzoru wewnętrznego mającego na celu podnoszenie jakości prowadzonych szkoleń, załącznik nr 8 - opis lub kopia regulaminu, zasad, procedur itp. sprawdzania efektów szkolenia, załącznik nr 9 - opis poziomu zaangażowania wykonawcy w poszukiwaniu miejsc pracy dla przeszkolonych osób, załącznik nr 10 - kopia certyfikatu jakości usług szkoleniowych, jeżeli Wykonawca żąda uwzględnienia posiadanego certyfikatu w ocenie oferty, załącznik nr 11 - pełnomocnictwo/ upoważnienie jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej lub konsorcjum, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90.00
- 2 - b) posiadanie certyfikatu jakości usług szkoleniowych - 10.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pup.cieszyn.pl/www/modules.php?name=News&new_topic=5.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY URZĄD PRACY, ul. KOCHANOWSKIEGO 8, 43-400 CIESZYN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 09:00, miejsce: w sekretariacie (II piętro) POWIATOWEGO URZĘDU PRACY, ul. KOCHANOWSKIEGO 8, 43-400 CIESZYN.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Roboty budowlane niezbędne do montażu podnośnika do Szkoły Podstawowej nr 3 w Cieszynie, finansowane ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!" .
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2026 dla Żłobków Miejskich w Cieszynie
- Stworzenie środowiska wysokiej dostępności baz danych
- Dostawa zamkniętego, próżniowego systemu do pobierania krwi
- Dostawa oprogramowania antywirusowego oraz dostawa licencji oprogramowania do zarządzania ruchem sieciowym wraz z usługą wsparcia w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia dla pracowników administracyjnych i nauczycieli akademickich w ramach projektu "Stay@SGH. Kompleksowy program przeciwdziałania przerywaniu edukacji wyższej"
- "Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Głusk" (2)
- Wybór psychologa, który przeprowadzi wykłady na kursach prowadzonych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach
- Realizacja usługi w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom behawioralnym skierowanej do młodzieży aktywnej w środowisku gier komputerowych oraz ich rodziców lub opiekunów prawnych
- "Cyfryzacja i elektronizacja usług publicznych w Gminie Poniatowa na terenie MOF Opole Lubelskie"
- Przeprowadzenie autoryzowanego szkolenia technicznego Fortinet FortiWeb Administrator (FT-FWB) dla administratorów bezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





