eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinSukcesywne dostawy odczynników niezbędnych do prowadzenia badań genetycznych na potrzeby jednostek terenowych garnizonu zachodniopomorskiego wykonywanych przez Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-31

Szczecin: Sukcesywne dostawy odczynników niezbędnych do prowadzenia badań genetycznych na potrzeby jednostek terenowych garnizonu zachodniopomorskiego wykonywanych przez Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 229183 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy odczynników niezbędnych do prowadzenia badań genetycznych na potrzeby jednostek terenowych garnizonu zachodniopomorskiego wykonywanych przez Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostawy odczynników niezbędnych do prowadzenia badań genetycznych na potrzeby jednostek terenowych garnizonu zachodniopomorskiego wykonywanych przez Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Szczecinie. a) Zaoferowane odczynniki z uwagi na specjalistyczne ich przeznaczenie muszą być oryginalnymi katalogowymi produktami fabrycznymi, fabrycznie pakowanymi i spełniającymi wszystkie wymagania szczegółowe Zamawiającego określone w załącznikach nr 5a, 5b, 5c do siwz, w tym wszystkie określone liczbowo parametry. b) Wszystkie odczynniki muszą być dostarczone w opakowaniach zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. c) Wszystkie oferowane produkty, będące substancjami niebezpiecznymi lub preparatami chemicznymi oznakowane znakiem szkodliwości, muszą posiadać aktualne karty charakterystyki, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty charakterystyki o których mowa w kolumnie Wymagania załączników nr 5a, 5b, 5c do siwz w trakcie realizacji umowy. d) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Mając na uwadze, iż prowadzone badania i wydane na ich podstawie ekspertyzy wymagają zastosowania specjalistycznych odczynników z uwagi na ich przeznaczenie, zaproponowany przez Wykonawcę asortyment równoważny winien posiadać skład chemiczny, cechy jakościowe i użytkowe identyczne lub nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego, potwierdzone odpowiednimi dokumentami, które należy dołączyć do oferty: aktualne katalogi producenta/karty z katalogu producenta lub ich kopie z zaznaczeniem parametrów wymaganych przez Zamawiającego (katalogi mogą być w języku angielskim lub polskim), oraz aktualne karty charakterystyki, na podstawie których Zamawiający będzie mógł jednoznacznie określić, iż zaoferowany równoważny asortyment spełnia parametry przez niego wymagane..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy, wg formuły: spełnia, albo nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy, wg formuły: spełnia, albo nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy, wg formuły: spełnia, albo nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy, wg formuły: spełnia, albo nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy, wg formuły: spełnia, albo nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami (załącznik nr 1 do siwz). 2) Wypełniony i podpisany formularz kalkulacji cenowej w odpowiedniej części zamówienia- załącznik nr 5 do siwz. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. odpis KRS, umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdz. X odpowiednio ust. 5 lub 8 siwz. 4) w przypadku zaproponowania produktów równoważnych na potwierdzenie, że zaoferowane dostawy spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) aktualne katalogi producenta / karty z katalogu producenta lub ich uwierzytelnione kopie z zaznaczeniem parametrów wymaganych przez Zamawiającego (katalogi mogą być w języku angielskim lub polskim), b) aktualne karty charakterystyki.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają następujące zmiany treści umowy: 1) dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu zamówienia przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia i jego jakości, 2) w przypadku wycofania asortymentu z produkcji, zastąpienie go innym, o tych samych parametrach określonych w formularzu cenowym, bez wzrostu jego ceny jednostkowej, Wnioskodawcą ewentualnych zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierający uzasadnione potrzeby dokonania takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/KWS/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. Św. Św. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2013 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. Św. Św. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ujawnienie obecności śliny oraz nasienia ludzkiego w śladach biologicznych,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ujawnienie obecności śliny oraz nasienia ludzkiego w śladach biologicznych,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ujawnienie obecności krwi ludzkiej w śladach biologicznych,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ujawnienie obecności krwi ludzkiej w śladach biologicznych,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Testy do oznaczania antygenu prostaty PSA..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do oznaczania antygenu prostaty PSA..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.