eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk MazowieckiUsługi sprzętowo transportowe przy bieżącym utrzymaniu dróg i mostów, powtarzające się okresowo i wykonywane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w 2012r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-26

Mińsk Mazowiecki: Usługi sprzętowo transportowe przy bieżącym utrzymaniu dróg i mostów, powtarzające się okresowo i wykonywane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w 2012r
Numer ogłoszenia: 22915 - 2012; data zamieszczenia: 26.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582891, faks 025 7582891.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatminski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzętowo transportowe przy bieżącym utrzymaniu dróg i mostów, powtarzające się okresowo i wykonywane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w 2012r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1: Usługi sprzętowo - transportowe przy bieżącym utrzymaniu dróg i mostów, powtarzające się okresowo i wykonywane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w 2012r., na rzecz robót realizowanych siłami własnymi Służby Drogowo - Mostowej w Mińsku Mazowieckim, składa się z 3 następujących Części: Część 1: samochód skrzyniowy o ładowności max do 10Mg o niskiej skrzyni ładunkowe-650godz., Część 2: samochód wywrotka o ładowności max do 15Mg-330godz. oraz koparko - ładowarka o poj. łyżki powyżej 0,50m3, która musi być wyposażona także w łyżkę profilowo - skarpową do kopania rowów przydrożnych-350godz., jako zestaw transportowo - sprzętowy pochodzący od jednego Wykonawcy, Część 3: równiarka o mocy min. 100KM-200godz.; ZADANIE 2: Usługi sprzętowo - transportowe przy bieżącym utrzymaniu dróg i mostów, powtarzające się okresowo i wykonywane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w 2012r., na rzecz robót realizowanych siłami własnymi Służby Drogowo - Mostowej w Stanisławowie, składa się z 3 następujących Części: Część 1: samochód wywrotka o ładowności max do 15Mg-350godz. oraz koparko - ładowarka o poj. łyżki powyżej 0,50m3, która musi być wyposażona także w łyżkę profilowo - skarpową do kopania rowów przydrożnych-350godz., jako zestaw transportowo - sprzętowy pochodzący od jednego Wykonawcy. Część 2: równiarka o mocy min. 100KM-150godz.,Część 3: ciągnik rolniczy kołowy o mocy min. 45KM z przeznaczeniem do pracy w zestawie pochodzącym od jednego Wykonawcy z następującym osprzętem: z 1 przyczepą-800godz., z 1 przyczepą oraz remonterem zamawiającego-150godz., z kosiarką bijkową-150godz.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje ewentualne udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 67, ust. 1, pkt 6 ustawy, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy usług, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, gdy zaistnieje taka konieczność w celu należytego wykonania potrzeb bieżącego utrzymania dróg i mostów oraz gdy Zamawiający będzie posiadał środki na zrealizowanie dodatkowego zakresu usług

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0, 43.26.11.00-1, 43.22.10.00-8, 77.11.20.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający wymaga by Wykonawca złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga by Wykonawca złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga by Wykonawca złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga by Wykonawca złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga by Wykonawca złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, b) zmiana osób odpowiedzialnych za kontrakt i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, c) zmiana numeru konta, d) ustawowa zmiana stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatminski.pl/pl/strona/Zamowienia_publiczne/3
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 219, Dział Budowy i Nadzoru Dróg i Mostów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 219, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1: samochód skrzyniowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: samochód skrzyniowy o ładowności max do 10Mg o niskiej skrzyni ładunkowej-650godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 1: samochód wywrotka oraz koparko - ładowarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: samochód wywrotka o ładowności max do 15Mg-330godz. oraz koparko - ładowarka o poj. łyżki powyżej 0,50m3, która musi być wyposażona także w łyżkę profilowo - skarpową do kopania rowów przydrożnych-350godz., jako zestaw transportowo - sprzętowy pochodzący od jednego Wykonawcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0, 43.26.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 1: równiarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: równiarka o mocy min. 100KM-200godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.22.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 2: samochód wywrotka oraz koparko - ładowarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: samochód wywrotka o ładowności max do 15Mg-350godz. oraz koparko - ładowarka o poj. łyżki powyżej 0,50m3, która musi być wyposażona także w łyżkę profilowo - skarpową do kopania rowów przydrożnych-350godz., jako zestaw transportowo - sprzętowy pochodzący od jednego Wykonawcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0, 43.26.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 2:równiarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: równiarka o mocy min. 100KM-150godz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.22.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 2: ciągnik rolniczy kołowy do pracy z 1 przyczepą, z 1 przyczepą oraz remonterem zamawiającego, z kosiarką bijkową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ciągnik rolniczy kołowy o mocy min. 45KM z przeznaczeniem do pracy w zestawie pochodzącym od jednego Wykonawcy z następującym osprzętem: z 1 przyczepą-800godz., z 1 przyczepą oraz remonterem zamawiającego-150godz., z kosiarką bijkową-150godz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.