eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego uzytku. - 7 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-22

Warszawa: Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego uzytku. - 7 zadań
Numer ogłoszenia: 229147 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego , ul. Jagiellońska 34, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6194756, fax. 022 6193560, 6196138.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego uzytku. - 7 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzetu medycznego jednorazowego uzytku do 6 oprzychodni podległych SZPZLO Warszawa Praga- Północ usytuowanych na terenie dzielnicy Warszawa Praga-Północ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę :wkłuć, cewników z wyposażeniem, akcesoriów i materiałów do ginekologii, sprzętu imateriałów laboratoryjnych, systemu próżniowego pobierania krwi, sprzętu i materiałów ogólnomedycznych, nici i ostrz chirurgicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.41.20 - 33.14.41.20 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne 33.64.12.00 - Pozostałe środki ginekologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie moga ubiegać sie Wykonawcy, którzy:1. posiadają uprawnienia niezbedne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładaja obowiazek posiadania takich uprawnień,2. posiadają niezbedna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuja potwencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zaperwniajacej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Peawo zamówien publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami.Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o ko0mpletność i prawidłowość złżonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich zażąda Zamawiajacy i zostanie dokonana na popdstawie treści tych dokumentów wg formuły: spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ust 1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca wraz z ofertą składa nastepujace dokumenty: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewiodencji działalności gospodarczej, jeżel;i odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społęcznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnieni, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wczesniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP do składania dokumentów, o których mowa w wyżej stosuje sie odpowiednio przepisy zawarte w par. 2 ust.1,2,3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r, w sprawie dokumentów , jakich możę żądać Zamawiajacy od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty moga być składane(Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 606.).W celu potwierdzeniia,że oferowane dostawy odpowiadaja wymaganiom określonym przez Zamawiajacego należy dołączyc do oferty: oświadczenie Wykonawcy, że oferowany asortyment posiada:1. dokumenty dopuszczajace oferowane wyroby medyczne do obrotu i używania - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 kwiwetnia 2004 r. o wyrobach medycznych tj.- potwierrdzenie wpisu do Rejestru w Urzedzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznyych i Produktów Biobójczych (dot. produktów grupy IIb i III).W przypadku zaoferowania produktów z grupy I lub IIa zamiast dokumentu potwierdzajacego wpis do w/wym Rejestru Wykonawca składa:- oświadczenie z informacja do której z tych grup należą oferowane wyroby medyczne poptwierdzajace, że oferowany asortyment posiada:deklarację zgodności z qwymaganiami zasadniczymi dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpzlo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego : Warszawa ul. Jagiellońska 34 pokój 23 bud. adm..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 12:30, miejsce: Siedziba Zamawiajacego: SZPZLO Warszawa Praga-Północ ul.Jagiellońsska 34, 00-739 Warszwa pokój nr 23 budynek administracyjny..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.