Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2014-10-31
Olsztyn: DOSTAWA I MONTAŻ NOWYCH URZĄDZEŃ NA PLACE ZABAW W OLSZTYNIE
Numer ogłoszenia: 229119 - 2014; data zamieszczenia: 31.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie , ul. Knosały 3/5B, 10-015 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 544 31 00, faks 89 544 31 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdzit.olsztyn.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ NOWYCH URZĄDZEŃ NA PLACE ZABAW W OLSZTYNIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowych urządzeń fitness na wyznaczone place zabaw w Olsztynie. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części. 1) Część I: a) Bramka do gry w piłkę nożną - 2 szt. - plac zabaw ul. Bałtycka; b) Piaskownica betonowa sześciokątna - 1 szt. - plac zabaw ul. Radiowa; c) Zestaw zabawowy - 1 szt. - plac zabaw ul. Prusa. 2) Część II: a) Piaskownica betonowa mała - 1 szt. - plac zabaw ul. Dworcowa 4; b) Piaskownica betonowa duża - 1 szt. - Park Kusocińskiego cz. I; c) Huśtawka ważka na podstawie metalowej - 1 szt. - Park Kusocińskiego cz. I; d) Wymiana huśtawki na huśtawkę wahadłową podwójną metalową - 1 szt. - Park Kusocińskiego cz. II; e) Wymiana huśtawki na huśtawkę wahadłową pojedynczą metalową - 1 szt. - plac zabaw - ul. Kościuszki 15; f) Wymiana kosza do gry w koszykówkę (bez słupka) - 1 szt. - Park Jar I; g) Bramka do gry w piłkę nożną - 1 szt. - Park Kusocińskiego cz. II; h) Wymiana koszo - bramki - 1 szt. - Park Kusocińskiego cz. II; i) Uzupełnienie palisady - 21 mb - Park Kusocińskiego cz. II. 3) Część III: a) Prasa nożna - 1 szt. - zgodnie z załącznikiem nr 6a do SIWZ; b) Biegacz - zgodnie z załącznikiem nr 6a do SIWZ; c) Orbitrek - zgodnie z załącznikiem nr 6a do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, żąda się złożenia następujących dokumentów: 1) opisów i fotografii oferowanych urządzeń, 2) aktualny certyfikat potwierdzający spełnianie wymagań bezpieczeństwa zawartych w normie PN-EN 1176, wystawiony przez akredytowaną jednostkę certyfikującą
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- oświadczenie o zgodności oferty z SIWZ (załącznik nr 5 do siwz), - kosztorys ofertowy - (załącznik nr 7 do siwz).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Rękojmia - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z §8 wzoru umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdzit.olsztyn.eu/dostawy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie
ul. Szrajbera 9/10, pok. 112
10-007 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie ul. Knosały 3/5B, pok. 3 10-015 Olsztyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa materiałów elektrycznych
- Usługi społeczne polegające na sukcesywnym świadczeniu usług hotelarskich i restauracyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Wyroby medyczne różne - nożyki, szkiełka, maski, łyżki i rękojeści do laryngoskopów
- Dostawa umundurowania dla Wojskowych Straży Pożarnych - postępowanie nr 42/D
- Organizacja warsztatów dla dzieci uczęszczających do Romskiej Świetlicy Rodzinnej finansowana w ramach zadania "Edukacja prozdrowotna uczestników Romskiej Świetlicy Rodzinnej"
- Najem analizatora do bezpośredniej identyfikacji drobnoustrojów z materiału klinicznego metodą multiplex PCR z testami oraz podłoża stałe do hodowli prątków gruźlicy
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja boiska Orlik w miejscowości Czerniejewo
- Wykonanie robót budowlanych na terenie Gminy Masłów, w tym: wykonanie remontu pomostu drewnianego przy zbiorniku w Cedzynie oraz umocnienie elementami ażurowymi rowów przy drodze gminnej w Barczy
- "Zagospodarowanie turystyczno - rekreacyjne w miejscowości Trzyciąż i Zadroże"
- Zagospodarowanie placu zabaw przy Żłobku Miejskim nr 1 w Limanowej
- Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na place zabaw w Kobyłce
- Budowa placu zabaw przy ul. Parkowej na terenie KS Kabel.
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.