Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-29
Zgierz: Dostawa i wdrożenie telefonii VoIP dla Starostwa Powiatowego w Zgierzu w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 229062 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie telefonii VoIP dla Starostwa Powiatowego w Zgierzu w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie telefonii VolP dla Starostwa Powiatowego w Zgierzu w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dostarczenia dwóch central telefonicznych IP-PBX dla dwóch siedzib Starostwa Powiatowego w Zgierzu, zlokalizowanych w Zgierzu przy ulicy Sadowej 6a i ulicy Długiej 49 - zgodnie z wymogami zawartymi w Szczegółowym opisie central telefonicznych IP-PBX, Załącznik do SIWZ Nr 6, 2) dostarczenia 120 aparatów telefonicznych VoIP z przełącznikami (110 VoIP model 1 liniowy, 10 VoIP model 2 liniowy) - zgodnie z wymogami zawartymi w Szczegółowym opisie telefonów: a) VoIP model 1 liniowy, b) VoIP model 2 liniowy, Załącznik do SIWZ Nr 7 a) i b), 3) wykonania: a) konfiguracji central IP-PBX w obydwu lokalizacjach do obsługi 120 telefonów abonenckich, styk z siecią PSTN na interfejs E1 (G 703) w obydwu lokalizacjach, b) konfiguracji numerów telefonów IP umożliwiającą bezpłatne połączenia (w ramach obu central) pomiędzy wszystkimi telefonami w obydwu lokalizacjach, c) konfiguracji mechanizmów pozwalających na przeniesienie ruchu wyjściowego do sieci PSTN poprzez przełączenie E1 z drugiej lokalizacji przy awarii lokalnego łącza E1, d) konfiguracji menu zapowiedzi głosowych pozwalających dzwoniącemu na wybór numerów wewnętrznych urzędu bez udziału operatora, e) konfiguracji wszystkich 120 aparatów telefonicznych IP, f) konfiguracji umożliwiającej podłączenie do systemu i niezawodną pracę 20 analogowych faksów - 14 w siedzibie przy ulicy Sadowej 6a, - 6 w siedzibie przy ulicy Długiej 49, g) konfiguracji książki telefonicznej zintegrowanej z ActiveDirectory Zamawiajacego. Cały system telefonii musi umożliwiać rozbudowę o kolejne zdalne centrale obsługujące po kilka numerów (oddziały zamiejscowe). Zamawiający zastrzega sobie także, możliwość rozszerzenia funkcjonalności konfiguracji, biorąc pod uwagę możliwości wyspecyfikowanego sprzętu. Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Harmonogramu Wdrożenia celem jego akceptacji przez Zamawiającego w szczególności w zakresie miejsca - odpowiednio dla dwóch siedzib Zamawiającego i terminu wykonania konfiguracji, w celu uniknięcia zakłóceń pracy systemu telefonicznego Zamawiającego oraz miejsca i terminu przeprowadzenia szkolenia pracowników - pkt 4. 4) przeprowadzenia szkolenia w języku polskim dla trzech pracowników z konfiguracji central IP-PBX oraz telefonów IP w wymiarze min. 16 godzin/osoba, zakończonych certyfikatem wystawionym przez producenta sprzętu, w zakresie: a) podstawy budowy i konfiguracji central IP-PBX, b) konfiguracji aparatów telefonicznych IP oraz użytkowników w systemie, c) konfiguracji, monitoringu i diagnostyki połączeń między centralami IP-PBX w protokole IP, d) konfiguracji i monitoringu mechanizmów badających jakość połączenia dla ruchu VoIP. 3. Zamawiający wymaga aby wszystkie urządzenia wraz z oprogramowaniem systemowym pochodziły od tego samego producenta, były nowe i oryginalnie zapakowane przez producenta. 4. Zamawiający wymaga aby całość systemu objęta była 24-miesięczną gwarancją producenta obejmującą co najmniej: 1) wymianę uszkodzonego sprzętu najpóźniej w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu awarii (Next Business Day), 2) gwarancję Wykonawcy na prawidłowe funkcjonowanie wykonanej konfiguracji, 3) wsparcie Wykonawcy na rekonfigurację i dostosowanie funkcjonalne całego systemu, w przypadku pojawienia się nowych wytycznych z uwzględnieniem okoliczności rozbudowy systemu o dodatkowe oddziały zamiejscowe, 4) bezpłatny dostęp do aktualnych wersji oprogramowania systemowego dla zainstalowanych urządzeń, 1) bezpłatny całodobowy dostęp (hot line) do wsparcia technicznego lub jeżeli Wykonawca nie dysponuje całodobową obsługą techniczną, w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny 32.55.23.30 - Telefoniczna aparatura przełączająca 32.54.61.00 - Centrale cyfrowe 32.55.12.00 - Centrale telefoniczne 51.34.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telefonicznych 80.53.12.00 - Usługi szkolenia technicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 91.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany do treści umowy będą dopuszczalne jedynie w przypadku: 1) zmiany ogólne: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, 2) zmiany wpływające na wysokość wynagrodzenia: zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT) w przypadku zmiany obowiązujących, w tym w zakresie przepisów. 7. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, 2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności, 3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zgierzu, 95-100 Zgierz ul. Sadowa 6a (pok. Nr 310).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zgierzu, 95-100 Zgierz ul. Sadowa 6a, Kancelaria Podawcza (pok. Nr 15).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 91 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Budowa społeczeństwa informacyjnego poprzez rozwój technologii informatycznych sprzyjających zdalnej obsłudze spraw w Starostwie Powiatowym w Zgierzu, projekt jest finansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Przeprowadzenie szkoleń teoretycznych i praktycznych z zakresu obsługi bezzałogowych statków powietrznych (BSP, dronów).
- Sukcesywne dostawy szybkich test immunochromatograficz, odczynników diagnostycznych, krążków antybiotyk i diagnost, MIC, podłóż diagnost mikrobiol, szczepów wzorc i generatorów dla ZDL WSS w Zgierzu
- Dostawa i montaż agregatów prądotwórczych w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa szaf metalowych na akta, skrzyń ewakuacyjnych, pojemników na klucze, depozytorów
- PRZEGLĄDY KONSERWACYJNE I NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO, CHŁODNICZEGO I AGREGATÓW NA SAMOCHODACH SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
- USŁUGI W ZAKRESIE PRZEGLĄDÓW KONSERWACYJNYCH URZĄDZEŃ TRANSPORTU BLISKIEGO PODLEGAJĄCYCH PRZEPISOM DOZORU TECHNICZNEGO
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SR.272.u.42.2025.PW Przeprowadzenie kursów dla uczniów Zespołu Szkół w Nowym Dworze Gdańskim w ramach realizacji projektu "Nowodworska Akademia Zawodowców - gotowi do pracy"
- Zorganizowanie i Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów CKZiU nr 1 w Gdyni w ramach realizacji projektu: Rozwój szkolnictwa zawodowego w Gdyni - etap II"współfinansowanego ze środków EFS+
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów ZSET w Gdyni : Rozwój szkolnictwa zawodowego w Gdyni - etap II" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- Dostawa i montaż centralki telefonicznej
- Dostawa kalibratora z zestawem dedykowanych czujników referencyjnych
- sprzęt informatyczny i oprogramowanie.
więcej: Centrale cyfrowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





