eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoleczkowoAUDYT SYSTEMU INFORMATYCZNEGO W EKO DOLINA Sp. z o. o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-02

Koleczkowo: AUDYT SYSTEMU INFORMATYCZNEGO W EKO DOLINA Sp. z o. o.
Numer ogłoszenia: 229038 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147754 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "EKO DOLINA" Sp. z o.o., Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce, 84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie, tel. 058 6725000, faks 058 6727474.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AUDYT SYSTEMU INFORMATYCZNEGO W EKO DOLINA Sp. z o. o..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu sytemu informatycznego funkcjonującego w spółce Eko Dolina oraz przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia, kryteriów oceny i projektu umowy, które wejdą w skład Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) na nowy zintegrowany system informatyczny uwzględniający specyfikę Spółki oraz ramowy harmonogram wdrożenia tego systemu. I. AUDYT ISTNIEJĄCEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO W skład systemu informatycznego będącego przedmiotem audytu, wchodzą następujące główne komponenty: 1. Moduł Finansowo-Księgowy Symfonia firmy Sage 2. Moduł Kadrowo-Płacowy Symfonia firmy Sage 3. Moduł Środki Trwałe Symfonia firmy Sage 4. Moduł Handel Symfonia firmy Sage 5. Opracowane przez firmę serwisującą Symfonię oprogramowanie do rozliczania czasu pracy RCP 6. Opracowany przez firmę serwisującą Symfonię moduł do zarządzania odpadami Eko Waga obsługujący także wagi wjazdowe 7. Baza danych SQL 8. Serwery (danych, DNS, kontroli połączeń zdalnych oraz VPN) 9. Sieć LAN 1Gb/s (światłowodowa) 10. Systemy zabezpieczeń Audyt informatyczny powinien objąć następujące główne obszary: 1. Integralność systemów 2. Sprawność obsługi procesów biznesowych 3. Polityka bezpieczeństwa i bezpieczeństwo informacji 4. Fizyczne bezpieczeństwo zainstalowanych systemów i ich składników 5. Tworzenie i archiwizacja kopii zapasowych danych Zakres audytu: 1. Analiza wydajności, architektury oraz integralności systemu zarządzania firmą Symfonia Forte w następujących obszarach: a. finanse-księgowość b. majątek trwały c. kadry i płace d. handel wraz z systemami współpracującymi - do obsługi gospodarki odpadowej i rozliczania czasu pracy 2. Analiza funkcjonalności zainstalowanych systemów pod kątem ich dopasowania do procesów biznesowych, które obsługują 3. W zakresie Infrastruktury audyt musi obejmować: a. komputery serwerowe (z wyłączeniem stacji klienckich oraz ich oprogramowania) z oceną wydajności sprzętowej oraz programowej b. ocenę topologii sieci LAN c. system komunikacji i wydajności sieci LAN, WAN d. system tworzenia, przechowywania i odzyskiwania kopii bezpieczeństwa danych firmy 4. Analiza zabezpieczeń danych pod kątem niepowołanego dostępu oraz ich utraty W oparciu o dokładną analizę procesów biznesowych w przedsiębiorstwie Zamawiającego, raport z audytu powinien definiować wąskie gardła i innie deficyty eksploatowanego systemu informatycznego. Wynik audytu powinien obejmować: (i) Ocenę infrastruktury informatycznej Zamawiającego pod kątem jej optymalności i wydajności oraz sprawdzenie czy zastosowane zabezpieczenia odpowiednio chronią informacje firmy. Kierunki i niezbędny zakres zmian w zakresie dostosowania infrastruktury (w tym zmian w zakresie architektury serwerowej i sieci LAN) do wymogów bezpieczeństwa przetwarzanych informacji, danych osobowych oraz integralności systemów i procesów informatycznych, możliwych do wprowadzenia niezależnie od zamiaru wdrożenia nowego zintegrowanego systemu. (ii) Propozycję nowego zintegrowanego systemu zarządzania firmą dostosowanego do skali działalności i struktury firmy oraz specyfiki sektora, w którym działa. II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA NOWY SYSTEM ZINTEGROWANY Wnioski z audytu powinny posłużyć do przygotowania m. in. opisu przedmiotu zamówienia wchodzącego w skład SIWZ do przetargu mającego wyłonić dostawcę na nowy zintegrowany system informatyczny. Przy czym Zamawiający nie wyklucza możliwości realizacji określonych funkcjonalności przez oprogramowanie nie wchodzące w skład systemu zintegrowanego. Opis przedmiotu zamówienia na system zintegrowany powinien obejmować co najmniej następujące obszary: 1. Finanse i księgowość: a. polityka rachunkowości b. zespoły kont c. rachunek kosztów d. sprawozdawczość finansowa i raporty e. uwarunkowania obecnego systemu informatycznego i zasady migracji danych z istniejącego systemu Symfonia 2. Controlling: a. budżetowanie b. koszty (planowanie, realizacja) c. inwestycje krótko- i długoterminowe d. sprzedaż (planowanie, realizacja) e. analizy i raporty zarządcze, w tym Business Intelligence 3. Majątek trwały: a. zarządzanie środkami trwałymi b. raporty c. kontrola trwałości projektu dofinansowanego ze środków unijnych d. uwarunkowania obecnego systemu informatycznego i zasady migracji danych z istniejącego systemu Symfonia 4. Kadry i płace: a. zarządzanie zasobami ludzkimi (polityka personalna) b. zasady rejestracji i rozliczania czasu pracy c. identyfikacja wszystkich składników płacowych d. uwarunkowania obecnego systemu informatycznego i zasady migracji danych z istniejących systemów e. zasady integracji z systemem kontroli dostępu (planowanym) 5. Logistyka (zaopatrzenie, sprzedaż, magazyny): a. zaopatrzenie (zapotrzebowania, zamówienia, umowy kupna, system aukcyjny) b. kontrola progów zakupowych wynikających z Prawa Zamówień Publicznych c. gospodarka magazynowa d. sprzedaż usług i towarów e. uwarunkowania obecnego systemu informatycznego i zasady migracji danych z istniejących systemów 6. Elektroniczny obieg dokumentów: a. zarządzanie elektronicznym obiegiem dokumentów (klasyfikacja, organizacja obiegu, wersjonowanie, archiwizacja) b. zapewnienie bezpieczeństwa obiegu dokumentów (integralność, poufność, niezaprzeczalność) 7. Zapewnienie obsługi procesów zagospodarowania wszystkich grup odpadów zagospodarowywanych w firmie w sposób zgodny z przepisami gospodarki odpadami. 8. Infrastruktura IT: a. wymagania na system serwerowy oraz bazodanowy b. infrastruktura sieciowa c. bezpieczeństwo fizyczne i logiczne dla planowanych systemów 9. Wymagania dotyczące wsparcia technicznego w całym cyklu życia systemu a. Niezawodność funkcjonowania b. Ciągłość obsługi serwisowej c. Zapewnienie zgodności z obowiązującym prawem i dostosowanie do zmian prawa 10. Wszystkie inne składniki i funkcjonalności wynikające z przeprowadzonego audytu informatycznego niezbędne do wdrożenia z punktu widzenia kompletności nowego systemu zintegrowanego i usunięcia wszystkich deficytów dotychczasowego rozwiązania III. WYNIK KOŃCOWY PRAC Wynikiem końcowym mają być następujące dokumenty: 1. Raport poaudytowy istniejącego systemu informatycznego 2. Dokumentacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) na nowy system zintegrowany w zakresie: a. Opis przedmiotu zamówienia b. Proponowane kryteria oceny ofert c. Projekt umowy na dostawę, wdrożenie i wsparcie techniczne systemu d. wartość szacunkowa obejmująca wszystkie niezbędne koszty zakupu i wdrożenia nowego systemu informatycznego 3. Ramowy harmonogram wdrożenia nowego systemu obejmujący także wszystkie niezbędne działania Zamawiającego przed jego zakupem. UWAGA: Wykonawcy składający ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązani są do zachowania bezstronności i obiektywizmu zgodnie z art. 7 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 795 z późniejszymi zmianami) przy późniejszej realizacji przedmiotu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.81.00.00 - Usługi audytu komputerowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • InfoConsulting Sp. z o.o., ul. Niedziałkowskiego 28, 61-578 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71340,00

  • Oferta z najniższą ceną: 71340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 140220,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.