eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławremont holu w Gmachu Głównym A-1 Politechniki Wrocławskiej przy Wybrzeżu Stanisława Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-05

POZYCJA 22901

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: remont holu w Gmachu Głównym A-1 Politechniki Wrocławskiej przy Wybrzeżu Stanisława Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Politechnika Wrocławska, do kontaktów: Teresa Witkowska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182, fax 071 3202143, e-mail: bzp@pwr.wroc.pl, http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, Monika Kichter - Krysiak, ul. Norwida 9/1, 50-315 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 320 31 45, fax (071) 320 21 43, e-mail: bzp@pwr.wroc.pl, http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, Monika Kichter - Krysiak, ul. Norwida 9/1, 50-315 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 320 31 45, fax (071) 320 21 43, e-mail: bzp@pwr.wroc.pl, http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, Monika Kichter - Krysiak, ul. Norwida9/1, 50-315 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 320 31 45, fax (071) 320 21 43, e-mail: bzp@pwr.wroc.pl, http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont holu w Gmachu Głównym A-1 Politechniki Wrocławskiej przy Wybrzeżu Stanisława Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu holu w Gmachu Głównym A-1 Politechniki Wrocławskiej przy Wybrzeżu Stanisława Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu. Zakres prac remontowych zawiera roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych wraz z robotami murarskimi i będą prowadzone w części dobudowanej holu z istniejącą antresolą, roboty szklarskie oraz tynkowanie elewacji od strony dziedzińca budynku A-1. Roboty budowlane w budynku obejmować będą między innymi: pokrycie ścian i podłóg, prace murarskie. Roboty budowlane obejmować będą ponadto: roboty w zakresie instalacji sanitarnych, wodno-kanalizacyjnych, co, elektrycznych oraz teleinformatycznych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmach Główny A-1 Politechniki Wrocławskiej przy Wybrzeżu Stanisława Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60tyś. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 20.09.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 15.000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania, miejsca wykonania i odbiorców:- wykonanie 2 robót budowlanych polegających na remoncie w obiektach objętych ochroną Konserwatora Zabytków, o wartości nie mniejszej niż 500 tys. złotych (brutto) każda, popartej dokumentem potwierdzającym, że robota ta została wykonana należycie - spełnienie warunku,(za każdą robotę powyżej dwóch wymaganych (maksymalnie łącznie 8 robót) wykonawca otrzyma 5 pkt. /max. 30 pkt./),- wykonanie 1 roboty budowlanej polegającej na ułożeniu posadzki marmurowej o wartości minimum 100 tyś zł (brutto) (za każdą robotę powyżej jednej wymaganej (maksymalnie łącznie 8 robót) wykonawca otrzyma 5 pkt. /max. 30 pkt./);- wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełnić łącznie. Osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy lub pełnomocnik muszą podpisać w/w wykaz. 2.Potencjał kadrowy - tj. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia:- wykazanie 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane wykonawcze konstrukcyjno-budowlane i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa;- wykazanie przeciętnej liczby zatrudnionych minimum 50 pracowników rocznie, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 3. zdolność ekonomiczna i finansowa- polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;- informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert: - na kwotę 500.000 zł spełnienie warunku, - na kwotę 600.000 zł 1 punkt, - na kwotę 700.000 zł 2 punkty. - wykazanie przez wykonawców w sprawozdaniu finansowym wysokości przychodów netto ze sprzedaży (obrotów) firmy, wykazanych w rachunkach zysków i strat za lata 2003,2004,2005 w wysokości min. 3 mln zł w każdym z tych lat spełnienie warunku. Oświadczenia i dokumenty, które wykonawca musi załączyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku składania wniosku przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę, jak również należy załączyć pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy p.z.p. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo przedstawiające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku złożenia kopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (dotyczy podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 5.Aktualne zaświadczenia: a)właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz b)właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Rolniczego - potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 7. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata (2003,2004,2005) obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres. 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. 10. informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 11.05.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.05.2006 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.05.2006, godzina 12:00, Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Norwida 9/1, 50-315 Wrocław.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 25.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.