eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-29

Gliwice: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH
Numer ogłoszenia: 229007 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183213 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gliwicki, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 332 66 20, faks 32 332 66 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach w 3 następujących częściach: Cześć I:1. Serwer typ 1 - 1 szt., 2. Serwer typ 2 - 1 szt., 3. Serwer typ 3 - 1 szt., 4. Serwer typ 4 - 3 szt., 5. Szafa RACK 42U - 1 szt., 6. Konsola LCD 17 z klawiaturą i przełącznikiem KVM do montażu RACK - 1 szt., 7. System operacyjny serwera - 4 szt. Cześć II:1. Dysk sieciowy NAS - 1 szt., 2. Monitor LCD 27 Typ 1 - 22 szt., 3. Monitor LCD 27 Typ 2 - 8 szt., 4. Komputer stacjonarny - 30 szt., 5. Zasilacz awaryjny - 30 szt., 6. Skaner płaski z podajnikiem i dupleksem - 5 szt. Cześć III: Licencja na środowisko bazodanowe - 1 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 30.23.12.00 - Konsole 32.42.50.00 - Sieciowy system operacyjny 30.23.42.00 - Dyski optyczne 33.19.51.00 - Monitory 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 48.61.00.00 - Systemy baz danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Nowoczesność, postęp, integracja - rozwój back-office w Starostwie Powiatowym w Gliwicach, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet II. Społeczeństwo Informacyjne, Działanie 2.2 Rozwój elektronicznych usług publicznych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego - Część I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NetCom Sp. z o. o., ul. Jarzębinowa 22/1, 53-120 Wrocław, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146977,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109246,14

  • Oferta z najniższą ceną: 109246,14 / Oferta z najwyższą ceną: 120484,27

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego - Część II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NetCom Sp. z o. o., ul. Jarzębinowa 22/1, 53-120 Wrocław, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 198373,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 172278,72

  • Oferta z najniższą ceną: 172278,72 / Oferta z najwyższą ceną: 262500,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego - Część III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WASKO S.A., ul. Berbeckiego 6, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42154,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36073,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36073,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37712,83

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.