eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grajewo › UCYFROWIENIE SZPITALA W ZAKRESIE WSZYSTKICH APARATÓW RTG DZIAŁAJĄCYCH NA TERENIE SZPITALA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-08

Grajewo: UCYFROWIENIE SZPITALA W ZAKRESIE WSZYSTKICH APARATÓW RTG DZIAŁAJĄCYCH NA TERENIE SZPITALA
Numer ogłoszenia: 228966 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie , ul. Konstytucji 3 Maja 34, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 086 272 36 13, faks 086 272 36 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-grajewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UCYFROWIENIE SZPITALA W ZAKRESIE WSZYSTKICH APARATÓW RTG DZIAŁAJĄCYCH NA TERENIE SZPITALA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ucyfrowienie Szpitala w zakresie wszystkich aparatów RTG działających na terenie szpitala.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.13.00 - Rentgenowskie urządzenia przetwarzające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu winni złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z opisem wg Załącznika nr 1 1. Formularz ofertowy -Załącznik nr 2. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 3. Oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Pzp- Załącznik nr 4. 4. Oświadczenia o gotowości zawarcia umowy- Załącznik nr 5. 5. Projekt umowy - parafowany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy - Załącznik nr 6. 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawione nie wcześniej niż od 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. aktualne zaświadczenia wydane: - z właściwego Urzędu Skarbowego -z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 9. Zamawiający odnośnie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia wymaga: - referencji na wdrożeniu minimum dwóch podobnych systemów ucyfrowienia pracowni RTG wraz z dostawą i montażem systemów komputerowych z potwierdzeniem należytego wykonania zadania w kwocie zbliżonej do ww zadania. 10. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających ) ofertę. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez dostawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym 5-cio dniowym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu winni złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z opisem wg Załącznika nr 1 1. Formularz ofertowy -Załącznik nr 2. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 3. Oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Pzp- Załącznik nr 4. 4. Oświadczenia o gotowości zawarcia umowy- Załącznik nr 5. 5. Projekt umowy - parafowany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy - Załącznik nr 6. 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawione nie wcześniej niż od 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. aktualne zaświadczenia wydane: - z właściwego Urzędu Skarbowego -z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert UWAGA: w przypadku istnienia zaległości należy przedłożyć dokument stanowiący przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, 9. Zamawiający odnośnie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia wymaga: - referencji na wdrożeniu minimum dwóch podobnych systemów ucyfrowienia pracowni RTG wraz z dostawą i montażem systemów komputerowych z potwierdzeniem należytego wykonania zadania w kwocie zbliżonej do ww zadania. 10. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających ) ofertę. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez dostawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym 5-cio dniowym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-grajewo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie ul. Konstytucji 3 Maja 34 19-200 Grajewo Zaopatrzenie pok. nr 117,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie ul. Konstytucji 3 Maja 34 19-200 Grajewo Sekretariat pok. nr 110,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.