To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-16
Łańcut: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Numer ogłoszenia: 22894 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 500942 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240231, faks 017 2252302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Nazwa przedmiotu zamówienia: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH Opis części zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 pakietów. Asortyment został dokładnie opisany w Załącznikach od 2 do 2.6 , tj. w formularzach cenowych: PAKIET I - MATERIAŁY BIUROWE NR 1 PAKIET II - MATERIAŁY BIUROWE NR 2 PAKIET III - MATERIAŁY BIUROWE NR 3 PAKIET IV - MATERIAŁY BIUROWE NR 4 PAKIET V - KOPERTY PAKIET VI - KOPERTY PŁACOWE PAKIET VII - PAPIERY KOMPUTEROWE Termin i realizacja zamówienia: 1.Okres realizacji dostaw - 12 miesięcy (w formie dostaw cząstkowych) od pierwszego dnia obowiązywania umowy. 2.Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zapotrzebowań cząstkowych przesyłanych faxem lub drogą telefoniczną w terminie najpóźniej do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. 3.Zamówienia, o których mowa w ust. 2 będzie składać Kierownik Magazynu lub osoba upoważniona przez niego. 4.Dostawy towaru będą odbywać się transportem WYKONAWCY lub przy pomocy firmy transportowej na jego koszt i ryzyko do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. do Magazynu w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 14.00. Termin płatności: Płatność za realizację cząstkową przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do Magazynu i przedłożeniu faktury VAT u ZAMAWIAJĄCEGO. Oferty częściowe - Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególne pakiety. W danym pakiecie muszą być ujęte wszystkie pozycje asortymentowe, brak jakiejkolwiek pozycji w pakiecie spowoduje odrzucenie całego pakietu;oferty. Oferty równoważne - Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na produkty równoważne w Pakiecie I, w Pakiecie III, w Pakiecie IV, w Pakiecie VI, w Pakiecie VII Za równoważną zostanie uznana oferta, w której wykazane zostaną materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż podane przez Zamawiającego i spełniające wymagania określone w przedmiocie zamówienia. Jako równoważny Zamawiający rozumie produkt, materiał - odpowiadający opisowi przykładowego produktu o cechach jakościowych i użytkowych nie gorszych od przykładowego materiału podanego w formularzu cenowym. Wykonawca powołujący się na rozwiązanie równoważne zobowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają w/w warunki równoważności. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację (np. kartę charakterystyki produktu) asortymentu równoważnego, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, że zaoferowany asortyment posiada takie same lub lepsze parametry technicznych, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku wątpliwości do zaoferowanych produktów podczas badania i oceny ofert Zamawiający może zażądać od Wykonawców dostarczenia próbek w celu weryfikacji, czy zaoferowane produkty odpowiadają wymogom zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: dokumenty dotyczące równoważności oferty, nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ustawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET I - MATERIAŁY BIUROWE NR 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FIRMA HANDLOWA AKS Kazimierz Szczygielski BIURO SERWIS PRIMAKS, ul. Jagiellońska 14, 37-200 Przeworsk, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15420,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13633,80
Oferta z najniższą ceną: 13633,80 / Oferta z najwyższą ceną: 18955,88
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET II - MATERIAŁY BIUROWE NR 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FIRMA HANDLOWA AKS Kazimierz Szczygielski BIURO SERWIS PRIMAKS, ul. Jagiellońska 14, 37-200 Przeworsk, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3803,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4789,84
Oferta z najniższą ceną: 4789,84 / Oferta z najwyższą ceną: 5411,57
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: PAKIET III - MATERIAŁY BIUROWE NR 3.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kazimierz Szczygielski BIURO SERWIS PRIMAKS, ul. Jagiellońska 14, 37-200 Przeworsk, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8326,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7966,23
Oferta z najniższą ceną: 7966,23 / Oferta z najwyższą ceną: 9894,82
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: PAKIET IV - MATERIAŁY BIUROWE NR 4.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RESGRAPH Sp. z o. o., ul. Boya Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1552,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1265,16
Oferta z najniższą ceną: 1265,16 / Oferta z najwyższą ceną: 1287,83
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: PAKIET V - KOPERTY.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FIRMA HANDLOWA AKS Kazimierz Szczygielski BIURO SERWIS PRIMAKS, ul. Jagiellońska 14, 37-200 Przeworsk, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6984,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7665,30
Oferta z najniższą ceną: 7665,30 / Oferta z najwyższą ceną: 8094,07
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: PAKIET VII - PAPIERY KOMPUTEROWE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RESGRAPH Sp. z o. o., ul. Boya Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36476,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37996,03
Oferta z najniższą ceną: 37996,03 / Oferta z najwyższą ceną: 43162,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- Dostosowanie budynków I Liceum Ogólnokształcącego im. H. Sienkiewicza w Łańcucie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OŚRODKÓW KULTURY W GMINIE ŁAŃCUT - MODERNIZACJA OŚRODKA KULTURY W WYSOKIEJ ORAZ CIERPISZU
- Usługa ubezpieczenia "Centrum Medycznego w Łańcucie" Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Razem możemy więcej -integracja społeczna w Gminie Józefów
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Zakup i dostawa artykułów biurowych w ramach projektu "Równi wobec wiedzy".
- Dostawa zabawek/artykułów biurowych/ pomocy dydaktycznych w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przyszłości", "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" i "ekoMy" i potrzeb własnych Zamawiającego
- Dostawa artykułów biurowych, książek i druków medycznych
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.