eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻagańBudowa obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo - Gaśniczą Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-08

Żagań: Budowa obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo - Gaśniczą Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu - etap II
Numer ogłoszenia: 228918 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu , ul. Rybacka 38, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 3772222, faks 068 3681339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@straz.zagan.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.straz.zagan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo - Gaśniczą Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Budowa obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo - Gaśniczą Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu - etap II. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie m. in.: 1)ścianek działowych, 2)wanien: ociekowa i do płukania węży, 3)kanału naprawczego, 4)studzienek piwnicznych, 5)dachów, 6)balustrad schodowych ześlizgu, schodów zewnętrznych i murów oporowych, 7)ścian wydzielających tarasy, 8)tynków, 9)stolarki, ślusarki drzwiowej i bram, 10)podłoży i posadzek, 11)posadzek tarasów, 12)sufitów podwieszanych, 13)malowania i okładzin ściennych, 14)elewacji, 15)zadaszenia nad garażami i wejściem, 16)podestów wejściowych, 17)robót murowych, 18)konstrukcji stalowej, 19)schodów terenowych i murów oporowych, 20)osłon przeciwsłonecznych, 21)instalacji elektrycznych i słaboprądowych wewnętrznych: a)instalacji elektrycznej, b)instalacji odgromowej, c)instalacji telewizji dozorowej (przemysłowej), d)instalacja RTV-SAT, e)instalacji wyświetlania alarmów, f)instalacji nagłośnienia (rozgłaszania przewodowego), g)instalacji sieci strukturalnej, h)instalacji kontroli dostępu, i)instalacji zasilania klap dymowych, 22)instalacji sanitarnych wewnętrznych: a)wewnętrznej instalacji wodno - kanalizacyjnej i ppoż., b)instalacji c.o., c)kotłowni gazowej z instalacją kolektorów solarnych, d)instalacji gazowej z GKG dla kotłowni, e)instalacji sprężonego powietrza, f)wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do niniejszej SIWZ w skład której wchodzi: 1)Projekt techniczny - branża drogowa - ukształtowanie terenu, 2)Projekt wykonawczy - branża drogowa, 3)Projekt wykonawczy tom 1 - projekt zagospodarowania terenu, 4)Projekt wykonawczy tom 2 - architektura, 5)Projekt wykonawczy tom 3 - konstrukcje, 6)Projekt wykonawczy tom 4 - instalacje sanitarne zewnętrzne, 7)Projekt wykonawczy tom 5 - instalacja wodno - kanalizacyjna, ciepłej wody użytkowej i kolektorów słonecznych, 8)Projekt wykonawczy tom 6 - instalacja centralnego ogrzewania, 9)Projekt wykonawczy tom 7 - instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, 10)Projekt wykonawczy tom 8 - instalacja sieci strukturalnej, 11)Projekt wykonawczy tom 9 - instalacja RTV, 12)Projekt wykonawczy tom 10 - instalacja sygnalizacji alarmu, 13)Projekt wykonawczy tom 11 - instalacja rozgłaszania przewodowego, 14)Projekt wykonawczy tom 12 - instalacja telewizji przemysłowej, 15)Projekt wykonawczy tom 13 - instalacja kontroli dostępu, 16)Projekt wykonawczy tom 14 - instalacja elektryczna, 17)Projekt wykonawczy tom 15 - instalacje elektryczne i słaboprądowe zewnętrzne, 18)Projekt wykonawczy tom 16 - likwidacja linii kablowych SN, 19)Projekt wykonawczy zamienny - architektura, 20)Projekt wykonawczy zamienny - instalacja sieci strukturalnej, 21)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - architektura, konstrukcja, 22)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - budowy zewnętrznych i wewnętrznych instalacji sanitarnych, 23)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - budowy zewnętrznych i wewnętrznych instalacji elektrycznych, 24)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty drogowe, 25)Przedmiar robót - roboty budowlane - etap II, 26)Przedmiar robót - roboty sanitarne - etap II, 27)Przedmiar robót - roboty elektryczne - etap II. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót opracowanych przez Biuro Projektów - Pracownia Autorska DOM Sp. z o. o. ul. Wawrzyniaka 3, 66-400 Gorzów Wlkp. oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 5.Przedmiary robót, dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, na nośniku CD, stanowią Rozdział II SIWZ. 6.Wersja papierowa dokumentacji projektowej do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Rybacka 38 w Żaganiu w godzinach od 8.00 - 15.00. 7.Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 8.Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie dokumentacji projektowej, koszt przeprojektowania poniesie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie. 9.Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium. 1.Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych), zgodnie z art. 45 ust 6 ustawy w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2.Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 30 lipca 2009 r. do godz. 11.00. 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta banku (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielanych gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; 3)kwotę gwarancji lub poręczenia; 4)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, albo b)Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, albo c)Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo d)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4.Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do podanego w ppkt 2 terminu zostanie ono zdeponowane w Sekcji Finansów w siedzibie Zamawiającego pokój nr 1. 5.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w ppkt 2 terminu znajduje się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu, Bank Zachodni WBK S.A. 21 1090 2558 0000 0001 0335 8595, z dopiskiem Wadium - Budowa obiektu Komendy Powiatowej PSP z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą PSP w Żaganiu - etap II 7.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: 1)upłynął termin związania ofertą; 2)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3)Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; 4)z zastrzeżeniem ppkt 12, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b)który został wykluczony z postępowania; c)którego oferta została odrzucona. 9.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. W przypadku tym Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz niniejszej specyfikacji: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie obiektu o powierzchni użytkowej co najmniej 1000 m2 i o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł brutto oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 6.000.000,00 zł 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe po upływie składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Celem potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat minimum dwie roboty budowlane polegającą na budowie obiektu o powierzchni użytkowej co najmniej 1000 m2 i o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł brutto oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, wg wzoru - zał. nr 3 SIWZ W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek może być spełniony łącznie. Celem potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 4.Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 6.000.000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: 5.Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 - wg wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty: 6.Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej obejmujący wszystkie roboty niezbędne do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia na podstawie przedmiaru robót ujętego w rozdziale II SIWZ, 7.Harmonogram rzeczowo - finansowy dla całości przedmiotu zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez jednego Wykonawcę. 8.Harmonogram rzeczowo - finansowy wyodrębniony dla budowy zespołu garażowego z wieżą według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Dokument ten jest niezbędny w celu rozliczenia się zamawiającego ze środków finansowych zewnętrznych, o które zamawiający się ubiega. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez jednego Wykonawcę. 9.Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.zagan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu ul. Rybacka 38 6 8 - 1 0 0 Ż A G A Ń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu ul. Rybacka 38 6 8 - 1 0 0 Ż A G A Ń.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane będzie ze środków Unii Europejskiej w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 z Priorytetu III. Ochrona i zarządzanie zasobami środowiska przyrodniczego, Działanie 3.1. Infrastruktura ochrony środowiska przyrodniczego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.