eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRemont pomieszczeń zaplecza w UP Braniewo 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-02

Gdańsk: Remont pomieszczeń zaplecza w UP Braniewo 1
Numer ogłoszenia: 228841 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179449 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26, 00-940 Warszawa, w imieniu której działa Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 32-66-105, faks 0-58 32-66-112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń zaplecza w UP Braniewo 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń zaplecza w Urzędzie Pocztowym Braniewo 1, przy ul. Hozjusza 1, 14-500 Braniewo. 2. Zakres robót obejmuje: 1) miejscowa wymiana tynków cem. - wap. ścian i sufitów, 2) miejscowa wymiana zawilgoconych tynków cem. - wap. ścian na tynki renowacyjne, 3) wymiana sufitu podwieszonego z wypełnieniem płytami 60x60 cm z włókien mineralnych, 4) przygotowanie powierzchni oraz malowanie farbą akrylową sufitów pomieszczeń na kolor biały, 5) przygotowanie powierzchni oraz malowanie farbą akrylową ścian pomieszczeń na kolor pastelowy, 6) malowanie tynków renowacyjnych ścian farbą krzemianową, 7) malowanie farbą olejną lamperii ścian, stolarki drzwiowej, listew podłogowych, grzejników i rur metalowych, krat, balustrad i siatek metalowych, 8) wymiana wykładzin podłogowych PCV z zagruntowaniem i wyrównaniem podłoża zaprawą samopoziomującą; wykładzina warstwowa gr. min. 2 mm z warstwą ścieralną gr. min. 0,8 mm, 9) wymiana listew podłogowych drewnianych, 10) czyszczenie mechaniczne oraz nałożenie powłoki zabezpieczającej na istniejące podłogi z wykładzin PCV tarket, 11) spoinowanie posadzki z płytek kamieni sztucznych, 12) wymiana ścianki drewnianej na aluminiową w kolorze brązowym, szkloną szkłem antywłamaniowym P4, 13) wymiana drzwi drewnianych na aluminiowe w kolorze brązowym, szklone szkłem antywłamaniowym P4; drzwi z dwoma zamkami i wkładkami klasy C, 14) wymiana drzwi drewnianych na metalowe antywłamaniowe klasy C z wizjerem i dwoma zamkami klasy C; skrzydło szer. 90 cm, 15) przełożenie drzwi metalowych antywłamaniowych klasy C z wizjerem i dwoma zamkami klasy C, 16) wymiana ościeżnic drewnianych na metalowe z uszczelkami gumowymi, do skrzydeł szer. 90 cm, 17) wymiana drzwi płytowych szer. 90 cm malowanych, białych z zamkami na klucz patentowy, 18) wymiana nadproży drzwiowych z I NP 120 z przemurowaniem cegłą pełną, 19) wymiana przeciekających odpowietrzników instalacji c.o., 20) mycie okien po robotach malarskich, 21) wywiezienie gruzu na wysypisko. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik Nr 5 do SIWZ. 4. Materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być nowe oraz spełniać wszystkie wymogi ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (j. t. z 2006 r. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów budowlanych, które będą produktami równoważnymi spełniającymi wymagania określone w SIWZ. 5.Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązuje się do przedstawienia polisy od odpowiedzialności cywilnej deliktowo - kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000,00 zł. 6. Udostępnianie Wykonawcy pomieszczeń do remontu będzie odbywać się sukcesywnie w miarę postępu robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 44247.26 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe JAN Stanuch Jan, ul. Świetojańska 5b, 14-500 Braniewo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 44247.26
  • Oferta z najniższą ceną: 44247.26 oferta z najwyższą ceną: 72852.68
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.