Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: roboty termomodernizacyjne w budynku Szkoły Podstawowej Nr 45 w Gdańsku ul. Matki Polki 3 a Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, do kontaktów: Andrzej Sidorowicz 058 320-51-07 Anna Moczydłowska 058 320-51-17, ul. Piekarnicza 16 lok. 22, 80-126 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3205100, fax 058 3205105, e-mail: sekretariat@drmg.gdansk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.drmg.gdansk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, Katarzyna Zielińska, ul. Piekarnicza 16, 80-126 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 320-51-14, fax 058 320-51-05, e-mail: sekretariat@drmg.gdansk.pl, www.drmg.gdansk.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, Andrzej Sidorowicz Anna Moczydłowska, ul. Piekarnicza 16, 80-126 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 320-51-07 , 058 320-51-17. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty termomodernizacyjne w budynku Szkoły Podstawowej Nr 45 w Gdańsku ul. Matki Polki 3 a. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gdańsk, ul. Matki Polki 3a. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty termomodernizacyjne w budynku Szkoły Podstawowej Nr 45 w Gdańsku ul. Matki Polki 3 a 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje : I przedmiot odbioru: - likwidacja kotłowni węglowej - przebudowa instalacji c.o. i wykonanie instalacji c.w.u. - podłączenie instalacji c.o., c.w.u. i wentylacji do węzłów cieplnych - wentylacja mechaniczną kuchni i stołówki - przebudowa pomieszczeń po byłej kotłowni , w tym; roboty budowlane instalacje wod. - kan. instalacje elektryczne II przedmiot odbioru: - wykonanie elewacji budynku szkoły wraz z dociepleniem styropianem i z elementami zewnętrznymi 1 752,5 m2 - docieplenie dachu wentylowanego metoda wdmuchiwania luźnej wełny i dachu niewentylowanego prasowaną wełna mineralną 1 178,0 m2 - instalacja odgromowa i oświetlenie - roboty towarzyszące 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 24 000zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy . Zamawiający uzna, że powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca : a) osiągnął łącznie w ostatnich dwóch latach obrotowych obrót ogółem w wysokości co najmniej 2 000 000 zł. b) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie wykonania robót związanych z budową lub remontem obiektu użyteczności publicznej o wartości jednostkowej równej lub większej od 300 000 zł brutto c) posiada na koncie bankowym środki finansowe w wysokości co najmniej 10% ceny oferty lub zdolność kredytową do tej kwoty. d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy . e) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł; f) dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oceny załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni dołączyć do oferty: 1. podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy oraz pozostałe oświadczenia zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ . 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4,5,6,7,8 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 5. wykonawcy podlegający przepisom ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197 poz.1661)- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 6. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 7. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej ,w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 8. wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie budowy lub remontu obiektu użyteczności publicznej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z pkt 6 b warunków udziału w postępowaniu (w tym celu należy wypełnić zał. Nr 9 do wzoru oferty oraz dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie robót z należytą starannością). Dokumenty powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego). 9. w odniesieniu do kierownika budowy: - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz decyzja o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o posiadaniu uprawnień budowlanych właściwych dla przedmiotu zamówienia ( dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 01.01.1995r.) - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz decyzja potwierdzająca posiadanie uprawnień budowlanych właściwych dla przedmiotu zamówienia ( dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane przed 01.01.1995r. ) 10. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Uwaga : Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 7.2, 7.3 ,7.4, 7.5 siwz : - składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) , b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) , c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) , - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/wym. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy podane w pkt. a,b,c stosuje się odpowiednio.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drmg.gdansk.pl. Opłata: 400 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2007 godzina 08:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.05.2007, godzina 10:00, Gdańsk, ul. Piekarnicza 16/06.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.04.2007.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługi weterynaryjne dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt Promyk, z podziałem na części drugie postępowanie
- Dostawa odczynników dla Laboratorium Hematologii Pracowni Hematoonkologii
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć rekreacyjnych na rzecz Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2026 roku.
- Wykonanie robót remontowych pomieszczeń zlokalizowanych w budynku CMI na poziomach +1, +2, +3, +4 oraz na dachu budynku
- Najem długoterminowy samochodu elektrycznego dla Portu Czystej Energii Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół w Chociczy w ramach zadania "Poprawa jakości edukacji włączającej w Zespole Szkół w Chociczy"
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Osieku nad Notecią przy ul. Głównej (budynek po byłym gimnazjum)
- SVA/4620-685/2025 Termomodernizacja bud. nr 18, 19, 26, 27, 28, 60, 61 na terenie kompl. wojsk. w m. Gałkówek.
- "Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Bukowice"
- Zakup obiektu budowlanego o konstrukcji modułowej z przeznaczeniem na Świetlicę Wiejską Sołectwa Huta Żabiowolska
- Głęboka termomodernizacja budynku szkoły wraz z salą gimnastyczną w miejscowości Iwkowa
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





