eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marki › świadczenie usług opiekuńczych dla klientów OPS w Markach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-21

Marki: świadczenie usług opiekuńczych dla klientów OPS w Markach
Numer ogłoszenia: 228815 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Lisa Kuli 3A, 05-270 Marki, woj. mazowieckie, tel. 022 7713023, 7619177, fax 022 7714303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: opsmarki@op.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://bip.marki.pl/pl/bip/jednostki_samorzadowe/pomoc_spol/przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług opiekuńczych dla klientów OPS w Markach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych wchodzących w zakres świadczeń pomocy społecznej określonych w art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej / Dz.U.Nr 64 poz.593 z póź.zm/ dla klientów w ymiarze szacunkowym 11.000 godzin w skali jednego roku

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także Wykonawcy ci występujący wspólnie , spełniający warunki określone w Ustawie oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2. Wykonawcy , o których mowa w punkcie 1., mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; w szczególności : 2006 roku świadczyli należycie usługi będące przedmiotem zamówienia w łącznym wymiarze co najmniej 11.000 godzin. w przypadku udzielenia zamówienia zapewnią do wykonywania usług osoby o kwalifikacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ ; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Przyjmą warunki określone w projekcie umowy 4. Spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia . 5.Oferta powinna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymaganiami SIWZ oraz z zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. 7 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 Ustawy , stosownie do postanowień art. 26 oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz.U.Nr 87, poz.605, Wykonawcy powinni złożyć / w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)/następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 2. koncesję , zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty: wykaz świadczonych w 2006 roku usług ( na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ) odpowiadających swoim rodzajem i wymiarem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem dat wykonywana i Zamawiających , ilości godzin, oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie. Zadania wymienione w wykazie Wykonawca potwierdzi należytym wykonaniem tych zadań, w przeciwnym wypadku Zamawiający uzna niepotwierdzone zadanie za brak doświadczenia. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wymiarem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć świadczenie usług opiekuńczych w rozumieniu art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej /Dz.U.Nr 64 poz.593 z póź.zm/ . Wykonawca spełni ten warunek wówczas, jeżeli wykaże , że świadczył w 2006 roku usługi opiekuńcze w łącznym wymiarze co najmniej 11.000 godzin, oraz dołączy potwierdzenie należytego wykonania tych usług. Oznacza to, że Wykonawca spełni ten warunek , jeżeli wykaże , składając ofertę : że wykonywał w 2006 roku usługi opiekuńcze w ilości co najmniej 11.000godzin; dołączy do oferty potwierdzenie należytego wykonania usług z wykazu. Jeżeli z dokumentów potwierdzających ich wykonanie będzie wynikało, że którekolwiek zadanie nie zostało wykonane należycie, lub jeżeli do oferty nie zostanie załączone potwierdzenie należytego wykonania zadania Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy przedłożyć oświadczenie - załącznik nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.marki.pl/pl/bip/jednostki_samorzadowe/pomoc_spol/przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba OPS; 05-270 Marki, ul. Lisa Kuli 3a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba OPS; 05-270 Marki, ul. Lisa Kuli 3a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.