Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-29
Elbląg: Przebudowa pomieszczeń w budynku
Zespołu Szkół Techniczno - Informatycznych przy ul. Rycerskiej 2 w Elblągu
Numer ogłoszenia: 228790 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych , ul. Rycerska 2, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 625 65 02, faks 55 232 59 82.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsti.elblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Techniczno - Informatycznych przy ul. Rycerskiej 2 w Elblągu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przebudowa pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Techniczno - Informatycznych przy ul. Rycerskiej 2 w Elblągu przedmiot główny: CPV: 45.00.00.00 - 7 Nazewnictwo wg CPV: roboty budowlane Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Techniczno - Informatycznych przy ul. Rycerskiej 2 w Elblągu Przedmiot zamówienia określają przedmiary robót - załączniki nr 4 i 5 do SIWZ Przedmiary robót będą udostępnione w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego. Załączniki nr 4 i 5 do SIWZ wraz z SIWZ udostępnione są również na stronie internetowej naszej placówki: www.zsti.elblag.pl w ogłoszeniach BIP. 2. Zakres zamówienia: a) roboty ogólnobudowlane, w tym: - przygotowanie pomieszczeń do prac budowlanych - roboty rozbiórkowe istniejących ścianek działowych - roboty murarskie - roboty tynkarskie - gładzie gipsowe ścian i sufitów - ścianki działowe z płyt G-K (2x) - roboty termoizolacyjne - dostawa i montaż stolarki drzwiowej - montaż urządzeń sanitarnych - licowanie ścian i podłóg - okładziny ceramiczne - wykonanie podkładów i posadzek - wykonanie wykładziny rulonowej PCV - spawanej - roboty malarskie - wywóz gruzu z placu budowy b) roboty instalacyjne: - instalacja elektryczna i teletechniczna - instalacja wod.-kan. i CO hydrauliczne 3. Zamawiający informuje, że roboty będą realizowane w obiekcie czynnym, w którym będzie prowadzona działalność. Prowadzone roboty nie mogą kolidować z bieżącą działalnością. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu robót. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres 36 miesięcy dla całości robót licząc od dnia odbioru końcowego. Zamawiający korzystać będzie z uprawnień wynikających z instytucji rękojmi przez okres 3 miesięcy po upływie okresu gwarancji. 7. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI ppkt 1.1. SIWZ i dokumentu wymienionego w pkt VI ppkt 1.2. SIWZ 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. wykonywali w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 2 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 50 tys. zł (brutto). Uwaga: a) W wykazie należy wymienić roboty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w pkt V ppkt 3 SIWZ. b) Dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie. c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w pkt V ppkt 3 SIWZ. 4. dysponują kierownikiem robót branży ogólnobudowlanej oraz kierownikiem robót elektrycznych, z których każdy ma łączny staż pracy jako kierownik robót minimum 2 lata. Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, m.in. kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych okręgowych izb samorządu zawodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uwaga: a) Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt V ppkt 4 SIWZ w wykazie osób należy wymienić osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów. b) W doświadczeniu kierowników robót ogólnobudowlanych i elektrycznych należy podać odpowiednio: - łączną liczbę lat stażu pracy jako kierownik robót ogólnobudowlanych; - łączną liczbę lat stażu pracy jako kierownik robót elektrycznych. c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Uwaga: a) Dokumenty składa ten Wykonawca, który w wykazie osób wskazał osoby, którymi będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwaga: a) Dla osób wymienionych w wykazie osób, o którym mowa w pkt V ppkt 4 SIWZ, należy złożyć z ofertą dokumenty: decyzje o nadaniu uprawnień oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń wymienionego w pkt VI ppkt 1.1. SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zsti.elblag.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Techniczno - Informatycznych
82-300 Elbląg,
ul. Rycerska 2
Gabinet kierownika gospodarczego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 09:30, miejsce: Zespół Szkół Techniczno - Informatycznych 82-300 Elbląg, ul. Rycerska 2 Sekretariat szkoły (gab. 1).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa sprzętu, urządzeń oraz systemów i licencji wraz z wdrożeniem" w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd
- ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO W 2025 R. II.
- REMONT BUDYNKU NR 25 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. ŁĘCZYCKIEJ W WILKOWIE
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Rozwój portu morskiego w Elblągu (komponent drogowy) tj. "Przebudowa ul. Portowej w Elblągu"
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI PODOLOGICZNEJ ORAZ SPRZĘTU FOTO-AUDIO DLA SZKOŁY POLICEALNEJ IM. JADWIGI ROMANOWSKIEJ W ELBLĄGU Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI
- Zorganizowanie i przeprowadzenie jarmarku podczas imprezy plenerowej o charakterze kulturalno - promocyjnym pn. XIX Elbląskie Święto Chleba
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z instalacją urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na dachu nowej części budynku szkoły.
- Modernizacja świetlicy studenckiej w budynku akademika DS. Maćko w Poznaniu ul. Piątkowska 94/C
- ROBOTY BUDOWLANE w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Ornontowicach w ramach Projektu grantowego nr FENIX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Poniatowskiego 4
- Poprawa warunków szatniowo-sanitarnych w budynku na sali sportowej ul. Sportowa 2 w Dusznikach
- MODERNIZACJA FOYER FILHARMONII LUBELSKIEJ W LUBLINIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.