eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa i instalacja 1 zestawu komputerowego z oprogramowaniem, spełniającego normę TEMPEST - AMSG 720B do klauzuli ściśle tajne wraz z wymaganymi certyfikatami

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-22

Warszawa: Dostawa i instalacja 1 zestawu komputerowego z oprogramowaniem, spełniającego normę TEMPEST - AMSG 720B do klauzuli ściśle tajne wraz z wymaganymi certyfikatami
Numer ogłoszenia: 228735 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratoria Generalna Skarbu Państwa Główny Urząd Prokuratorii Generalnej Skarbu Państwa , ul. Hoża 76/78, 00-682 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3923140, fax. 022 3923141.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja 1 zestawu komputerowego z oprogramowaniem, spełniającego normę TEMPEST - AMSG 720B do klauzuli ściśle tajne wraz z wymaganymi certyfikatami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego 1 zestawu komputerowego (komputer stacjonarny, monitor, drukarka, klawiatura, mysz) z oprogramowaniem, spełniającego normę TEMPEST - AMSG 720B do klauzuli ściśle tajne dla strefy SSOE-0 wraz z wymaganymi certyfikatami wydanymi przez właściwą służbę ochrony państwa, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o ochronie informacji niejawnych - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. W ramach ww. dostawy Wykonawca zobowiązuje się do: a)zainstalowania zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie informacji niejawnych, b)wykonania testów powykonawczych, przy współudziale przedstawicieli Zamawiającego, c)wydania Zamawiającemu certyfikatów udzielenia licencji/sublicencji na oprogramowanie oraz innych certyfikatów wymaganych przez Zamawiającego, opisanych w Specyfikacji technicznej, w liczbie wynikającej ze Specyfikacji Technicznej, d)wydania Zamawiającemu certyfikatu jednostki certyfikującej DBTI ABW do normy TEMPEST - AMSG 720B dla strefy SSOE-0 dla wytwarzania, przetwarzania dokumentów niejawnych o klauzuli ściśle tajne, dla wszystkich elementów zestawu komputerowego, e)przeszkolenia wyznaczonych pracowników Prokuratorii Generalnej Skarbu Państwa w zakresie obsługi eksploatacyjnej w/w zestawów komputerowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy (tj. osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie), którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn. że: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum 3 dostawy, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy,tzn. że: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum 3 dostawy, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie w formie oryginału, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 4 do SIWZ. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do złożenia wspólnego oświadczenia o spełnianiu warunków zawartych w pkt 1 ppkt 1), 2), 3). Natomiast oświadczenie o spełnieniu warunku zawartego w pkt 1 ppkt 4) każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć oddzielnie. 3.Wykonawcy zobowiązani są złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższe dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 1 ppkt 2) Wykonawcy zobowiązani są złożyć wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, ilości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Załącznik nr 5 SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 7.Dokumenty określone w pkt 13, 16, 31, 32, 33 tabeli zawartej w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. 8.Pełnomocnictwo w sytuacji, jeżeli oferta jest podpisywana przez pełnomocnika. 9.Dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Dokumenty i oświadczenia powinny spełniać wymogi obowiązującego prawa. Oznacza to w szczególności, że mogą być składane: - w imieniu osoby fizycznej - przez tę osobę lub inne osoby upoważnione na podstawie przepisów odrębnych; - w imieniu jednostki organizacyjnej nie posiadającej osobowości prawnej oraz osoby prawnej - przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratoria.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratoria Generalna Skarbu Państwa ul. Hoża 76/78, 00-682 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Prokuratoria Generalna Skarbu Państwa ul. Hoża 76/78, 00-682 Warszawa, pokój nr 8 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.