eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boniewo › wykonanie dwóch robót budowlanych polegających na

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-20

POZYCJA 22871

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Boniewo: wykonanie dwóch robót budowlanych polegających na: 1. wykonanie warstwy ścieralnej z masy bitumicznej na jezdni drogi gminnej Boniewo-Łąki Zwiastowe o długości 500 m.b. 2. napowierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowej grysami drogi gminnej Lubomin-Osiecz Mały o długości 6 169 m kw. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Boniewo, do kontaktów: Zdzisława Bywalska, 87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2840181, fax 054 2840181, e-mail: bywalska@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Budownictwo i obiekty komunalne, Ochrona socjalna, Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie dwóch robót budowlanych polegających na: 1. wykonanie warstwy ścieralnej z masy bitumicznej na jezdni drogi gminnej Boniewo-Łąki Zwiastowe o długości 500 m.b. 2. napowierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowej grysami drogi gminnej Lubomin-Osiecz Mały o długości 6 169 m kw. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Boniewo-Łąki Zwiastowe, Lubomin-Osiecz Mały. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie warstwy ścieralnej z masy bitumicznej na jezdni drogi gminnej Boniewo-Łąki Zwiastowe o długości 500 m.b. obejmuje: Ręczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej w pasie przy poboczu o szerokości 0,50 m.b. dwu stronneo powierzchni 500 m kw., Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowej bitumicznej o powierzchni 2 625 m kw., Skropienie mechaniczne warstwy konstrukcyjnej między warstwowej emulsją asfaltową F- 2 625 m kw., Wykonanie warstwy ścieralnej podbudowy z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowo- żwirowej dowożonej z odległości 25 km warstwą 3 cm po zageszczeniu F-2500 m kw., Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltow ą z ręcznym obcięciem krawędzi Mg-5,00 Wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym grubośc 10 cm F-10,00 Mg Mechaniczne wyrównanie istniejacej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową standard II z transportem do miejsca wybudowania- 9,5 Mg Napowierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowej grysami drogi gminnej Lubomin-Osiecz Mały o długości 6 169 m kw., obejmuje: Ręczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej w pasie przy poboczu o szerokości 0,50 m.b. dwu stronne - 6 169 m kw., Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowej bitumicznej o powierzchni- 31 000 m kw., Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowej emulsją asfaltow ą i grysem kamiennym frakcji 8-12 mm w ilości 10 dm sześc./m kw.- 31 000 m kw., Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową z ręcznym obcięciem krawędzi- 5,00 Mg 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Informacje dotyczące oświadczeń i dokumentów potwierdzających spelnienie wymagań określonych przez zamawiającego zostały zawarte w pkt III.2) niniejszego ogłoszenia. Wykonawcy winni wymienione dokumenty przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej przez Wykonawce za zgodność z oryginałem 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie dwóch robót budowlanych polegających na: 1. Wykonanie warstwy ścieralnej z masy bitumicznej na jezdni drogi gminnej Boniewo-Łąki Zwiastowe o długości 500 m.b. 2. Napowierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowej grysami drogi gminnej Lubomin-Osiecz Mały o długości 6 169 m kw 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wyokości 3 000 złotych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy BS Lubraniec Oddz. Boniewo 90 9559 1030 0007 0263 2000 0001 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczno, finansowe i techniczne. Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art.22 ust. 1 ustawy-Pzp - Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy-Pzp - Złożenie oświadczenia o niewykluczeniu z postępowania 3. WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisany przez osobę/y uprawnioną wykaz, w którym zostanie ujęte przynajmniej jedno zadanie o wartości minimum 300 000,00 PLN brutto w zakresie remontu, budowy lub przebudowy drogi. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający należyte wykonanie danego zadania. 4. Uprawnienia w zakresie przedmiotu zamówienia. Dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia kierownika robót w zakresie branży drogowej. Do oferty należy dołączyć stosowne uprawnienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje wykonawca. Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i środkami transportu : - układarka mas bitumicznych - 1 szt. - skrapiarka samochodowa - 1 szt. - walec statyczny samojezdny - 2 szt. - ładowarka - 2 szt., - rozsypywacz grysów - 2 szt, - samochody samowyładowcze o ładowności 10 Mg- 2 szt 6. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzanie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady - spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy-Pzp - Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Oświadczenie z art.24 ust.1 i 2 ustawy-Pzp - Złożenie oświadczenia o niewykluczeniu z postępowania 3. Uprawnienia w zakresie przedmiotu zamówienia - Dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia kierownika robót w zakresie branży drogowej. Do oferty należy dołączyć stosowne uprawnienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 4. WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisany przez osobę/y uprawnioną wykaz, w którym zostanie ujęte przynajmniej jedno zadanie o wartości minimum 300.000,00 PLN brutto w zakresie remontu, budowy lub przebudowy drogi. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający należyte wykonanie danego zadania. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 6. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 7. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 8. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 9. Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10% ceny ofertowej brutto, 10. Wzór wykazu narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje wykonawca. Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i środkami transportu : - układarka mas bitumicznych - 1 szt. - skrapiarka samochodowa - 1 szt. - walec statyczny samojezdny - 2 szt. - ładowarka - 2 szt., - rozsypywacz grysów - 2 szt, - samochody samowyładowcze o ładowności 10 Mg - 2 szt 11. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.05.2007, godzina 09:30, Urząd Gminy Boniewo, ul. Szkolna 28 - gabinet Wójta.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Wykonanie warstwy ścieralnej z masy bitumicznej na jezdni drogi gminnej Boniewo-Łąki Zwiastowe o długości 500 m.b. 1) Krótki opis: Ręczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej w pasie przy poboczu o szerokości 0,50 m.b. dwu stronneo powierzchni 500 m kw., Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowej bitumicznej o powierzchni 2 625 m kw., Skropienie mechaniczne warstwy konstrukcyjnej między warstwowej emulsją asfaltową F- 2 625 m kw., Wykonanie warstwy ścieralnej podbudowy z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowo- żwirowej dowożonej z odległości 25 km warstwą 3 cm po zageszczeniu F-2500 m kw., Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltow ą z ręcznym obcięciem krawędzi Mg-5,00 Wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym grubośc 10 cm F-10,00 Mg Mechaniczne wyrównanie istniejacej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową standard II z transportem do miejsca wybudowania- 9,5 Mg. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20. 3) Wielkość lub zakres: Całość zadania. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Napowierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowej grysami drogi gminnej Lubomin-Osiecz Mały o długości 6 169 m kw. 1) Krótki opis: Ręczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej wpasie przy poboczu o szerokości 0,50 m.b. dwu stronne - 6 169 m kw., Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowej bitumicznej o powierzchni- 31 000 m kw., Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowej emulsją asfaltow ą i grysem kamiennym frakcji 8-12 mm w ilości 10 dm sześc./m kw.- 31 000 m kw., Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową z ręcznym obcięciem krawędzi- 5,00 Mg. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41. 3) Wielkość lub zakres: Całość zadania. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.