Ogłoszenie z dnia 2006-05-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Słubice: przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania biurowego i systemu komputerowego (e-urząd i portal) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Słubice, do kontaktów: Paweł Grudzień, ul. Akademicka 1, 69-100 Słubice, tel. 095 7583671, fax 095 7582880, e-mail: przetargi@slubice.pl, www.slubice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Gmina Słubice, Paweł Grudzień w zakresie formalnym, Bogumiła Popkowska w zakresie formalnym, Paweł Misztak - w zakresie technicznym, Tomasz Matuszewski - w zakresie technicznym, ul. Akademicka 1, 69-100 Słubice, tel. 095 7583671 wew. 221, 502427457, 095 7583671 wew. 110, 509181625, fax 095 7582880, e-mail: przetargi@slubice.pl, www.slubice.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania biurowego i systemu komputerowego (e-urząd i portal). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem biurowym i systemem komputerowym (e-urząd i portal) do następujących podmiotów: Gmina Ośno Lubuskie, Gmina Cybinka, Gmina Górzyca, Gmina Rzepin, Gmina Słubice, Państwowa Powiatowa Straż Pożarna w Słubicach. Szczegółowy opis zamówienia zawiera SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Słubice. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne Kod CPV wg słownika 2008: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania Oryginalny kod CPV: 31.15.40.00 - Bezprzestojowe źródła energii Kod CPV wg słownika 2008: 31.15.40.00 - Bezprzestojowe źródła energii 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 7;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 15 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Faktura VAT płatne w ciągu 21 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Art. 23 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP . 3. Oświadczenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1. pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy PZP - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.:1, 4 i 6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy działający wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy (art. 23 i 141 ustawy PZP). W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Opinia banku musi potwierdzać wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (kwota nie może być mniejsza niż 20 % zaoferowanej ceny ofertowej). Informacja powinna być aktualna, to znaczy przedstawić rzeczywistą sytuację Wykonawcy na dzień możliwie najbliższy dniu złożenia oferty. Informacja powinna być przedłożona na papierze firmowym banku z podaniem daty jej wystawienia. 2. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonanie i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykaz winien potwierdzać zrealizowanie dwóch dostaw sprzętu komputerowego o wartości 500 000 zł - każda. Dostawy muszą być potwierdzone dokumentami zawierającymi następujące informacje: określenie Odbiorcy, jego adres, wielkość jednorazowej dostawy w sztukach, termin dostawy, wartość umowy oraz informacje, że dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia treści informacji przez Wystawce. 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonanie i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz winien potwierdzać zrealizowanie wdrożeń systemu komputerowego na czterdziestu stanowiskach. Wykonane wdrożenia systemu komputerowego muszą być potwierdzone dokumentami zawierającymi następujące informacje: określenie Odbiorcy, jego adres, wielkość wdrożeń systemu komputerowego w sztukach, termin wdrożeń, wartość umowy oraz informacje, że wdrożenia systemu na tych stanowiskach zostały wykonane należycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia treści informacji przez Wystawce. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GI-III-PG-341/1/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.06.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.06.2006, godzina 11:30, Urząd Miejski Słubice, ul. Akademicka 1, 69-100 Słubice, Sala Konferencyjna II piętro.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Priorytet 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów i Priorytetu 3 - Rozwój lokalny z wyłączeniem działania 3.4. - Mikroprzedsiębiorstwa, Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004-2006. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 25.04.2006.
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- Wykonanie wybranych robót elektrycznych w ramach zadania: "Remont basenu kąpielowego zewnętrznego" w Słubicach
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do realizowania Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Choszczno
- Dostawa sprzętu serwerowego i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury serwerowej oraz systemów bezpieczeństwa w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu do Starostwa Powiatowego w Siemiatyczach w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd"
- Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki.
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





