Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-10
Krotoszyn: Odnowa masą bitumiczną drogi Rozdrażew-Koźmin Wlkp
Numer ogłoszenia: 22870 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Transportowa 1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7226531, faks 062 7226531.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa masą bitumiczną drogi Rozdrażew-Koźmin Wlkp.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa masą bitumiczną drogi Rozdrażew-Koźmin Wlkp obejmując: wyrównanie profilu masą bitumiczną o grubości 3 cm po zagęszczeniu, ułożenie warstwy ścieralnej grubości 5 cm po zagęszczeniu o strukturze zamkniętej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: należy wnieść wadium w wysokości 4800,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy którzy:1/spełniają warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp, 2/posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 3/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:a/zrealizowali w ciągu 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie min.5 zadań dotyczących budowy ,odnowy masą bitumiczną dróg i ulic o wartości nie mniejszej niż 250 tyś. PLN netto każde. Do doświadczeń nie będą zaliczane zadania obejmujące remonty nawierzchni masą bitumiczną. Wskazane zadania winny być poparte referencjami zaświadczającymi ich należyte wykonanie,b/ zapewnią nadzór nad prowadzonymi robotami kierownika budowy-inżynier lub technik drogowy posiadający uprawnienia budowlane branży drogowej i wpisanego na listę właściwej izby inżynierów budownictwa oraz dysponują osobami przewidzianymi do wykonania zamówienia tj: bitumiarze - 4 osoby, operator układarki -1 osoba,operator walca statycznego-1 osoba,operator walca wibracyjnego-1 osoby,robotnicy niewykwalifikowani-4 osoby , c/posiadają i dysponują sprzętem do wykonania zamówienia szczegółowo określonym w siwz tj:Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności pozwalającej na nieprzerwaną pracę układarki przy warstwie ścieralnej -1,Układarka mas bitumicznych o szerokości układania do 6 m-1,Transport samochodowy do przewozu masy bitumicznej-w ilości zależnej od odległości dowozu masy bitumicznej tak aby zachować ciągłość robót,Walec drogowy statyczny >10 t-2,Walec drogowy wibracyjny-1, 4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ,a w szczególności: a/potwierdzą wysokość posiadanych środków lub zdolność do zaciągnięcia kredytu w wysokości 1/4 wartości oferty brutto, b/ potwierdzą posiadanie ubezpieczenia od OC o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 1/3 wartości złożonej oferty brutto.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców bedzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2/aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku gdy oddzielnym zaświadczeniem potwierdza się aktualność wpisu do ewidencji działalności gospodarczej należy przedłożyć również kserokopię zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , 3/Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4/Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5/Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności członków kierownictwa firmy albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,6/Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności członków kierownictwa firmy albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7/wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień kierownika budowy branży drogowej wraz z zaświadczeniem o jego przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, 8/wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, 9/ wykaz ważniejszych robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat - jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie- referencje, 10/ oświadczenie wykonawcy w którym banku posiada podstawowy zasadniczy rachunek bankowy wraz z podaniem numeru rachunku, 11/informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 12/ Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzajacy, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . Inne wymagane oświadczenia i dokumenty które należy dołączyć do oferty: w przypadku gdy wykonawce reprezentuje pełnomocnik: pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu do reprezentowania wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkrotoszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Krotoszynie; ul. Transportowa 1 ,63-700 Krotoszyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg; ul. Transportowa 1 ; 63-700 Krotoszyn , pok.nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi leśnej nr 123 na terenie Leśnictwa Mokra
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce
- PRZEBUDOWA ULIC W REJONIE OSIEDLA WYZWOLENIA 1,2,3,4,5 I 6 OD STRONY POŁUDNIOWEJ WRAZ Z CHODNIKIEM I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Przebudowa drogi wojewódzkiej w zakresie budowy chodnika w m. Wrzeście na terenie dz. nr 246 obr. ew. Wrzeście - Kępno, Gmina Redzikowo
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





