To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-07
Baligród: Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Baligrodzie
Numer ogłoszenia: 2286 - 2015; data zamieszczenia: 07.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 394304 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baligród, Plac Wolności 13, 38-606 Baligród, woj. podkarpackie, tel. 013 4684077, faks 013 4684077.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Baligrodzie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Baligrodzie. Opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowe wykazy produktów stanowiących przedmiot zamówienia określają formularze cenowe (stanowiące załączniki 6-14) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. ofert obejmujących artykuły odpowiadające właściwościom artykułów wyszczególnionych w formularzach cenowych, różniących się od nich nazwą i producentem. Ze względu na często zmieniające się nazwy produktów Zamawiający w trakcie trwania umowy dopuszcza możliwość dokonywania zakupów, artykułów równoważnych takich, które nie zostały wymienione w formularzu ofertowym a odpowiadają właściwościom artykułów wyszczególnionych w formularzu takich, które różnią się nazwą i producentem. Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy towaru na podstawie zamówienia dostosowanego do jego potrzeb, składanych pisemnie lub telefonicznie przez upoważnioną osobę Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości i zakresie określonym w załącznikach (od 6-14 do SIWZ) stosownie do rzeczywistych potrzeb co oznacza, iż faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Dostawa odbywać się powinna: artykuły: owoce i warzywa oraz mięsa - codziennie tj. od poniedziałku do piątku w godz. 07:00-08:00; pozostałe artykuły w dni powszednie w godz. 07:00-08:00 na pisemne lub telefoniczne zamówienie Zamawiającego. Transport artykułów winien być wykonywany środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne (w tym dotyczące czynności związanych z załadunkiem i rozładunkiem - zgodne z zasadami GMP/GHP). Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar własnym transportem, na własny koszt oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu artykułów żywnościowych, które powinny być: dobrej jakości; bez uszkodzeń; świeże; o gramaturze i wielkości nie mniejszej niż określone w załącznikach Nr 6-14 do SIWZ; artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidzianych dla danego artykułu. Faktura za dostarczone produkty powinna być wystawiona 2 razy w miesiącu na: Szkołę Podstawową im Św. Jana Pawła II, 38-606 Baligród, ul. Adama Mickiewicz 1, NIP 688-11-29-687, REGON 001200876. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 9 części: Część Nr 1 - Pieczywo; Część Nr 2 - Owoce i warzywa; Część Nr 3 - Artykuły ogólnospożywcze; Część Nr 4 - Wędliny; Część Nr 5 - Drób Część Nr 6 - Mięso; Część Nr 7 - Mrożonki; Część Nr 8 - Wyroby garmażeryjne; Część Nr 9 - Produkty mleczarskie i pochodzenia zwierzęcego (jaja). W postępowaniu dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych z zastrzeżeniem, że jeden Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na poszczególne części, natomiast istnieje możliwość złożenia oferty na dwa lub więcej części..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.13.11.30 - Wędliny 15.11.20.00 - Drób 15.11.00.00 - Mięso 15.22.10.00 - Ryby mrożone 15.33.11.00 - Warzywa świeże lub mrożone 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.89.43.00 - Dania gotowe 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 03.14.25.00 - Jaja .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pieczywo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piekarnia Józef Wątorek, Pl. Wolności 29, 38-606 Baligród, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11885,90
Oferta z najniższą ceną: 11885,90 / Oferta z najwyższą ceną: 11885,90
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Owoce i warzywa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HANDEL - HURT - DETAL ART. ROLNO - SPOŻYWCZE Mariusz Maślak, ul. Młynarska 18, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17931,05
Oferta z najniższą ceną: 17931,05 / Oferta z najwyższą ceną: 24151,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Artykuły ogólnospożywcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kazimierz Górecki Firma Handlowo - Usługowa EDMARK
jakie przetargi wygrała firma
Kazimierz Górecki Firma Handlowo - Usługowa EDMARK
- FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA EDMARK Kazimierz Górecki, ul. 29 Listopada 26, 38-700 Ustrzyki Dolne, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23217,95
Oferta z najniższą ceną: 23217,95 / Oferta z najwyższą ceną: 33570,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Wędliny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SKLEP SPOŻYWCZO - MIĘSNY Grażyna Hebda, ul. Bieszczadzka 3, 38-606 Baligród, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5578,70
Oferta z najniższą ceną: 5578,70 / Oferta z najwyższą ceną: 5941,50
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Drób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F. H. U. HURT - DETAL Mariusz Owsianik, ul. Kazimierza Wielkiego 4, 38-606 Baligród, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13830,60
Oferta z najniższą ceną: 13830,60 / Oferta z najwyższą ceną: 13830,60
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Mięso
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F. H. U. HURT - DETAL Mariusz Owsianik, ul. Kazimierza Wielkiego 4, 38-606 Baligród, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17615,90
Oferta z najniższą ceną: 17615,90 / Oferta z najwyższą ceną: 17615,90
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Mrożonki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FHU RAFMIX Rafał Iwanik, Dźwiniacz Dolny 44, 38-700 Ustrzyki Dolne, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12565,00
Oferta z najniższą ceną: 12565,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12565,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Wyroby Garmażeryjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- USŁUGI CATERINGOWE KARDAMON Brygida Winiarska - Wywrót, Manasterz 218, 37-230 Manasterz, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7816,50
Oferta z najniższą ceną: 7816,50 / Oferta z najwyższą ceną: 11850,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Produkty mleczarskie i pochodzenia zwierzęcego (jaja)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA w Wysokiem Mazowieckiem Oddział Sanok, ul. Przemyska 22, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16621,10
Oferta z najniższą ceną: 16621,10 / Oferta z najwyższą ceną: 22699,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI BALIGRÓD
więcej: przetargi BALIGRÓD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZASPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLENEGO NR 2 W GDAŃSKU - Z PODZIAŁEM NA 6 CZĘŚCI
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie - w podziale na części
- Sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsno - wędliniarskich dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. K. Maciejewicza w Szczecinie
- "Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Goworowo"
- Dostawa artykułów spożywczych, soków i napojów oraz wody butelkowanej (gazowanej i niegazowanej) na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych
- Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 41 przez okres 6 miesięcy.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.