eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Modernizacja systemu informatycznego



Ogłoszenie z dnia 2007-11-21

Kutno: Modernizacja systemu informatycznego
Numer ogłoszenia: 228690 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie, ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 11, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3557050, fax 024 3557051.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupkutno.com.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.pupkutno.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu informatycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są podzespoły i części komputerowe oraz preparaty czyszczące wyspecyfikowane w arkuszu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodu CPV: 32424000-1 - Infrastruktura sieciowa 32420000-3 - Urządzenia sieciowe 30217000-3 - Części, akcesoria i wyroby komputerowe 30214000-2 - Stacje robocze 30211600-7 - Procesory 30217131-0 - Karty elektroniczne 30217130-3 - Karty komputerowe 30217230-4 - Pamięci 30233171-0 - Dyski 30217100-4 - Części komputerów 30231250-4 - Monitory ekranowe 30233231-9 - Drukarki laserowe 32421000-0 - Okablowanie sieciowe 24513000-3 - Środki czystości E087-6 - Specjalnego zastosowania

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00-3, 24.51.30.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania opisanego w SIWZ zadania, gdy złoży oświadczenie o ich posiadaniu oraz przedstawi dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gdy złoży oświadczenie o ich posiadaniu. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, gdy złoży takie oświadczenie, 4. Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, gdy złoży takie oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału oraz umożliwienia oceny, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem (każda zapisana strona) ich kserokopie lub odpisy. UWAGA: Brak w ofercie niżej wymienionych dokumentów lub ich wady, których nie można usunąć zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych - skutkuje odrzuceniem oferty. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 2. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 3. Aktualny dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) należy wskazać ustanowionego przez Wykonawców - pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Dokument ten - pełnomocnictwo - złożony tylko w formie oryginału powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców. Do pełnomocnictwa (oferty) powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy. Pełnomocnictwo musi wskazywać, że dotyczy konkretnego postępowania, tj. na dostawę akcesoriów komputerowych przeznaczonych do modernizacji sieci i stanowisk roboczych w PUP w Kutnie oraz do zawarcia umowy. UWAGA: Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Parafowany wzór umowy - załącznik nr 2 - potwierdzający wolę Wykonawcy do zaakceptowania zawartych w umowie warunków dostawy, płatności i udzielonej gwarancji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Stopień kompatybilności zaproponowanych w ofercie wyrobów - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupkutno.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 11 pok. 208 (pn.-pt.; godz. 9.00-15.00).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 11:45, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie, piętro, pokój nr 213.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.