eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lutomiersk › PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY LUTOMIERSK

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-24

Lutomiersk: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY LUTOMIERSK
Numer ogłoszenia: 228689 - 2010; data zamieszczenia: 24.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174779 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II 11, 95-083 Lutomiersk, woj. łódzkie, tel. 043 6775011 w. 118, faks 043 6775094.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY LUTOMIERSK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia stanowi : PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY LUTOMIERSK obejmująca: ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 1: PRZEBUDOWA ULICY PÓŁNOCNEJ W LUTOMIERSKU. 1. Zadanie będzie realizowane wg zgłoszenia robót budowlanych z dnia 28-05-2010r. do Starostwa Powiatowego w Pabianicach. Zadanie zostanie zrealizowane zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 7.1 do siwz. Szczegółowy opis wykonania i odbioru robót zawarty jest w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 7.1 do siwz. Lokalizacja obiektu robót: ul. Północna w Lutomiersku (mapa lokalizacyjna - w załączniku nr 7.1 do siwz). 2. Zakres rzeczowy zamówienia - według załączonego przedmiaru robót, który stanowi załącznik nr 7.1 do siwz. 3. Określenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45.23.31.40-2 - Roboty drogowe 45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22-1 - Roboty w zakresie chodników 4. Wykonawca przed przystąpieniem do robót winien opracować uproszczony projekt organizacji ruchu na czas przebudowy drogi wg obowiązującego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem. 5. Po wykonaniu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić niezbędne deklaracje zgodności lub atesty wbudowanych materiałów. 6. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres gwarancji na wbudowane materiały i wykonane prace - minimum 3 lata. (Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji jednak nie będzie to brane pod uwagę przez Zamawiającego przy ocenie ofert). ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 2: PRZEBUDOWA ULICY SZKOLNEJ WE WRZĄCEJ 1. Zadanie będzie realizowane wg zgłoszenia robót budowlanych z dnia 28-05-2010r. do Starostwa Powiatowego w Pabianicach. Zadanie zostanie zrealizowane zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 7.2 do siwz. Szczegółowy opis wykonania i odbioru robót zawarty jest w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 7.2 do siwz. Lokalizacja obiektu robót: ul. Szkolna we Wrzącej (mapa lokalizacyjna - w załączniku nr 7.2 do siwz). 2. Zakres rzeczowy zamówienia - według załączonego przedmiaru robót, który stanowi załącznik nr 7.2 do siwz. 3. Określenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45.23.31.40-2 - Roboty drogowe 45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 4. Wykonawca przed przystąpieniem do robót winien opracować uproszczony projekt organizacji ruchu na czas przebudowy drogi wg obowiązującego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem. 5. Po wykonaniu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić niezbędne deklaracje zgodności lub atesty wbudowanych materiałów. 6. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres gwarancji na wbudowane materiały i wykonane prace - minimum 3 lata. (Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji jednak nie będzie to brane pod uwagę przez Zamawiającego przy ocenie ofert). ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 3: PRZEBUDOWA ULICY ŚRÓDLEŚNEJ WE WRZĄCEJ 1. Zadanie będzie realizowane wg zgłoszenia robót budowlanych z dnia 28-05-2010r. do Starostwa Powiatowego w Pabianicach. Zadanie zostanie zrealizowane zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 7.3 do siwz. Szczegółowy opis wykonania i odbioru robót zawarty jest w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 7.3 do siwz. Lokalizacja obiektu robót: ul. Śródleśna we Wrzącej (mapa lokalizacyjna - w załączniku nr 7.3 do siwz). 2. Zakres rzeczowy zamówienia - według załączonego przedmiaru robót, który stanowi załącznik nr 7.3 do siwz. 3. Określenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45.23.31.40-2 - Roboty drogowe 45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 4. Wykonawca przed przystąpieniem do robót winien opracować uproszczony projekt organizacji ruchu na czas przebudowy drogi wg obowiązującego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem. 5. Po wykonaniu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić niezbędne deklaracje zgodności lub atesty wbudowanych materiałów. 6. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres gwarancji na wbudowane materiały i wykonane prace - minimum 3 lata. (Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji jednak nie będzie to brane pod uwagę przez Zamawiającego przy ocenie ofert). II. Dodatkowe wymagania, zalecenia i uwagi inwestora dotyczące wszystkich zadań częściowych: - Zamówienie zostanie wykonane w całości z materiałów wykonawcy. - Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą być fabrycznie nowe. - Dowiezienie i rozładunek materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia do miejsca objętego zamówieniem odbędzie się transportem Wykonawcy i na jego koszt. Zamawiający nie bierze na siebie odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe w czasie transportu, rozładunku a także w czasie wykonywanych prac. Odpowiedzialność taką ponosi w całości Wykonawca zamówienia. - Po wykonaniu robót Wykonawca pozostawi teren objęty zamówieniem w czystości i należytym porządku. Wszelkie odpady stanowią własność Wykonawcy i powinny zostać usunięte poza teren robót - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - na koszt Wykonawcy. - Zamawiający żąda aby zastosowane materiały budowlane posiadały niezbędne deklaracje zgodności lub atesty. Po wykonaniu zamówienia Wykonawca przedstawi je Zamawiającemu. - Zamawiający żąda aby wykonawca ustanowił ze swojej strony kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w zakresie budowy dróg. - Wykonawcy zobowiązani są przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej terenu objętego zamówieniem. (Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej Wykonawcy złożą na formularzu ofertowym). - Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakość materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody lub uszkodzenia urządzeń znajdujących się na terenie robót powstałe w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę prac a także za ewentualne szkody poniesione w związku z prowadzonymi pracami przez pracowników Wykonawcy i osoby trzecie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 1: PRZEBUDOWA ULICY PÓŁNOCNEJ W LUTOMIERSKU.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WŁODAN ANDRZEJ WŁODARCZYK SP.J., PORSZEWICE 31, 95-200 PABIANICE, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 286596,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 257777,77

  • Oferta z najniższą ceną: 257777,77 / Oferta z najwyższą ceną: 283714,97

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 2: PRZEBUDOWA ULICY SZKOLNEJ WE WRZĄCEJ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bud-Trans Roboty budowlano - drogowe Jan Karbowiak, Uniejowska 170A, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123816,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 188025,18

  • Oferta z najniższą ceną: 188025,18 / Oferta z najwyższą ceną: 229218,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 3: PRZEBUDOWA ULICY ŚRÓDLEŚNEJ WE WRZĄCEJ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WŁODAN ANDRZEJ WŁODARCZYK SP.J., PORSZEWICE 31, 95-200 PABIANICE, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75416,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91604,92

  • Oferta z najniższą ceną: 73716,69 / Oferta z najwyższą ceną: 98843,79

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.