Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-02
Wrocław: Dozorowanie i ochrona mienia i budynków RZGW we Wrocławiu przy ul. C. K. Norwida 34, Wybrzeże Wyspiańskiego 39, al. Jana Kochanowskiego 91b, Magazynu Głównego przy ul. Braci Gierymskich 149a oraz monitorowanie sygnałów systemu alarmowego zainstalowanego przy al. Jana Kochanowskiego 91b.
Numer ogłoszenia: 228595 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu , ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3378800, faks 071 3285048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozorowanie i ochrona mienia i budynków RZGW we Wrocławiu przy ul. C. K. Norwida 34, Wybrzeże Wyspiańskiego 39, al. Jana Kochanowskiego 91b, Magazynu Głównego przy ul. Braci Gierymskich 149a oraz monitorowanie sygnałów systemu alarmowego zainstalowanego przy al. Jana Kochanowskiego 91b..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dozorowanie i ochrona mienia, budynków i Magazynu Głównego RZGW we Wrocławiu: 1) Budynek RZGW we Wrocławiu przy ul. C. K. Norwida 34 wraz z przyległym terenem, podwórze monitorowane, posterunek obchodowy jednoosobowy, obsługa centrali telefonicznej w razie potrzeb, prowadzenie Książki wejść osób nie będących pracownikami RZGW, 2) Budynek RZGW we Wrocławiu przy ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 39 wraz z obsługą centrali telefonicznej, posterunek obchodowy jednoosobowy, prowadzenie Książki wejść osób nie będących pracownikami RZGW, 3) Budynek RZGW we Wrocławiu przy al. J. Kochanowskiego 91b wraz z przyległym terenem, obsługą centrali telefonicznej, monitorowaniem sygnałów systemu alarmowego zainstalowanego w budynku, posterunek obchodowy, jednoosobowy, prowadzenie Książki wejść osób nie będących pracownikami RZGW, 4) Magazyn Główny przy ul. Braci Gierymskich 149a, posterunek obchodowy jednoosobowy. w okresie od dnia 31.12.2009 do dnia 31.05.2011 r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 17.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 9 850,00 złotych (słownie: dziewięć tysięcy osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz. U z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2, którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. Wykonawca winien wykazać się posiadaniem aktualnej koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony - zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz. 740 z 1997 roku z póź. zmianami). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca winien wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, wyrażające się realizacją min 6 zadań w zakresie ochrony osób i mienia, w ciągu ostatnich 3 lat, o wartości rocznej zbliżonej do wartości rocznej złożonej oferty brutto - wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych zadań. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 500 000,00 zł, w odniesieniu do odpowiedzialności cywilnej deliktowej oraz nie mniej niż 500 000,00 zł, w odniesieniu do odpowiedzialności cywilnej kontraktowej. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców, na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony - zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz. 740 z 1997 roku z póź. zmianami). 6. Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. 7. Pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowana wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (przypadku wykonawców występujących wspólnie) 8. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców ; 9. Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie (np. : referencje) ; 10. Kopia aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Formularz ofertowy; 12. Wyceniona Wycena Usług; 13. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2, 3 ustawy oraz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 34, 50-950 Wrocław; pok. 62 SIWZ MOŻNA WYKUPIĆ OSOBIŚCIE PO ZŁOŻENIU WNIOSKU Opłata: 7,24 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 10:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: B. Prusa, J. Poniatowskiego, Oleśnicka, Żeromskiego we Wrocławiu.
- Budowa nowej siedziby PP w Podgórzynie - zakończenie robót budowlanych.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego położonego we Wrocławiu
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu - 2 Zadania.
- "Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby jednostek UPWr."
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Stanisławowskiej 68 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.