Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-21
Kluczbork: DOSTAWA BONÓW TOWAROWYCH DLA PRACOWNIKÓW NADLEŚNICTWA KLUCZBORK
Numer ogłoszenia: 228490 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork, ul. A. Mickiewicza 8, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4182540, 4186565, 4180105, fax 077 4182323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/kluczbork/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA BONÓW TOWAROWYCH DLA PRACOWNIKÓW NADLEŚNICTWA KLUCZBORK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów, talonów w wersji papierowej dla pracowników Nadleśnictwa Kluczbork i pozostałych osób uprawnionych, finansowanych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Zamawiający planuje zakupić bony o nominałach 20 i 50 zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.86.50.00 - Talony Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.50 - Talony .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpuje od wpłacania wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. atr.24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. Dz dnia 9 lutego 2004 r., nr 19, poz.177 z późn. zmianami). Oferent powinien złożyć stosowne oświadczenie zgodnie z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W zakresie warunków wskazanych powyżej, wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych wraz z ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1. Wypełniony formularz ofertowy (na załączonym druku, lub wg niego - załącznik nr 1 do SIWZ) wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami i oświadczeniami; 2. Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 Ustawy prawo zamówień publicznych (na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ); 3. Uzupełniony i parafowany projekt umowy na wykonanie zadania (załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: Każdy z Dostawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ilość placówek realizujące bony towarowe - 20
- 3. Termin ważności bonów - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/kluczbork/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 2 w Nadleśnictwie, pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Kluczbork ul. Mickiewicza 8 46-200 Kluczbork, ul. Mickiewicza 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 10:30, miejsce: Ofertę nalerzy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Nadleśnictwa. PGL LP Nadleśnictwo Kluczbork ul. Mickiewicza 8 46-200.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Modernizacja kotłowni w Zakladzie Opiekuńczo-Leczniczym w Wołczynie II postępowanie
- "Remonty dróg powiatowych Powiatu Kluczborskiego z podziałem na 2 zadania (części)"
- Dostawa samochodu dostawczego typu VAN, furgon brygadowy na potrzeby Zakładu Karnego w Kluczborku
więcej: przetargi w Kluczborku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.