Ogłoszenie z dnia 2010-01-26
Wrocław: Druk miesięcznika Twój Doradca Rolniczy Rynek dla Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 22840 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego , ul. Zwycięska 12, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3398656, faks 071 3397912.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dodr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk miesięcznika Twój Doradca Rolniczy Rynek dla Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk 12 kolejnych numerów miesięcznika Twój Doradca Rolniczy Rynek dla Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu, w ilościach wykazanych w Formularzu cenowym - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i na warunkach określonych we wzorze umowy. Formularz cenowy - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowią odpowiednio Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami przepisów prawa, tj.: a) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem publicznym, co potwierdzą złożeniem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 1 dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. X. SIWZ, według zasady spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji ww. dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien dołączyć do swojej oferty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (Załącznik nr 4 SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, terminy wystawienia stosuje się odpowiednio. W przypadku, gdy Wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu, Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia ww. zmian w sądzie rejestrowym. 3) kopię polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dodr.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu
ul. Zwycięska 12, 53-033 Wrocław, AGRO pok. nr 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 09:00, miejsce: sekretariat w siedzibie Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup urządzeń i detektorów chemicznych (5 szt.) dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu.
- Malowanie klatki schodowej w budynku wielorodzinnym.
- ZZK-NZ/241/3408/206/25 Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 119 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania
- BZP.272.13.2025.ECS Budowa nowego ogrodzenia wokół wąwozu w Arboretum Wojsławice; Projekt w Naturze- I ETAP
- Kompleksowa naprawa powierzchni dachów budynków USK Wrocław w lokalizacji Strzelin
- "Zagospodarowanie zielenią terenów na Tarnogaju - Zadanie VI - ul. Ziębicka" zadanie realizowane w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2023, projekt nr 86 i 134
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa miesięcznika "Kurier Rolniczy" w 2026 roku
- Skład, korekta tekstu, projekty graficzny okładki, druk oraz dostawa broszur i e-broszur pt. "Przewodnik po apiterapii - zdrowie z ula"... - KSOW+
- Druk i dostawa książki pt.: "Plan Warszawy 1943"
- Druk i dostawa publikacji książkowej (bez nadanego numeru ISBN) pt. Między polami nasza wieś, między klonami nasza szkoła. 125 lat szkoły w Otmicach
- U/36/2025 Sukcesywny druk i dostawa świadectw, dyplomów oraz innych dokumentów i materiałów uczelnianych
- Druk i dostawa książek w podziale na dwie części
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





