Ogłoszenie z dnia 2008-10-03
Gostynin: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gostyninie
Numer ogłoszenia: 228400 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gostyniński , ul. Dmowskiego 13, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2357981, fax. 024 2357985.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gostynin.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gostyninie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV)- jest przeprowadzenie szkolenia grupowego należącego do kategorii: Usługi szkół nauki jazdy - kod 80411200-0 - (Prawo jazdy kat. C+E). Szkolenie przewidziane jest dla 10 osób bezrobotnych posiadających prawo jazdy kat. (C). W szkoleniu uczestniczyć będą osoby skierowane przez Starostę Gostynińskiego po uzyskaniu pozytywnej opinii pośrednika pracy i doradcy zawodowego Powiatowego Urzędu Pracy w Gostyninie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności posiadający uprawnienia do działalności szkoleniowej w zakresie objętym zamówieniem; - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Ocena spełniania powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów lub oświadczeń określonych w pkt. XIII niniejszej SIWZ stosując formułę spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: a) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 wskazanej wyżej ustawy Pzp - Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a ponadto aktualne zaświadczenie uzyskania wpisu do właściwego rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców, w rozumieniu art. 103 ustawy Prawo o ruchu drogowym, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydanego przez Wojewódzki Urząd Pracy (art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity z 2008r. Dz. U. Nr 69, poz. 415), e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia, z załączonym CV każdej osoby z uwzględnieniem liczby przeprowadzonych w okresie 2 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego szkoleń związanych z przedmiotem zamówienia, wraz z załączoną kserokopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnej legitymacji instruktora - Załącznik Nr 3 do SIWZ. f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca - Załącznik Nr 2 do SIWZ . 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt XIII ppkt 1 lit. b) i c) SIWZ - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Wszystkie dokumenty, o których mowa w pkt XIII ppkt 1 lit. b), c), d), ppkt 2, składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Oświadczenie, o którym mowa w pkt XIII ppkt 1 lit. a) - Załącznik Nr 1, wykaz o którym mowa w pkt. XIII ppkt. e) - Załącznik Nr 3; wykaz o którym mowa w pkt XIII ppkt f)- Załącznik Nr 2 Wykonawca, składa w oryginale..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - zakres i jakość oferowanego programu szkolenia - 20
- 3 - dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem BHP - 5
- 4 - doświadczenie kadry dydaktycznej w prowadzeniu szkoleń - 5
- 5 - posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
- 6 - sposób sprawdzenia efektów szkolenia - 5
- 7 - nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
- 8 - zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gostynin.powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Płocka 66/68
09-500 Gostynin
pok. nr 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Płocka 66/68 09-500 Gostynin pok. nr 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Gorzewo (budynek będący w użyczeniu gminy)
- Przebudowa dźwigu osobowo-towarowego w Krajowym Ośrodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie II
- Usługa bankowa w zakresie udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu w 2025 r., w kwocie 1.113.640,00 zł PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczki
- ,,Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i modernizacji łazienek oraz klatek schodowych w DPS Gostynin"
więcej: przetargi w Gostyninie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.