eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Remont nawierzchni jezdni na ulicachGdańska, Toruńska, Wawelska.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-03

Ełk: Remont nawierzchni jezdni na ulicach: Gdańska, Toruńska, Wawelska.
Numer ogłoszenia: 228398 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk , ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni jezdni na ulicach: Gdańska, Toruńska, Wawelska..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont nawierzchni jezdni na ulicach : Gdańska, Toruńska, Wawelska w Ełku. 2. Wykonanie robót budowlanych: 2.1. określonych za pomocą książki przedmiarów i szczegółowych specyfikacji technicznych, 2.2. określonych za pomocą dokumentacji projektowej, którą opracować ma Wykonawca: a) wykonanie, utrzymanie w czasie realizacji robót i demontaż po ich zakończeniu tymczasowego oznakowania wykonanego w oparciu o wcześniej opracowany projekt, b) urządzenie i demontaż placu budowy. 3. Wykonanie usług i innych czynności związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi: 3.1. sporządzenie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót budowlanych z uwzględnieniem minimalizacji utrudnień w dostępie do posesji, 3.2. wywiezienie i zagospodarowanie gruzu betonowego i innych materiałów pochodzących z rozbiórek, a nie nadających się do powtórnej zabudowy przy zachowaniu zasad ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 - o odpadach. 4. Inne wymagania dotyczące remontu: Przyjęte materiały i preparaty muszą posiadać zgodność chemiczną i fizyczną oraz posiadać aktualne aprobaty techniczne IBD i M. 5. Zakres robót remontowych: Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ulica Gdańska na odcinku od ul. Mickiewicza do Gizewiusza. 1) Roboty przygotowawcze Rozebranie krawężnika betonowego 15x30 cm na podsypce piaskowej - 500 m Rozebranie ławy pod krawężnik betonowy - 35 m3 Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - 4500,0 m 2 o grubości 3 cm ( docelowa gr. 5 cm ) Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - 4500,0 m 2 dalszy 1 cm grub. ( docelowa gr. 5 cm ) Krotność = 2 Wywiezienie frezowiny z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu - 260,0 m3 i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odl. 1 km. Wywiezienie frezowiny z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu - 260,0 m3 i wyładowaniu samochodem samowyładowczym - dod. za każdy rozpoczęty 1 km. - krotność = 4 2) Nawierzchnia jezdni Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową - 4500,0 m 2 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - 4500,0 m 2 warstwa ścieralna asfaltowa - grub. po zagęszcz. 3 cm ( docelowa gr 5 cm ) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - 4500,0 m 2 warstwa ścieralna asfaltowa - każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu krotność = 2 3) Elementy ulic Krawężniki betonowe wystające o wym. 15X30 cm na podsypce - 500 m cementowo piaskowej Ława [pod krawężnik betonowy z oporem - 35 m3 4) Inne roboty Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych - 25 szt Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 14 szt Regulacja pionowa zaworów gazowych - 9 szt Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych - 7 szt Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - 2 kpl. Ulica Toruńska. 1) Roboty przygotowawcze Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - 330,0 m 2 o grubości 3 cm ( docelowa gr. 5 cm ) - droga boczna Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - 330,0 m 2 dalszy 1 cm grub. ( docelowa gr. 5 cm ) - droga boczna Krotność = 2 Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - 1000,0 m 2 o grubości 3 cm ( docelowa gr. 2 cm ) Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - 1000,0 m 2 dalszy 1 cm grub. Krotność = -1 Wywiezienie frezowiny z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu - 36,5 m3 i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odl. 1 km. Wywiezienie frezowiny z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu - 36,5 m3 i wyładowaniu samochodem samowyładowczym - dod. za każdy rozpoczęty 1 km. - krotność = 4 2) Nawierzchnia jezdni Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową - 3700,0 m 2 Wyrównanie lokalnych nierówności nawierzchni mieszanką asfaltową -- 85,0 t Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - 3700,0 m 2 warstwa ścieralna asfaltowa - grub. po zagęszcz. 3 cm ( docelowa gr 5 cm ) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - 3700,0 m 2 warstwa ścieralna asfaltowa - każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu krotność = 2 3) Inne roboty Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych - 6 szt Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 3 szt Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych ulicznych - 6 szt z wymianą kratki ściekowej (ruch ciężki 40 t) z dołożeniem pierścieni odciążających Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - 2 kpl. Ulica Wawelska na odcinku od ul. Armii Krajowej do Mickiewicza. 1) Roboty przygotowawcze Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - 1560,0 m 2 o grubości 3 cm ( docelowa gr. 5 cm ) Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych - 1560,0 m 2 dalszy 1 cm grub. ( docelowa gr. 5 cm ) Krotność = 2 Wywiezienie frezowiny z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu - 78,0 m3 i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odl. 1 km. Wywiezienie frezowiny z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu - 78,0 m3 i wyładowaniu samochodem samowyładowczym - dod. za każdy rozpoczęty 1 km. - krotność = 4 2) Nawierzchnia jezdni Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową - 1560,0 m 2 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - 1560,0 m 2 warstwa ścieralna asfaltowa - grub. po zagęszcz. 3 cm ( docelowa gr 5 cm ) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - 1560,0 m 2 warstwa ścieralna asfaltowa - każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu krotność = 2 3) Inne roboty Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych - 12 szt Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 16 szt Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych ulicznych - 1 szt z wymianą kratki ściekowej (ruch ciężki 40 t) z dołożeniem pierścieni odciążających Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - 2 kpl. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy, gdyż Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny tj.: 2.1 mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w tym: osobę o uprawnieniach kierownika robót budowlanych o specjalności drogowej, 2.2 posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) minimum dwie roboty budowlane o wartości 100 000 PLN odpowiadających swoim charakterem przedmiotowi zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt. IX.1. spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt. IX.4. spełnia każdy z Wykonawców, c) warunek określony w pkt. IX.2. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek określony w pkt. IX.3. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów, - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, - wykonawców, którzy nie wyrazili zgody na przedłużony okres związania z ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1.1. Oferta na wykonanie zamówienia Zał. Nr 1. 1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zał. Nr 2. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 1.5. Informację o personelu kierowniczym Zał. Nr 3 z kopiami stosownych uprawnień kierownika robót budowlanych w specjalności drogowej i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów. 1.6. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 2.2. Zał. Nr 4. 1.7. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. 2. Inne wymagane dokumenty: 2.1. Kosztorys ofertowy 2 egz. sporządzony na podstawie przekazanej dokumentacji technicznej, w tym 1 egz. załączony do oferty luzem. 2.2. Parafowany projekt umowy - Zał. Nr 5. 2.3. Zbiorcze zestawienie kosztorysów ofertowych (załącznik do sporządzenia przez oferenta)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1.1. Oferta na wykonanie zamówienia Zał. Nr 1. 1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zał. Nr 2. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 1.5. Informację o personelu kierowniczym Zał. Nr 3 z kopiami stosownych uprawnień kierownika robót budowlanych w specjalności drogowej i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów. 1.6. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt IX ppkt 2.2. Zał. Nr 4. 1.7. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. 2. Inne wymagane dokumenty: 2.1. Kosztorys ofertowy 2 egz. sporządzony na podstawie przekazanej dokumentacji technicznej, w tym 1 egz. załączony do oferty luzem. 2.2. Parafowany projekt umowy - Zał. Nr 5. 2.3. Zbiorcze zestawienie kosztorysów ofertowych (załącznik do sporządzenia przez oferenta)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego,Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk pok. nr 14 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.