To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-24
Kraków: Usługi doradztwa z zakresu marketingu, finansów oraz prawa spółdzielczego - w ramach projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I - przetarg nr 3.
Numer ogłoszenia: 22838 - 2012; data zamieszczenia: 24.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 415082 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422 06 36, faks 0-12 422 06 36 w. 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi doradztwa z zakresu marketingu, finansów oraz prawa spółdzielczego - w ramach projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I - przetarg nr 3..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: usługę maksymalnie 150 godzin doradztwa dla spółdzielni socjalnych z zakresu marketingu, finansów oraz prawa spółdzielczego dla rekrutowanych przez Zamawiającego uczestników Projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I. Doradztwo będzie się odbywało na terenie województwa małopolskiego, w siedzibach (biurach) spółdzielni socjalnych, dla których doradztwo ma być świadczone, w dni robocze (od poniedziałku do piątku) lub w soboty i niedziele, w przedziale czasowym od 9.00 do 19.00; ponadto, Wykonawca, w ramach limitu 150 godzin doradztwa, zobowiązany będzie do świadczenia usług doradczych za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wymagania w zakresie realizacji usługi doradztwa. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: -zapewnił co najmniej jednego doradcę o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu z zakresu marketingu, -zapewnił co najmniej jednego doradcę o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu z zakresu finansów, -zapewnił co najmniej jednego doradcę o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu z zakresu prawa spółdzielczego, -wypełniał karty doradztwa wg wzoru przedstawionego przez Zamawiającego, podsumowujące każdą sesję doradztwa, z wyszczególnieniem, komu doradztwo było świadczone oraz w jakim wymiarze i w jakim zakresie, -Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały w wzorze umowy, stanowiącym część II SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby Projektu: Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 - Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2. - Wsparcie ekonomii społecznej. Współfinansowanie: Środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Spółdzielnia Socjalna OPOKA, ul. Hutnicza 22, Chechło, 32-310 Klucze, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20008,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25500,00
Oferta z najniższą ceną: 25500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - w terminie od 27 listopada do 20 grudnia 2025 roku'
- Dostawa 60 sztuk implantów przeciwjaskrowych dla WSO w Krakowie
- 146/2025 Serwisowanie, prace naprawcze i konserwacyjne dźwigów osobowych i towarowych z usługą pogotowia technicznego, w podziale na 3 części
- Dostawa oraz szkolenie z obsługi izotermicznego mikrokalorymetru dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- 147/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Świadczenie usług cateringowych dla potrzeb Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Krynicy-Zdroju.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





