Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-22
Ustrzyki Dolne: DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 228329 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych , ul. 29 Listopada 57, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 4611028, fax. 013 4611028.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-ustrzyki.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy gazów medycznych przez okres 24 m-cy tj: 1. Tlen medyczny w ilości 14.000 m3 2. Podtlenek azotu w ilości 238 kg 3. Acetylen w ilości 150 kg 4. Dwutlenek węgla w ilości 150 kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00 - Gazy medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1 Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp (wzór w załączeniu do SIWZ); 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3 Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4 Aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 5. Oryginał lub kserokopię świadectwa rejestru produktów zamówienia i podmiotu odpowiedzialnego za ich wprowadzenie do obrotu wydanego przez Prezesa Urzędu rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub złożenia kserokopii zgłoszenia przedmiotu zamówienia do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą (Dz.U. z 2001 r. Nr 126, poz.1379 z póź.zm.) 6. Aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego zgodnie z rozporządzeniem Ministra zdrowia z dnia 3 lipca 2002 r. w sprawie kart charakterystyki (Dz.U. Nr 140, poz.1171 ze zm.) oraz rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 14.08.2002 r. w sprawie obowiązku dostarczania karty charakterystyki (Dz.U. Nr 142, poz.1194). 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień: Jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej ze zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj. przez osoby wskazane jako uprawnione do reprezentowania Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-ustrzyki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ USTRZYKI DOLNE
UL. 29 LISTOPADA 57
38-700 USTRZYKI DOLNE.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2008 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ USTRZYKI DOLNE UL. 29 LISTOPADA 57 38-700 USTRZYKI DOLNE SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI USTRZYKI DOLNE
- Budowa oświetlenia drogowego w Gminie Ustrzyki Dolne
- Budowa oświetlenia drogowego w Gminie Ustrzyki Dolne
więcej: przetargi USTRZYKI DOLNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa gazów medycznych dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie
- Tlenoterapia i resuscytacja.
- Dostawa gazów medycznych i niemedycznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku - Kamiennej
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli i zbiornika
- Dostawa gazów medycznych i ciekłego azotu wraz z transportem i dzierżawą zbiorników dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Dostawa tlenu medycznego oraz dostawa gazów medycznych w butlach wraz z dzierżawą butli , dla potrzeb dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: Gazy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.