Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-29
Gliwice: Szkolenie nt. MODERN ENGINEERING MATERIALS AND NANOMATERIALS. Oznaczenie sprawy:OZ/U/33/OB/12.
Numer ogłoszenia: 228316 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, faks 0322371334, 2372255, 2372660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie nt. MODERN ENGINEERING MATERIALS AND NANOMATERIALS. Oznaczenie sprawy:OZ/U/33/OB/12..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja specjalistycznego szkolenia nt.: Modern engineering materials and nanomaterials dla grupy 60 uczestników - pracowników naukowych Instytutu Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Śląskiej. Celem szkolenia, jest poszerzenie wiedzy z zakresu najnowocześniejszych osiągnięć i kierunków badawczych w inżynierii materiałowej, w tym inżynierii materiałów nanostrukturalnych. Wymagany jest czynny udział doświadczonych przedstawicieli świata nauki z kraju i zagranicy mających bogate doświadczenie w realizacji badań związanych z inżynierią materiałową, w prowadzeniu wszystkich wykładów. Czas trwania szkolenia wynosi 3 dni i obejmuje 20 godzin lekcyjnych zajęć (1 godzina lekcyjna = 45 minut). Język wykładowy - angielski. Realizacja szkolenia musi odbyć się w terminie uzgodnionym z zamawiającym, w terminie pomiędzy 8 a 15 września 2012 roku. Szkolenie musi odbyć się w nadmorskiej miejscowości wczasowej położonej w województwie zachodnio-pomorskim. Wykonawca również organizuje i pokrywa koszty: transportu z Gliwic do miejsca szkolenia i z powrotem, zakwaterowania (3 noclegi), wyżywienia, ubezpieczenia, sal szkoleniowych i wszystkich środków technicznych koniecznych do przeprowadzenia szkolenia, a także materiałów szkoleniowych przekazywanych uczestnikom szkolenia oraz inne koszty związane z organizacją i realizacją szkolenia. (CPV: 80500000-9 - usługi szkoleniowe) 2. Kryteria oceny:wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi zgodnie z ustawą, na podstawie poniższych kryteriów, którym odpowiada określona liczba punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku. 2.1.CENA OFERTOWA C -Sposób dokonywania oceny wg wzoru: C= [{Cn : Cb } x 100 ] x waga, gdzie: Cn - cena oferty najtańszej,Cb - cena oferty badanej.Maksymalna liczba punktów do uzyskania według powyższego wzoru po uwzględnieniu wagi wynosi 70 punktów. 2.2.OCENA DOŚWIADCZENIA D - Sposób dokonywania oceny wg wzoru: D = [{Db : Dn } x 100 ] x waga, gdzie:Dn (d 1 + d 2 + d 3) - największa liczba punktów przyznana jeden z badanych ofert, Db (d 1 + d 2 + d 3) - liczba punktów przyznana ofercie badanej. Maksymalna liczba punktów do uzyskania według powyższego wzoru po uwzględnieniu wagi wynosi 30 punktów. W ramach podkryterium d 1 Wykładowca ze stopniem naukowym doktor nauk technicznych punkty przyznaje się w skali od 0 do 10 w następujący sposób: - oferta, w której wykonawca zaproponował min. 20 wykładowców ze stopniem naukowym doktor nauk technicznych którzy będą prowadzić szkolenie, otrzymuje 10 pkt; - oferta, w której wykonawca zaproponował min. 16 wykładowców ze stopniem naukowym doktor nauk technicznych którzy będą prowadzić szkolenie, otrzymuje 8 pkt; - oferta, w której wykonawca zaproponował min. 12 wykładowców ze stopniem naukowym doktor nauk technicznych którzy będą prowadzić szkolenie, otrzymuje 6 pkt; - oferta, w której wykonawca zaproponował min. 8 wykładowców ze stopniem naukowym doktor nauk technicznych którzy będą prowadzić szkolenie, otrzymuje 4 pkt; - oferta, w której wykonawca zaproponował min. 4 wykładowców ze stopniem naukowym doktor nauk technicznych którzy będą prowadzić szkolenie, otrzymuje 2 pkt; - oferta, w której wykonawca zaproponował poniżej 4 wykładowców ze stopniem naukowym doktor nauk technicznych którzy będą prowadzić szkolenie, otrzymuje 0 pkt. W ramach podkryterium d 2 Wykładowca z tytułem profesora nauk technicznych punkty przyznaje się w skali od 0 do 10 w następujący sposób: - oferta, w której wykonawca zaproponował min. 10 wykładowców z tytułem profesora nauk technicznych którzy będą prowadzić szkolenie, otrzymuje 10 pkt; - oferta, w której wykonawca zaproponował min. 8 wykładowców z tytułem profesora nauk technicznych którzy będą prowadzić szkolenie, otrzymuje 8 pkt; - oferta, w której wykonawca zaproponował min. 6 wykładowców z tytułem profesora nauk technicznych którzy będą prowadzić szkolenie, otrzymuje 6 pkt; - oferta, w której wykonawca zaproponował min. 4 wykładowców z tytułem profesora nauk technicznych którzy będą prowadzić szkolenie, otrzymuje 4 pkt; - oferta, w której wykonawca zaproponował min. 2 wykładowców z tytułem profesora nauk technicznych którzy będą prowadzić szkolenie, otrzymuje 2 pkt; - oferta, w której wykonawca zaproponował poniżej 2 wykładowców z tytułem profesora nauk technicznych którzy będą prowadzić szkolenie, otrzymuje 0 pkt. W ramach podkryterium d 3 Wykładowca reprezentujący zagraniczny ośrodek naukowy, naukowo-badawczy, badawczy punkty przyznaje się w skali od 0 do 10 w następujący sposób: - oferta, w której wykonawca zaproponował min. 4 wykładowców reprezentujących zagraniczny ośrodek naukowy, naukowo-badawczy, badawczy, którzy będą prowadzić szkolenie, otrzymuje 10 pkt; - oferta, w której wykonawca zaproponował min. 2 wykładowców reprezentujących zagraniczny ośrodek naukowy, naukowo-badawczy, badawczy, którzy będą prowadzić szkolenie, otrzymuje 5 pkt; - oferta, w której wykonawca zaproponował 1 wykładowcę reprezentującego zagraniczny ośrodek naukowy, naukowo-badawczy, badawczy, który będzie prowadził szkolenie lub żadnego, otrzymuje 0 pkt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przeprowadzenie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 usług, polegających na zorganizowaniu szkolenia/konferencji/ kongresu, z czego każda dla min. 40 osób oraz za min. 150.000zł (brutto).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie minimum 20 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą odpowiedzialne m. in. za prawidłową realizację zamówienia i posiadają co najmniej (łącznie): -wiedzę w dziedzinie inżynierii materiałowej; -index Hirscha 3; -5 opublikowanych prac z dziedziny inżynierii materiałowej w czasopismach naukowych znajdujących się na liście czasopism punktowanych przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie przez Wykonawcę, obowiązującego na dzień, w którym upływa termin składania ofert, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości minimum: 180.000zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
A.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca 1. Zaoferowanie ceny, terminów, warunków realizacji zamówienia. B.Wymagane dokumenty i załączniki potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia 1.1. Oferta Cenowa.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub inne dokumenty potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, o których mowa w pkt III.3.2) i III.3.4) niniejszego ogłoszenia - jeżeli dotyczy. Wymaga się aby pisemne zobowiązania innych podmiotów lub inne dokumenty potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów składane były w oryginale. 2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. III 4.3 niniejszego ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, za wyjątkiem dokumentów, których złożenie Zamawiający dopuścił w języku obcym. 4) Ww. dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis lub podpis z imienną pieczątką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru (jeżeli dotyczy). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów (oddających Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia) kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 5) W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. 6) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. 7) Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkładał także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt III.4.2) niniejszego ogłoszenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Ocena doświadczenia (dokładny opis w pktII.1.3 niniejszego ogłoszenia) - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Nie będą możliwe istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1. zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: - przyczyny leżące po stronie Zamawiającego - inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp. 2. poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu usługi, 3. zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia, zmiany w kolejności i terminach płatności (w tym płatności częściowe - jeżeli dotyczy) za realizację zamówienia w sytuacji, kiedy są one korzystne dla Zamawiającego, 4. zmiany zakresu zamówienia wykonywanego przy pomocy podwykonawców (w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców), 5. zmiany miejsca przeprowadzenia szkolenia, 6. obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany. 7. zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem, wykształceniem, o których mowa w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Politechniki Śląskiej, 44-100 Gliwice, ul.Konarskiego 18, pok.511.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Politechniki Śląskiej, 44-100 Gliwice, ul.Konarskiego 18, pok.511.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Przedmiot zamówienia jest finansowany na podstawie umowy o numerze: UDA- POKL.04.01-00-003/09-00 Otwarcie i rozwój studiów inżynierskich i doktoranckich w zakresie nanotechnologii i nauki o materiałach. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zasad promocji projektu zgodnie z zasadami jakie zostały zawarte w aktualnych wytycznych dotyczących oznaczania projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2.Rozliczenie nastąpi na podstawie faktury VAT/rachunku wystawionej na Politechnikę Śląską, 44-100 Gliwice, ul. Akademicka 2A po zakończeniu kompleksowej realizacji oraz podpisaniu protokołu odbioru przedmiotu umowy. 3.Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy podany na fakturze/rachunku w terminie do 14 dni od daty złożenia faktury/rachunku i spełnienia warunków umowy. 4.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości nieprzekraczającej 20% wynagrodzenia wykonawcy wskazanego w umowie. W każdym przypadku niewykonania umowy przez Wykonawcę, niezależnie od przyczyn niewykonania, zaliczka podlega w całości zwrotowi na rzecz Zamawiającego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.(2)
- "Remont dachu z adaptacją poddasza w ramach modernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 8 im. Marii Dąbrowskiej w Gliwicach" (2)
- Ochrona osób i mienia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gliwicach w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Dostawa ratowniczych zestawów hydraulicznych o napędzie elektrycznym do KM PSP Gliwice
- 4WOG.1200.2712.95.2025 Sukcesywny zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- Czyszczenie separatorów ropopochodnych, tłuszczu, skrobi, neutralizatorów oraz opróżnianie, transport i przetworzenie pozyskanych opadów z terenów kompleksów wojskowych
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie specjalistyczne dla KW PSP w Olsztynie na potrzeby OLiOC - DRONY
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz ćwiczeń praktycznych z zakresu OC i OL dla przedstawicieli administracji samorządowej, jednostek organizacyjnych powiatu oraz szkół z podziałem na części
- Realizacja szkoleń na rzecz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku w ramach projektu "Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej w województwie podlaskim"
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach realizacji Programu OLiOC w Gminie Szczecinek
- Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





