eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potulice › Dostawy artykułów medycznych (znak sprawy 27/2008)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-03

Potulice: Dostawy artykułów medycznych (znak sprawy 27/2008)
Numer ogłoszenia: 228252 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , Aleja Parkowa 1, 89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5874440, fax. 052 5874400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka penitencjarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów medycznych (znak sprawy 27/2008).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części (grup), które szczegółowo zostały określone w załączniku nr 1. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że ilości szacunkowe dostarczanych artykułów wyszczególnionych we wszystkich grupach (częściach) mogą ulec zmniejszeniu w trakcie trwania umowy o 20%. 3. Oferowane artykuły medyczne mają być fabrycznie nowe, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach. 4. Termin ważności dostarczanych artykułów medycznych nie może być krótszy niż 12 miesięcy, licząc od momentu dostarczenia do zamawiającego. Dostawa art. medycznych z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego. 5. Dostarczane artykuły medyczne jednakowe i zgodne pod względem numeru serii oraz terminu ważności z danymi zamieszczonymi na fakturze. 6. Dostarczane artykuły medyczne mają być oznaczone znakiem CE oraz zgodne z wymogami Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw europejskich albo m.in. Polskich Norm, aprobat technicznych, specyfikacji technicznych itp., o czym jest mowa w art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Jeżeli ilość artykułu medycznego w opakowaniu będzie inna niż zamawianego, wykonawca koryguje w formularzu ofertowym ilość jednostek w taki sposób, aby zgadzała się końcowa wielkość zamawianego wyrobu medycznego, tj. wykonawca oferuję taką samą, lub nie mniejszą ilość jednostek, jaką żąda zamawiający. W takim przypadku wykonawca w formularzu ofertowym dot. grupy 2, 4, 5, 7 i 9 (załącznik nr 1 do siwz) w kolumnie Przedmiot zamówienia w miejscach wykropkowanych wpisuje ilość sztuk oferowanego artykułu w opakowaniu. Ponadto wykonawca w formularzu ofertowym w miejscach wykropkowanych w kolumnie Ilość szacunkowa wpisuje taką ilość opakowań (op.), aby łączna ilość sztuk art. medycznego w opakowaniach była nie mniejsza niż ilość sztuk określona w nawiasie w kolumnie Przedmiot zamówienia. Jeżeli wykonawca będzie oferował artykuł w opakowaniu, które jest niepodzielne przez ilość całkowitą danego artykułu, tj. przez ilość sztuk określoną w nawiasie w kolumnie Przedmiot zamówienia, to zaokrągla liczbę opakowań do całości, pod warunkiem, że zaokrąglenie zawsze będzie w górę, np. 83,33 op. = 84 op. lub 62,5 op. = 63 op. Niedopuszczalne jest zaniżanie przez wykonawcę określonej w nawiasie w kolumnie Przedmiot zamówienia ilości całkowitej artykułu podanej w sztukach. 8. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 1) Dostawy w/w artykułów medycznych do szpitala Zamawiającego zlokalizowanego w Zakładzie Karnym w Potulicach. 2) Wykonawca dostarczać będzie w/w artykuły medyczne własnym transportem, na swój koszt, zgodnie z warunkami transportowymi określonymi przez producenta wyrobu medycznego. 3) Realizacja dostaw w dni robocze (poniedziałek-piątek) w godzinach 7:00 - 15:00, w uzgodnionych terminach lub w ciągu 72 godzin od złożenia zamówienia. 4) Termin płatności 30 dni, forma płatności przelew..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.79.00.00 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 39.33.00.00 - Urządzenia dezynfekujące 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń wyszczególnionych w rozdziale IX siwz. 3) Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów lub oświadczeń (wyszczególnionych w rozdziale IX siwz) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, albo wykonawca złoży dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie wykonawcę z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do ich uzupełnienia. Jeżeli w wyznaczonym terminie wykonawca ich nie dostarczy, zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykonawca do oferty składa podpisane oświadczenie, o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny, Aleja Parkowa 1, 89-120 Potulice.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przedmiot zamówienia, Nomenklatura CPV, Ilość. 1. Alustin płyn 10g. 33141800-8. 2 op. 2. Amalgamat srebra GS 80 nr. 1 * 50. 33141810-1. 12 op. 3. Biopulp 10 g. 33141800-8. 2 op. 4. Cement Adhesor Carbofine 80+40g. 33141830-7. 2 op. 5. Cement Agatos wolnowiążący / zielony. 33141830-7. 5 op. 6. Charisma chemoutwardzalna kpl. 33141810-1. 2 op. 7. Chemadent G-J-W nr3 cement . 33141810-1. 8 op. 8. Chloran 2 % płyn 200 g. 33141800-8. 4 op. 9. Devipasta 5 g. 33141800-8. 6 op. 10. Dexadent maść 5 g .33141800-8. 3 op. 11. Endomethasone proszek 14 g. 33141800-8. 2 op. 12. Endosal płyn 10 g 33141800-8. 1 op. 13. Eugenol płyn 10 g 33141800-8. 5 op. 14. Evicrol 70 g. 33141810-1. 2 op. 15. Gutaperka (120 szt.) asortyment. 33141800-8. 5 op. 16. Life kpl. 33141810-1. 2 op. 17. Metronidazol 10 % maść stomat. 5 g. 33141800-8. 4 op. 18. Multidentina 50g proszek (czerwony). 33141800-8. 3 op. 19. Nici Safil 3-0 ? c HR 22 70 cm. 33141121-4. 15 szt. 20. Nipas wkładki zębodołowe * 50 szt. 33141800-8. 6 op. 21. Thymodentina 100 g. 33141800-8. 8 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8, 33.14.18.30-7, 33.14.18.10-1, 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przedmiot zamówienia. Nomenklatura CPV. Ilość. 1. Cewnik do podawania tlenu. 33141200-2. 20 szt. 2. Cewnik Foley nr 16. 33141200-2. 20 szt. 3. Cewnik Foley nr 18. 33141200-2. 20 szt. 4. Cewnik Foley nr 20. 33141200-2. 10 szt. 5. Codoban bandaż elastycznt 10 cm *4,5 m. 33141113-4. 10 szt. 6. Codofix siatka opatrunkowa elast. R4 1m. 33141113-4. 3 szt. 7. Codofix siatka opatrunkowa elast. R6 1m. 33141113-4. 3 szt. 8. Fartuch fizelinowy 1 * użytku. 33196000-0. 100 szt. 9. Gaza niejał. bielona opatrunkowa 90 cm * 100 m. 33141114-2. 14 op. 10. Gaza opatrunkowa jałowa kopertowana ? m2. 33141114-2. 1200 szt. 11. Hepafix nr 1,2 zestaw do biopsji. 33141625-7. 30 op. 12. Hepafix nr 1,4 zestaw do biopsji. 33141625-7. 30 op. 13. Igły 1-raz. uż. 0,5*25*100 szt. 33141320-9. 30 op. 14. Igły 1-raz. uż. 0,7*30*100 szt. 33141320-9. 5 op. 15. Igły 1-raz. uż. 0,8*40*100 szt. 33141320-9. 70 op. 16. Igły 1-raz. uż. 1,2*40*100 szt. 33141320-9. 30 op. 17. Kompresy gazowe niejał. 17 nitkowe 5 *5 * 100. 33141119-7. 100 op. 18. Kompresy gazowe niejał. 17 nitkowe 7,5 *7,5 * 100. 33141119-7. 200 op. 19. Kompresy sterylizowane 8 warstw. 10 *10 * 3 szt. 33141119-7. 1800 op. 20. Kompresy sterylizowane 8 warstw. 5 *5 * 3 szt. 33141119-7. 10000 op. 21. Kompresy sterylizowane 8 warstw. 7,5*7,5*3 szt. 33141119-7. 8000 op. 22. Koreczki do kaniul -jednorazowe, sterylne. 33141000-0. 900 szt. 23. Lignina bielona płaty 40 cm * 60 cm kg. 33141115-9. 70 kg. 24. Maseczka 1 * użytku na gumce op *50 szt. 33196000-0. 50 op. 25. Nici chirurg. Dafilon 2-0 3/8 koła 30mm CE-10. 33141121-4. 1 op. 26. Nici chirurg. Dafilon 3-0 3/8 koła 24mm CE-6. 33141121-4. 1 op. 27. Nici chirurg. Dafilon 3-0 3/8 koła 30mm CE-10. 33141121-4. 1 op. 28. Nici chirurg. Dafilon 4-0 3/8 koła 19mm CE-4. 33141121-4. 1 op. 29. Opaska dziana podtrzymująca 4m * 10cm. 33141113-4. 2400 szt. 30. Opaska dziana podtrzymująca 4m * 5cm. 33141113-4. 200 szt. 31. Opaska elastyczna tkana z zapinką 5m * 10cm. 33141113-4. 400 szt. 32. Opaska gipsowa Gypson S 12-12,5cm *2,7-3m. 33141116-6. 40 szt. 33. Ostrza 1* użytku nr 21 op*100. 33141411-4. 1 op. 34. Papier do EKG E-30 .33196000-0. 5 szt. 35. Papier do EKG Ascard-3 z nadrukiem 104mm x40m. 33196000-0. 15 szt. 36. Papier do EKG Ascard-31 0,06x10mb. 33196000-0. 25 szt. 37. Papier do EKG Ascard-4 z nadrukiem 112mm x25m. 33196000-0. 25 szt. 38. Pieluchomajtki Seni Medium op. *10. 33196000-0. 55 op. 39. Plaster jałowy do mocowania kaniul -1 szt. 33141112-8. 450 szt. 40. Plaster włókninowy z gazą 1 m *8 cm. 33141112-8. 250 op. 41. Podkład pola operacyjnego 210 *150-160 niejał. 33141000-0. 160 szt. 42. Podkład pola operacyjnego jałowy 50 *50-60. 33141000-0. 80 szt. 43. Przylepiec na białej włókninie 9,1-9,2 m * 25 mm. 33141112-8. 450 szt. 44. Przyrządy do przetaczania krwi TS. 33194200-8. 20 szt. 45. Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych IS. 33194200-8. 1000 szt. 46. Rękawice sterylne nr 6 para. 33141420-0. 50 par. 47. Rękawice sterylne nr 7 para. 33141420-0. 50 par. 48. Rękawice sterylne nr 7,5 para. 33141420-0. 100 par. 49. Rękawice sterylne nr 8 para. 33141420-0. 50 par. 50. Strzykawka Janet 100 ml 1 * użytku. 33141310-6. 20 szt. 51. Strzykawka Luer 1 * użytku 10ml *100 / pudełka /. 33141310-6. 12 op. 52. Strzykawka Luer 1 * użytku 5 ml *100 / pudełka /. 33141310-6. 50 op. 53. Strzykawka Luer 1 * użytku 2 ml *100 /pudełka /. 33141310-6. 34 op. 54. Strzykawka Luer 1 * użytku 20 ml *50 / pudełka /. 33141310-6. 20 op. 55. Test paskowy - para wodna AC 250/500. 33196000-0. 2 op. 56. Venflon 0,8 mm niebieski. 33141220-8. 200 szt. 57. Venflon 0,9 mm niebieski. 33141220-8. 100 szt. 58. Venflon 1,0 mm różowy. 33141220-8. 300 szt. 59. Venflon 1,2 mm zielony. 33141220-8. 50 szt. 60. Wata opatrunkowa op. *200g. 33141115-9. 40 op. 61. Worki do dobowej zbiórki moczu 2l. 33141615-4. 30 szt. 62. Żel do USG i EKG a 0,5 l. 33196000-0. 10 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7, 33.14.12.00-2, 33.14.11.13-4, 33.14.13.20-9, 33.14.11.24-4, 33.19.60.00-0, 33.14.14.20-0, 33.14.13.10-6, 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: grupa 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przedmiot zamówienia. Nomenklatura CPV. Ilość. 1. Probówki wirownicze typu Valkon 50 ml z polem do opisu i podziałką 33192500-7. 8000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: grupa 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przedmiot zamówienia. Nomenklatura CPV. Ilość. 1. Pojemnik na zużyte igły - 1 litr. 33100000-1. 200 szt. 2. Pojemnik na zużyte igły - ? litra. 33100000-1. 600 szt. 3. Pojemniki jałowe do moczu. 33141615-4. 1 op. (1 op. = 120 szt.). 4. Pojemniki niejałowe do moczu. 33141615-4. 2500 szt. 5. Pojemniki do badania kału. 33100000-1. 2000 szt. 6. Kieliszki jednorazowego użytku 30 ml do leków. 33100000-1. 30000 szt. 7. Kieliszki jednorazowego użytku 10 ml do leków. 33100000-1. 40000 szt. 8. Kieliszki jednorazowego użytku 5 ml do leków. 33100000-1. 15000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.16.15-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: grupa 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przedmiot zamówienia. Nomenklatura CPV. Ilość. 1. Lusterko stomatologiczne. 33131141-7. 10 szt. 2. Końcówki plastikowe proste do ślinociągu. 33130000-0. 25 op. (1 op. = 100 szt.). 3. Poszerzasz do kanałów 15-40 21 mm. 33130000-0. 1 op. 4. Poszerzasz do kanałów 15-40 25 mm. 33130000-0. 1 op. 5. Poszerzasz do kanałów 15-40 28 mm. 33130000-0. 1 op. 6. Poszerzasz do kanałów 15-40 31 mm. 33130000-0. 1 op. 7. Poszerzasz do kanałów 45-80 28 mm. 33130000-0. 1 op. 8. Sączki papierowe VDW 02 15 - 40. 33130000-0. 10 op. 9. Paski ścierne. 33130000-0. 10 op. 10. Paski poliestrowe gładkie. 33130000-0. 10 op. 11. Igły Millera okrągła. 33130000-0. 2 op. 12. Miazgociągi. 33130000-0. 6 op. 13. Wiertła dentystyczne. 33131510-5. 100 szt. 14. Olej do oliwienia końcówek W&H. 33130000-0. 10 szt. 15. Kątnica turbinowa 33130000-0. 3 szt. 16. Kątnica do mikrosilników. 33130000-0. 3 szt. 17. Kalka korekcyjna. 33130000-0. 4 op. 18. Igła Lentulo (spirale). 33131300-0. 3 op. 19. Pęseta chirurgiczna 16 cm. 33131172-3. 10 szt. 20. Pęseta anatomiczna 16 cm. 33131172-3. 10 szt. 21. Tacka stomatologiczna. 33130000-0. 10 szt. 22. Nakładacz stomatologiczny. 33130000-0. 10 szt. 23. Zgłębnik stomatologiczny. 33130000-0. 10 szt. 24. Uchwyt do lusterka stomatologicznego. 33130000-0. 10 szt. 25. Paski do formówek. 33130000-0. 10 szt. 26. Szczoteczki do mycia wierteł .33130000-0. 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.11.72-3, 33.13.11.41-7, 33.13.15.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: grupa 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przedmiot zamówienia. Nomenklatura CPV. Ilość. 1. Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 50x200 mm. 33198000-4. 10 szt. 2. Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 100x200 mm. 33198000-4. 10 szt. 3. Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 150x200 mm. 33198000-4. 10 szt. 4. Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 200-210x200 mm. 33198000-4. 15 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: grupa 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przedmiot zamówienia. Nomenklatura CPV. Ilość. 1. Probówki Vacuette na 1,6 ml krwi z 3,8% roz. cyt. sodu. 33192500-7. 75 op. (1 op. = 50 szt.). 2. Probówki Vacuette na 1,8 ml krwi z 3,8% roz. cyt. sodu. 33192500-7. 50 op. (1 op. = 50 szt.). 3. Probówki Vacuette na 2 ml krwi z EDTA - K2. 33192500-7. 100 op. (1 op. = 50 szt.). 4. Probówki Vacuette na 9 ml krwi z EDTA - K3. 33192500-7. 10 op. (1 op. = 50 szt.). 5. Probówki Vacuette na 9 ml krwi z przyspiesz. wytrzep. 33192500-7. 120 op. (1 op. = 50 szt.). 6. Rurki do pomiaru OB. 33100000-1. 10 op. (1 op. = 200 szt.). 7. Uchwyty do probówek z gwintem na igły. 33100000-1. 200 op. (1 op. = 10 szt.). 8. Igły Vacuette 38x9 (żółte). 33141300-3. 40 op. (1 op. = 100 szt.). 9. Nożyki do nakłuć palca - hematologiczne. 33141300-3. 1000 szt. 10. Szalka Petriego 50x12 mm. 33790000-4. 20 szt. 11. Zlewka szklana 200 ml. 33790000-4. 5 szt. 12. Zlewka szklana 600 ml. 33790000-4. 5 szt. 13. Zlewka szklana 1000 ml. 33790000-4. 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 33.10.00.00-1, 33.14.13.00-3, 33.79.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: grupa 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przedmiot zamówienia. Nomenklatura CPV. Ilość. 1. Nożyczki chirurgiczne - proste 140 mm. 33100000-1. 5 szt. 2. Nożyczki opatrunkowe Lister - 140 mm. 33100000-1. 5 szt. 3. Kleszczyki naczyniowe Kocher - proste 16 mm. 33100000-1. 5 szt. 4. Kleszczyki naczyniowe Kocher - zagięte 16 mm. 33100000-1. 5 szt. 5. Kleszczyki naczyniowe Kocher - proste 12 mm. 33100000-1. 5 szt. 6. Kleszczyki naczyniowe Kocher - zagięte 12 mm. 33100000-1. 5 szt. 7. Nożyczki do usuwania szwów Spencer 90 mm. 33100000-1. 5 szt. 8. Uchwyt do skalpela. 33100000-1. 3 szt. 9. Nożyce do cięcia gipsu Stille 23 mm. 33100000-1. 1 szt. 10. Nożyce do cięcia gipsu Stille 37 mm. 33100000-1. 1 szt. 11. Szyna Kramera 1500 x 100mm. 33141700-7. 10 szt. 12. Szyna Kramera 1500 x 150mm. 33141700-7. 10 szt. 13. Kołnierz ortopedyczny, sztywny wykonany z polietylenu. Części mające kontakt z ciałem hipoalergiczne, regulacja wysokości rzepem, podparcie do podbródka ograniczające ruchy zgięcia szyi. Rozmiar S. 33141700-7. 1 szt. Rozmiar M. 33141700-7. 1 szt. Rozmiar L . 33141700-7. 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.17.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: grupa 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przedmiot zamówienia. Nomenklatura CPV. Ilość. 1. Staza automatyczna z rozpinanym, plastikowym zapięciem, niezbędna np. podczas wykonywania wkłuć dożylnych czy pobieraniu krwi, w różnych kolorach. 33140000-3. 10 szt. 2. Rękawice lateksowe XS. 33141420-0. 190 op. (1 op. = 100 szt.). 3. Rękawice lateksowe S. 33141420-0. 650 op. (1 op. = 100 szt.). 4. Rękawice lateksowe M. 33141420-0. 240 op. (1 op. = 100 szt.). 5. Rękawice lateksowe L. 33141420-0. 200 op. (1 op. = 100 szt.). 6. Rękawice lateksowe XL. 33141420-0. 20 op. (1 op. = 100 szt.). 7. Papier na kozetkę jednowarstwowy z celulozy szerokość 60 cm. 33772000-2. 60 rolek. 8. Papier na kozetkę jednowarstwowy z celulozy szerokość 50 cm. 33772000-2. 60 rolek. 9. Miska nerkowata jednorazowego użytku (papierowa). 33198000-4. 100 szt. 10. Kaczka męska jednorazowa o poj. 0,9 litra (papierowa). 33198000-4. 30 szt. 11. Kaczka damska jednorazowa (papierowa). 33198000-4. 10 szt. 12. Torby pielęgniarskie wykonane z materiału odpornego na ścieranie, wytrzymałe, wyposażone w uchwyt do trzymania w dłoni. 33140000-3. 2 szt. 13. Stojak do kroplówek z podstawą jezdną. 33140000-3. 5 szt. 14. Stetoskopy dwustronne. Głowica wykonana z najwyższej jakości stali nierdzewnej. Miękkie oliwki. 33140000-3. 5 szt. 15. Maseczki 3 M zapewniające łatwe i równoczesne oddychanie z wysoką barierowością filtracyjną. 33140000-3. 450 szt. 16. Glukometr do badania poziomu cukru, potrzebujący minimalną ilość krwi do wykonania badania, szybki pomiar. 33140000-3. 3 szt. 17. Szpatułki drewniane - jałowe. 33100000-1. 5000 szt. 18. Wymazówki z podłożem transportowym. 33100000-1. 1 op. (1 op. - 150 szt.)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.00.00-3, 33.77.20.00-2, 33.19.80.00-4, 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: grupa 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Przedmiot zamówienia. Nomenklatura CPV. Ilość. 1. Uniwersalny wózek do sprzątania z podstawą jezdną, półką, 1 prasą, uchwytem na worek, drążkiem oraz 2 wiadrami o pojemności od 4 do 5 litrów w kolorze niebieskim i czerwonym oraz 1 wiadrem o pojemności od 15 do 20 litrów. 39330000-4. 5 szt. 2. Zestaw do sprzątania typu RasanTec Star, pakiet składający się z 10 nakładek Mono Star oraz 1 uchwytu RasanTec. 39330000-4. 6 szt. 3. Ściereczki do sprzątania o rozmiarze 40x40 cm, w 4 kolorach: czerwonym, zielonym, żółtym i niebieskim.Ściereczki wykonane z połączeń mikrowłókien poliestru i poliamidu, charakteryzujące się dużą odpornością i wytrzymałością. Możliwość prania ściereczek w temperaturze min. 65OC bez utraty swoich właściwości: czerwone .39330000-4. 4 szt. zielone. 39330000-4. 4 szt. żółte. 39330000-4. 4 szt. niebieskie .39330000-4. 4 szt. 4. Dozowniki do mydła wykonany z wysokiej jakości tworzywa ABS, o pojemności zbiornika od 0,5 do 1 litra. Dozownik zamykany na kluczyk, posiadający dwa boczne okienka do kontroli poziomu mydła. 39330000-4. 5 szt. 5. Dozowniki do papieru w kolorze białym, wykonany z wysokiej jakości tworzywa ABS, o pojemności do 250 szt. ręczników. Dozownik zamykany na kluczyk, posiadający okienko umożliwiające kontrolę ilości ręczników w pojemniku. 39330000-4. 5 szt. 6. Worki na odpady 60 litrowe, w kolorze żółtym. 19520000-7. 50 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.33.00.00-4, 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.