eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › OCHRONA UBEZPIECZENIOWA POWIATU CHRZANOWSKIEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-30

Chrzanów: OCHRONA UBEZPIECZENIOWA POWIATU CHRZANOWSKIEGO
Numer ogłoszenia: 228225 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chrzanowski , ul. Partyzantów 2, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6257900, faks 032 6257955.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA UBEZPIECZENIOWA POWIATU CHRZANOWSKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest OCHRONA UBEZPIECZENIOWA POWIATU CHRZANOWSKIEGO Część I Zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: -ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, -ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, -ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, -ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, -ubezpieczenia szyb od stłuczenia w tym lustra drogowe Część II Zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:ubezpieczeń komunikacyjnych. w następujących jednostkach: 1.Starostwo Powiatowe, ul. Partyzantów 2, 32-500 Chrzanów; - ul. Zielona 20, 32-500 Chrzanów - ul. Grzybowskiego 7, 32-500 Chrzanów - ul. Korycińskiego 10, 32-500 Chrzanów - al. Henryka 6, 32-500 Chrzanów - al. Henryka 8, 32-500 Chrzanów - teren Powiatu Chrzanowskiego - dotyczy ubezpieczenia namiotu Polymar 8212 FR650-2 (podczas rozstawienia go max 4 razy w roku, w pozostałym okresie przechowywany jest on pod adresem: ul. Skorupki 3, 32-500 Chrzanów); 2.Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Grzybowskiego 7a, 32-500 Chrzanów; 3.Powiatowy Międzyszkolny Ośrodek Sportowy w Chrzanowie, ul. Wyszyńskiego 19, 32-500 Chrzanów; 4.Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Focha 3, 32-500 Chrzanów, ul. Kościuszki 72, 32-540 Trzebinia; 5.II Liceum Ogólnokształcące im. K.K. Baczyńskiego, ul. Kard. Wyszyńskiego 19, 32-500 Chrzanów; 6.Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Topolowa 16, 32-500 Chrzanów; - ul. 29 Listopada 28c/17, 32-500 Chrzanów 7.Zespół Szkół Ekonomiczno-Chemicznych, ul. Krakowska 12, 32-540 Trzebinia; 8.I Liceum Ogólnokształcące im. St. Staszica, ul. Piłsudskiego 14, 32-500 Chrzanów; 9.Zespół Szkół, ul. Górnicza 3, 32-590 Libiąż; 10.Powiatowe Centrum Edukacyjne, ul. Fabryczna 27, 32-500 Chrzanów; 11.Zespół Szkół Techniczno-Usługowych, ul. Gwarków 3, 32-541 Trzebinia; 12.Dom Pomocy Społecznej, ul. Wiosny Ludów 4, 32-552 Płaza; 13.Zespół Szkół Ogólnokształcących dla Dorosłych, ul. Piłsudskiego 14, 32-500 Chrzanów; 14.Powiatowy Urząd Pracy, ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów; - ul. Grzybowskiego 7a, 32-500 Chrzanów; 15.Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Paderewskiego 1, 32-500 Chrzanów - ul. Paderewskiego 5, 32-500 Chrzanów; 16.Powiatowy Młodzieżowy Dom Kultury im. mjr H. Sucharskiego, ul. Kościuszki 70, 32-540 Trzebinia - ul. Kościuszki 72, 32-540 Trzebinia; 17.Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Focha 3, 32 - 500 Chrzanów; 18.Powiatowy Ośrodek Wsparcia Dziecka i Rodziny w Chrzanowie, ul. Powstańców 2, 32- 500 Chrzanów - ul. Marii Skłodowskiej - Curie 10, 32-500 Chrzanów; 19. Powiatowy Ośrodek Interwencji Kryzysowej, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 10, 32-500 Chrzanów; 20.Zarząd Obiektów Powiatowych Sp. z o.o., ul. Zielona 20, 32 - 500 Chrzanów. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku A - Program Ubezpieczenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielał pełnomocnikowi Zamawiającego - Maximus Broker Sp. z o.o. informacji na temat bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Zamawiający (jednostki Zamawiającego) nie byli zobowiązani do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 44 ust. 2 Ustawy o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2013 r. poz. 950). Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia oraz dołączyć OWU do oferty złożonej Zamawiającemu.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy w przypadku: nabycia składników majątkowych w okresie pomiędzy zebraniem danych a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia lub nabycia składników majątkowych (w tym pojazdów) w okresie trwania umowy, przedłużenia ochrony ubezpieczeniowej o kolejne 3 miesiące oraz wznowienia polis komunikacyjnych na okres kolejnych 12 miesięcy dla pojazdów Zamawiającego, których ubezpieczenie rozpoczyna się w dodatkowym 3-miesięcznym okresie ubezpieczenia w przypadku nie wyłonienia Wykonawcy w procedurze przetargowej na kolejny okres ubezpieczenia, w innych przypadkach niewymienionych powyżej, jeżeli zamówienie uzupełniające dotyczy ryzyk ubezpieczeniowych wymienionych w zamówieniu podstawowym. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym, z uwzględnieniem okresu rzeczywiście udzielanej ochrony wg systemu pro rata temporis za każdy dzień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca przedstawi kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2013 r. poz. 950) Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia/ nie spełnia, w oparciu o dokumenty oraz oświadczenie dołączone do oferty / załącznik nr 2 /

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia/niespełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty / załącznik nr 2 /

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia/niespełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty / załącznik nr 2 /

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia/niespełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty / załącznik nr 2 /

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia/niespełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty / załącznik nr 2 /

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.OWU wszystkich ubezpieczeń, które są przedmiotem zamówienia 2. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę Formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznika nr 1 . 3.Zaakceptowany i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wzór umowy - załącznik nr 5 - fakultatywnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Zakceptowanie klauzul dodatkowych - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1)zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy; 2)zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniach majątkowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - w przypadku zmiany wartości majątku w okresie ubezpieczenia oraz w wyniku nabycia składników majątkowych w okresie pomiędzy zebraniem danych a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia. Składka będzie rozliczna zgodnie z określonymi w specyfikacji zapisami klauzuli warunków i taryf oraz klauzul automatycznego pokrycia; 3)zmiany wysokości składki w ubezpieczeniu mienia od ognia i innych zdarzeń losowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia budynków i budowli - w przypadku zmiany rodzaju wartości budynków/budowli (np. z wartości księgowej brutto na wartość odtworzeniową). Składka będzie rozliczna zgodnie z, określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf; 4)zmiany wysokości składki w ubezpieczeniach komunikacyjnych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia w ubezpieczeniu autocasco oraz w przypadku ubezpieczenia pojazdów nabywanych przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz sprzedaży lub likwidacji pojazdów przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) i zmiany posiadacza pojazdów w tym okresie. Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy to jest 31.12.2015 r. Maksymalnie okres ubezpieczenia pojazdów zakończy się dnia 30.12.2016 r. Składka będzie rozliczna zgodnie z zapisami klauzuli warunków i taryf; 5)zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego podlegających ubezpieczeniu i ich formy prawnej - w przypadku: a)powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, połączenia lub wyodrębniania) - składka będzie rozliczna bądź naliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacjami, zapisami klauzuli warunków i taryf; b)przekształcenia jednostki - warunki ubezpieczenia będą nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej; c)likwidacji jednostki - jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiającego, to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej. d)włączenia dodatkowych jednostek do ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia, na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy - dotyczy to jednostek, które nie były wykazane do ubezpieczenia w chwili udzielenia zamówienia publicznego Wykonawcy. 6)korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki, 7)zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-chrzanowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiat-chrzanowski.pl lub można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, Wydział Inwestycji i Obsługi Starostwa III p. ,pokój nr 310.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Partyzantów 2, 32-500 Chrzanów, Dziennik Podawczy (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OCHRONA UBEZPIECZENIOWA POWIATU CHRZANOWSKIEGO- ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności w zakresie: ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia w tym lustra drogowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OCHRONA UBEZPIECZENIOWA POWIATU CHRZANOWSKIEGO Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: -ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, -ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, -ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, -ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, -ubezpieczenia szyb od stłuczenia w tym lustra drogowe UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku A - Program Ubezpieczenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielał pełnomocnikowi Zamawiającego - Maximus Broker Sp. z o.o. informacji na temat bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Zamawiający (jednostki Zamawiającego) nie byli zobowiązani do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 44 ust. 2 Ustawy o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2013 r. poz. 950). Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia oraz dołączyć OWU do oferty złożonej Zamawiającemu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OCHRONA UBEZPIECZENIOWA POWIATU CHRZANOWSKIEGO-ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest OCHRONA UBEZPIECZENIOWA POWIATU CHRZANOWSKIEGO Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:ubezpieczeń komunikacyjnych. w następujących jednostkach: 1.Starostwo Powiatowe, ul. Partyzantów 2, 32-500 Chrzanów; - ul. Zielona 20, 32-500 Chrzanów - ul. Grzybowskiego 7, 32-500 Chrzanów - ul. Korycińskiego 10, 32-500 Chrzanów - al. Henryka 6, 32-500 Chrzanów - al. Henryka 8, 32-500 Chrzanów - teren Powiatu Chrzanowskiego - dotyczy ubezpieczenia namiotu Polymar 8212 FR650-2 (podczas rozstawienia go max 4 razy w roku, w pozostałym okresie przechowywany jest on pod adresem: ul. Skorupki 3, 32-500 Chrzanów); 2.Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Grzybowskiego 7a, 32-500 Chrzanów; 3.Powiatowy Międzyszkolny Ośrodek Sportowy w Chrzanowie, ul. Wyszyńskiego 19, 32-500 Chrzanów; 4.Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Focha 3, 32-500 Chrzanów, ul. Kościuszki 72, 32-540 Trzebinia; 5.II Liceum Ogólnokształcące im. K.K. Baczyńskiego, ul. Kard. Wyszyńskiego 19, 32-500 Chrzanów; 6.Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Topolowa 16, 32-500 Chrzanów; - ul. 29 Listopada 28c/17, 32-500 Chrzanów 7.Zespół Szkół Ekonomiczno-Chemicznych, ul. Krakowska 12, 32-540 Trzebinia; 8.I Liceum Ogólnokształcące im. St. Staszica, ul. Piłsudskiego 14, 32-500 Chrzanów; 9.Zespół Szkół, ul. Górnicza 3, 32-590 Libiąż; 10.Powiatowe Centrum Edukacyjne, ul. Fabryczna 27, 32-500 Chrzanów; 11.Zespół Szkół Techniczno-Usługowych, ul. Gwarków 3, 32-541 Trzebinia; 12.Dom Pomocy Społecznej, ul. Wiosny Ludów 4, 32-552 Płaza; 13.Zespół Szkół Ogólnokształcących dla Dorosłych, ul. Piłsudskiego 14, 32-500 Chrzanów; 14.Powiatowy Urząd Pracy, ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów;- ul. Grzybowskiego 7a, 32-500 Chrzanów; 15.Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Paderewskiego 1, 32-500 Chrzanów - ul. Paderewskiego 5, 32-500 Chrzanów; 16.Powiatowy Młodzieżowy Dom Kultury im. mjr H. Sucharskiego, ul. Kościuszki 70, 32-540 Trzebinia- ul. Kościuszki 72, 32-540 Trzebinia; 17.Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Focha 3, 32 - 500 Chrzanów; 18.Powiatowy Ośrodek Wsparcia Dziecka i Rodziny w Chrzanowie, ul. Powstańców 2, 32- 500 Chrzanów - ul. Marii Skłodowskiej - Curie 10, 32-500 Chrzanów; 19. Powiatowy Ośrodek Interwencji Kryzysowej, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 10, 32-500 Chrzanów; 20.Zarząd Obiektów Powiatowych Sp. z o.o., ul. Zielona 20, 32 - 500 Chrzanów. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku A - Program Ubezpieczenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielał pełnomocnikowi Zamawiającego - Maximus Broker Sp. z o.o. informacji na temat bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Zamawiający (jednostki Zamawiającego) nie byli zobowiązani do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 44 ust. 2 Ustawy o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2013 r. poz. 950). Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia oraz dołączyć OWU do oferty złożonej Zamawiającemu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.