Ogłoszenie z dnia 2007-11-21
Tuszyn: Ochrona Targowiska Gminnego w Tuszynie
Numer ogłoszenia: 228120 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, tel. 042 6143325, fax 042 6143069.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona Targowiska Gminnego w Tuszynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje ochronę Targowiska Gminnego w Tuszynie przy ul. Al. Jana Pawła II 70 w tym hal targowych wraz z przyległymi parkingami. Do obowiązków oferenta należeć będą w szczególności: -działania ochronne przez całą dobę we wszystykie dni tygodnia, -działania porządkowe w czasie funkcjonowania targowiska, -działania wspomagające w czasie funkcjonowania targowiska. Oferent zapewni odpowiednią do realizacjio ww. zadań ilość wykfalifikowanych pracowników, szczególniw podczas funkcjonowania targowiska.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.60.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.70.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu moga wziąć udział oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymogami ustawowymi; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy o Prawo Zamówień Publicznych. Kryterium oceny ofert jest wynagrodzenie miesięczne netto (75%) oraz wiarygodność, doświdczenie i przygotowanie zawodowe (25%).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie do 12 grudnia 2007 roku do godz.10,oo następujące dokumenty: 1/ Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ; 2/ Aktualna koncesja na prowadzenie dzałalności gospodaerczej w zakresie objętym zamówieniem; 3/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych oraz zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne albo uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 4/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściewego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 3-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 5/ Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 6/ Wykaz osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta wraz z pełnomocnictwami; 7/ Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacego, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 8/ Wykaz chronionych obiektów; 9/ Opinie dotyczące realizacji zaleceń od wszystkich zleceniodawców z ostatnich 2 lat.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,75
- 2. Doświdczenie i przygotowanie fachowe, wiarygodność - 0,25
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Targowisk Urzędu Miasta w Tuszynie, ul. Piotrkowska 2/4 pok.27.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta w Tuszynie, ul. Piotrkowska 2/4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





