Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-03
Katowice: PRZEDMIOTEM NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY LABORATORYJNEJ
Numer ogłoszenia: 228088 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach , ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083547, fax. 032 2083568.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEDMIOTEM NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY LABORATORYJNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY LABORATORYJNEJ. ZAMAWIAJĄCY DOKONAŁ PODZIAŁU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA CZTERY PAKIETY: . PAKIET NR 1 - CHROMATOGRAF GAZOWY . PAKIET NR 2 - MŁYNEK KRIOGENICZNY WRAZ Z ZESTAWEM AKCESORIÓW. PAKIET NR 3 - WSTRZĄSARKA . PAKIET NR 4 - MIKSER NA PRZEDMIOT UMOWY OKREŚLONY W PUNKCIE 1 SKŁADA SIĘ NASTĘPUJĄCY ZAKRES RZECZOWY: - SPRZEDAŻ I DOSTAWA SPRZĘTU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DO MIEJSCA WSKAZANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO; - INSTALACJA I URUCHOMIENIE SPRZĘTU; - PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA DLA PERSONELU WSKAZANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W ZAKRESIE WŁAŚCIWEJ OBSŁUGI EKSPLOATACJI I KONSERWACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.22.10 - Chromatografy gazowe 38.43.61.00 - Wstrząsarki mechaniczne 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych:. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; . posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznychspełniają warunki szczegółowe, w tym:. wykażą się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; . wykażą się doświadczeniem w postaci wykonania, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawą odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych należy dołączyć, w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę poniższe dokumenty:. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki z art. 22 ust. 1 nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ. Oświadczenie należy przedłożyć wyłącznie w oryginale.. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację należy dołączyć, w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, poniższe dokumenty:. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć, w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, poniższe dokumenty:. Wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracja zgodności CE.. Katalogi, foldery zawierające opis parametrów funkcjonalno - technicznych przedmiotu zamówienia.Zamawiający wyraża zgodę na dołączenie do oferty przetargowej folderów lub katalogów oferowanego sprzętu w języku obcym, jednakże w takim przypadku Zamawiający wymaga dołączenia również karty technicznej produktu w języku polskim. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć, w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, poniższe dokumenty:. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej jedną dostawę o wartości i zakresie odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Wykaz należy wypełnić (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji). Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy z podaniem zakresu, wartości i terminu realizacji.Kwestię składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej reguluje § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin realizacji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sum.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Uniwersytet Medyczny
Dział Zamówień Publicznych
ul. Poniatowskiego 15
40-055 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Śląski Uniwersytet Medyczny KANCELARIA ul. Poniatowskiego 15 40-055 Katowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA FINANSOWANY JEST ZE ŚRODKÓW ŚLĄSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W KATOWICACH.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY LABORATORYJNEJ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY LABORATORYJNEJ - (PAKIET I) CHROMATOGRAF GAZOWY.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.22.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY LABORATORYJNEJ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (PAKIET II) MŁYNEK KRIOGENICZNY WRAZ Z ZESTAWEM AKCESORIÓW.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY LABORATORYJNEJ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (PAKIET III) WYSTRZĄSARKA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.61.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY LABORATORYJNEJ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (PAKIET IV) MIKSER.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji - 10
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Serwisowanie urządzeń i instalacji elektrycznych w lokalizacjach Śląskiego OW NFZ w Katowicach, Częstochowie i w Rybniku
- Dostawa laptopów w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Budowa hali warsztatowo- szkoleniowej"
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla GIG PIB i K.D. Barbara w sieci telefonii stacjonarnej i serwis serwerów telekomunikacyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej - etap I
- D/103/2025 Zakup i dostawa automatycznego miksera recepturowego wraz z oprzyrządowaniem na potrzeby Wydziału Chemii i Farmacji Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa mineralizatora mikrofalowego na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniku Gdańskiej
- Dostawa Systemu pomiarowego do wyznaczania prędkości i wysokości obiektów na poligonie z wykorzystaniem szybkich kamer.
- SZP/243-346/2025 Dostawa syntezatorów peptydów dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- "Dostawa materiałów konserwatorskich dla pracowni muzealnej - powtórka"
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





