Ogłoszenie z dnia 2008-09-21
Gdańsk: USŁUGA PRZEPROWADZENIA OCEN WYKONALNOŚCI PROJEKTÓW
W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO
DLA WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO
Numer ogłoszenia: 228073 - 2008; data zamieszczenia: 21.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, fax. 058 3261556.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA PRZEPROWADZENIA OCEN WYKONALNOŚCI PROJEKTÓW W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO DLA WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH W RAMACH ZAMÓWIENIA Wykonawca dokona oceny wykonalności (stanowiącej jeden z etapów naboru projektów w ramach procedury konkursowej) dla przedsięwzięć zgłoszonych do dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach następujących Działań Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (RPO WP 2007-2013): 3.1. Rozwój i integracja systemów transportu zbiorowego, 4.1. Rozwój regionalnej infrastruktury drogowej, 4.3. Rozwój i poprawa dostępności węzłów transportowych, 8.1. Lokalny potencjał rozwojowy: Poddziałanie 8.1.1. Lokalna infrastruktura drogowa, 8.2. Lokalna infrastruktura ochrony środowiska. Zakres typów projektów objętych ww. działaniami/poddziałaniami został szczegółowo określony w Uszczegółowieniu Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013. Tabela nr 1. Maksymalna liczba projektów, które mogą podlegać ocenie w ramach poszczególnych działań/poddziałań: Data ogłoszenia konkursu Działanie 3.1 Działanie 4.1 Działanie 4.3 Poddziałanie 8.1.1. Działanie 8.2 ŁĄCZNIE Lipiec 2008 15 15 Wrzesień 2008 40 40 Listopad 2008 4 7 11 Maj 2009 9 19 9 37 ŁĄCZNIE 13 26 9 15 40 103 Podlegająca ocenie wykonalności liczba projektów w ramach poszczególnych działań/poddziałań będzie uzależniona od rzeczywistej liczby złożonych wniosków, które zostały pozytywnie ocenione pod względem formalnym, z tym że nie większa niż maksymalne liczby podane dla poszczególnych działań/poddziałań w powyższej tabeli. Również terminy ogłoszenia poszczególnych konkursów podane w tabeli, w przypadku konkursów, które nie zostały jeszcze ogłoszone, są jedynie terminami orientacyjnymi, które mogą ulec przesunięciu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.14.15.20 - 74.14.15.20 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 2) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą dokumentów wyszczególnionych w Rozdziale 5 na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, składa on wraz z ofertą: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w. lub Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, Departament Programów Regionalnych, ul. Augustyńskiego 2, 80-819 Gdańsk, tel: 058 32 68 124, fax: 058 32 68 134.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, Kancelaria Ogólna, pok. nr 4, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie na usługę przeprowadzenia ocen wykonalności projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego finansowane będzie w 75% z Osi Priorytetowej 10. Pomoc Techniczna, Działanie 10.1 Wsparcie procesu zarządzania i wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2007 - 2013 oraz w 25 % z własnych środków finansowych samorządu województwa.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa mineralizatora mikrofalowego na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniku Gdańskiej
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Dostawa sprzętu multimedialnego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Dostawa stacji uzdatniania wody. Postępowanie nr 2
- Sukcesywna dostawa papieru do druku dla Zakładu Poligrafii Uniwersytetu Gdańskiego
- Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa długopisów, teczek i notatników.
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





