eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Dostawa surowców i materiałów, sprzętu oraz urządzeń i wag aptecznych dla kierunku kształcenia w zawodzie Technik farmaceutyczny w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL 09.02.00-06-001/09 tytułZawodowa Przyszłość Lubelszczyzny realizowanego przez Medyczne Studium Zawodowego w Chełmie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-23

Chełm: Dostawa surowców i materiałów, sprzętu oraz urządzeń i wag aptecznych dla kierunku kształcenia w zawodzie Technik farmaceutyczny w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL 09.02.00-06-001/09 tytuł: Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny realizowanego przez Medyczne Studium Zawodowego w Chełmie
Numer ogłoszenia: 228015 - 2010; data zamieszczenia: 23.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Medyczne Studium Zawodowe w Chełmie , ul. Szpitalna 50, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 0-82 5652651, faks 0-82 5652651.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyki-chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna (oświatowa).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa surowców i materiałów, sprzętu oraz urządzeń i wag aptecznych dla kierunku kształcenia w zawodzie Technik farmaceutyczny w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL 09.02.00-06-001/09 tytuł: Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny realizowanego przez Medyczne Studium Zawodowego w Chełmie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa surowców i materiałów, sprzętu oraz urządzeń i wag aptecznych w podziale na zadania: ZADANIE 1 - Surowce i materiały apteczne , ZADANIE 2 - Sprzęt apteczny , ZADANIE 3 - Urządzenia apteczne, ZADANIE 4 - Wagi apteczne. Szczegółowy opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu przedmiotu zamówienia zawierają formularze asortymentowo-cenowe - załączniki nr 1,2,3,4 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 38.31.00.00-1, 38.00.00.00-5, 33.79.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 07.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyki-chelm.pl , www.mszchelm.ebip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Medyczne Studium Zawodowe w Chełmie - Sekretariat ul. Szpitalna 50, 22-100 Chełm.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Medyczne Studium Zawodowe w Chełmie - Sekretariat ul. Szpitalna 50, 22-100 Chełm.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL 09.02.00-06-001/09 tytuł: Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - Surowce i materiały apteczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: p.1. Kalii bromidum - 70 g, p.2. Aqua Calcis - 3000 g(ml), p.3. Epherdini hydrochloridum - 23 g, p.4. Mentholum - 30 g, p.5. Paraffinum liquidum - 300 g(ml), p.6. Thymolum - 5 g, p.7. Natrii hydrocarbonas (Natrium bicarbonicum) - 70 g, p.8. Natrii iodidum - 30 g, p.9. Kalii iodidum - 80 g, p.10. Procaini hydrochloridum - 4 g, p.11. Adonidis vernalis tinctura - 400 g(ml), p.12. Crataegi tinctura - 325 g(ml), p.13. Valerianae tinctura - 1175 g(ml), p.14. Papaverini hydrochloridum - 35 g, p.15. Belladonnae tinctura - 340 g(ml), p.16. Menthae piperit tincturae - 200 g( ml), p.17. Benzocainum - 45 g, p.18. Natrii bromidum - 265 g, p.19. Convalariae tinctura - 450 g(ml), p.20. Thymi sirupus - 2400 g(ml), p.21. Pini sirupus - 1100 g(ml), p.22. Althaeae sirupus - 1850 g(ml), p.23. Sulfogaiacolum - 240 g, p.24. Codeini phosphas - 35 g, p.25. Natrii benzoas - 196 g, p.26. Phenabarbitalum natricum - 57 g, p.27. Calcii bromidum - 200 g, p.28. Passispasminum - 1200 g(ml), p.29. Neospasminum - 5100 g(ml), p.30. Calcii chloridum - 50 g, p.31. Sulfogaiacoli sirupus - 550 g(ml), p.32. Cardiamidum - 210 g(ml), p.33. Mentoval - 30 g(ml), p.34. Gummi arabicum - 355 g, p.35. Calcii carbonas - 480 g, p.36. Magnesii oxidum - 300 g, p.37. Bismuthi subcarbonas - 590 g, p.38. Zinci oxidum - 855 g, p.39. Talcum - 745 g, p.40. Sulfur praecipitatum - 140 g, p.41. Hydrocortisonum - 1 g, p.42. Jodum - 50 g, p.43. Anisi oleum - 20 g(ml), p.44. Aurantii amari tinctura - 100 g(ml), p.45. Coffeini et Natrii benzoatis - 49 g, p.46. Natrii salicylas - 30 g, p.47. Argenti nitras - 11 g, p.48. Natrii sulfas - 60 g, p.49. Magnesii sulfas - 50 g, p.50. Tritici amylum - 470 g, p.51. Glucosum - 100 g, p.52. Aluminii hydroxidum - 150 g, p.53. Acidum acetylosalicylicum - 210 g, p.54. Metamizolum natricum - 200 g, p.55. Phenobarbitalum - 13 g, p.56. Aluminii sulfas - 750 g, p.57. Acidum aceticum - 900 g( ml), p.58. Althaeae radix - 300 g, p.59. Arnicae anthodium - 50 g, p.60. Menthae piperitae folium - 200 g, p.61. Quercus cortex - 50 g, p.62. Chemomillae anthodium - 100 g, p.63. Polygoni avicularis herba - 100 g, p.64. Salviae folium - 100 g, p.65. Uritcae folium - 100 g, p.66. Frangulae cortex - 100 g, p.67. Carvi fructus - 100 g, p.68. Thymi herba - 50 g, p.69. Tormentillae rhizoma - 50 g, p.70. Crataegi inflorescentia - 100 g, p.71. Sambuci fructus - 50 g,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - Sprzęt apteczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: p.1. Moździerz Sr. 17 cm lub równoważne - 5 szt., p.2. Parownica Sr. 9 cm lub równoważne - 5 szt., p.3. Pistel dł. 19 cm lub równoważne - 5 szt., p.4. Pistel dł. 8 cm lub równoważne - 5 szt., p.5. Łyżka apteczna dwustronna dł. 21 cm lub równoważne - 5 szt., p.6. Łopatka apteczna dwustronna dł. 20 cm lub równoważne - 5 szt., p.7. Lejek Sr. 10 cm lub równoważne - 5 szt., p.8. Lejek Sr. 4 cm lub równoważne - 5 szt., p.9. Zlewka 50 ml - 5 szt., p.10. Zlewka 100 ml - 5 szt., p.11. Zlewka 1250 ml - 5 szt., p.12. Zlewka 400 ml - 5 szt., p.13. Zlewka 1000 ml - 5 szt., p.14. Bagietka szklana dł. 20 cm lub równoważne - 5 szt., p.15. Butelka szklana 40 ml - 40 szt., p.16. Butelka szklana 65 ml - 20 szt., p.17. Butelka szklana 100 ml - 30 szt., p.18. Butelka szklana 125 ml - 50 szt., p.19. Butelka szklana 150 ml - 20 szt., p.20. Butelka szklana 250 ml - 30 szt., p.21. Butelka szklana 1000 ml - 10 szt., p.22. Pudełko maściowe 100 g - 10 szt., p.23. pudełko maściowe 50 g - 50 szt., p.24. pudełko maściowe 25 g - 50 szt., p.25. Kroplomierze do butelek - 1 op., p.26. Nakrętki do butelek na 125 ml - 2 op., p.27. Saczki małe lub równoważne - 3 op., p.28. Sygnatyry apteczne pomarańczowe - 3 op., p.29. Torebki apreczne białe 10 cm x 20 cm lub równoważne - 1 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3 - Urządzenia apteczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Polarymetr ręczny P-1000 Kruess lub równoważny - szt.1 . (uwaga - minimalny okres gwarancji 24 miesiące).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4 - Wagi apteczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: p.1 Waga apteczna -obciążenie max. 0,6 kg, dokładność opdczytu 0,01 lub 0,001 lub równoważne - szt.6, p.2 Waga apteczna -obciążenie max. 2,0 kg, dokładność opdczytu 0,01 lub równoważne - szt.8 (uwaga - minimalny okres gwarancji 24 miesiące).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.