eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonanie robót remontowych w budynku mieszkalnym przy ulicy Za Murami 20 w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-21

Gdańsk: Wykonanie robót remontowych w budynku mieszkalnym przy ulicy Za Murami 20 w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 227914 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5241060-61,63-64, 5241010, fax 058 3458235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w budynku mieszkalnym przy ulicy Za Murami 20 w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1.Program prac konserwatorskich przy elewacji kamienicy przy ulicy Za Murami 20 w Gdańsku - załącznik nr 1 do siwz, 2.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - wymagania ogólne - załącznik nr 2 do siwz, 3.Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty izolacyjne; wykopy pod izolację pionową ścian fundamentowych - załącznik nr 3 do siwz, 4.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - tynkowanie; wykonanie tynków zwykłych zewnętrznych - załącznik nr 4 do siwz, 5.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty malarskie - załącznik nr 5 do siwz , 6.Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty murowe - kominy - załącznik nr 6 do siwz, 7.Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty przy wznoszeniu rusztowań - załącznik nr 7 do siwz, 8.Przedmiar - roboty remontowe w budynku mieszkalnym przy ul. Za Murami 20 - załącznik nr 8 do siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi : - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - udzielić co najmniej 3 letniej gwarancji i rękojmi, - wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, - przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn.zm.). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1.Doświadczenia zawodowego - wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać minimum 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie zabytkowego obiektu podlegającego nadzorowi Konserwatora Zabytków popartą dokumentem potwierdzającym, że robota ta została wykonana należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. 2. Zaświadczenia (certyfikatu), że firma została przeszkolona w zakresie doboru, stosowania i układania pap termozgrzewalnych. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę 3. Potencjału kadrowego - wykazu osób i podmiotów, które uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie 1 osoby, na stanowisku kierownika budowy posiadającej uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: - Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego. - Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. - Złożyć Kosztorys ofertowy (uproszczony) wg przedmiaru robót Zamawiającego. - Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów wraz z przyjętymi cenami. Ceny materiałów muszą być przedstawione łącznie z kosztami zakupu i transportu materiałów. Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty : 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dopuszcza się załączenie umowy spółki cywilnej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-254 Gdańsk, ul Partyzantów 74, pok. nr 5, w godz. 8.00 - 12.00, cena brutto 12,20 zł. Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. nr 9, kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 10.01.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 12.12.2007 r. godzina 9.30 miejsce w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 204 świetlica OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Grażyna Berowska, nr pok. 5, tel. 058/ 524-10-61 nz@gznk.pl

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.