Ogłoszenie z dnia 2013-10-30
Giżycko: Organizacja cateringu dla uczestników konferencji w Giżycku pt. Kształcenie zawodowe uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych w Alytus i Giżycku
Numer ogłoszenia: 227891 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 9434, faks 87 428 4565.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja cateringu dla uczestników konferencji w Giżycku pt. Kształcenie zawodowe uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych w Alytus i Giżycku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zapewnienie cateringu dla uczestników konferencji - 61 osób (30 osób z Alytus, 30 osób z Giżycka, 1 tłumacz), w tym: 1. Kawy powitalnej w godzinach ok. 93:0 - 10:30 w miejscu spotkania (świetlica internatu Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu, ul. Smętka 7 w Giżycku). W skład tej usługi wchodzi: -kawa, herbata, mleczko, cukier, cytryna -przekąski różne: dwa półmiski kanapek dekoracyjnych lub tartinek (na słono), kruche ciasteczka - bez ograniczeń 2. Obiad (miejsce podania posiłku zostanie uzgodnione z wybranym Wykonawcą na etapie podpisania umowy, Zamawiający weźmie pod uwagę możliwość serwowania obiadu w miejscu prowadzenia działalności przez Wykonawcę) ok. godziny 12:00 - 13:00 składający się z: -zupy -II dania: danie mięsne + ziemniaki lub inny dodatek węglowodanowy, zestaw surówek -napoje niegazowane: woda z cytryną, soki minimum 3 rodzaje -deser np. ciasto, najchętniej własnego wypieku (propozycja własna). -do deseru: kawa, mleczko, herbata, cytryna, cukier, woda, soki - do wyboru. 3. Przerwy kawowej w godzinach 14:00 - 14:30 w miejscu spotkania (świetlica internatu Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu, ul. Smętka 7 w Giżycku). W skład tej usługi wchodzi: -kawa, herbata, mleczko, cukier, cytryna -przekąski różne: rogaliki lub rożki z ciasta drożdżowego lub francuskiego z nadzieniem różnego rodzaju, mini drożdżówki, kruche ciasteczka - bez ograniczeń Wykonawca do oferty dołączy min. 3 propozycje różnych zestawów obiadowych. Zamawiający wybierze zestaw nie później niż na 5 dni przed planowanym spotkaniem. Czas podania obiadu nie dłuższy niż 15 minut, czas posiłku ok. 1 godziny. Wykonawca usługi zapewni obsługę, rozstawienie i bieżącą wymianę naczyń oraz dbałość o estetykę miejsca podawania wyżywienia. Dania obiadowe muszą być podane na ciepło. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin podawania poszczególnych pozycji. Wykonawca zostanie poinformowany o ostatecznych godzinach podania najpóźniej na 5 dni przed spotkaniem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze zamówienie stanowi część projektu Uczmy się od siebie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Celu 3: Europejska Współpraca Terytorialna Program Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HOTEL MAZURY S.C. WIESŁAWA PAWIŃSKA ALEKSANDER PAWIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
HOTEL MAZURY S.C. WIESŁAWA PAWIŃSKA ALEKSANDER PAWIŃSKI
- HOTEL MAZURY S.C. Wiesława Pawińska, Aleksander Pawiński, Al. Wojska Polskiego 56, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4270,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2928,00
Oferta z najniższą ceną: 2928,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3660,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługę cateringu dla uczestników konferencji - 61 osób (30 osób z Alytus, 30 osób z Giżycka, 1 tłumacz) został wybrany tryb zapytania o cenę. Monitoring zamówień publicznych odbywa się na podstawie Planu Finansowego PZOSiPO, n podstawie, którego zweryfikowano, że usługi planowane do realizacji w roku 2013 przekraczają kwotę 14.000 euro, jednak nie przekraczają kwoty 200.000 euro. Na podstawie przeprowadzonych postępowań na usługi cateringowe przeprowadzonych w b.r. oraz rozeznania rynku przeprowadzonego w dniu 24.09.2013r. stwierdzono, że wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Usługa cateringu objęta zamówieniem jest powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych i parametrowych. Przygotowane postępowanie zostało przesłane do 5 wybranych wykonawców świadczących w ramach prowadzonej przez nich działalności usługę będącą przedmiotem zamówienia.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- "Opracowanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenie Gminy Giżycko - III postępowanie"
- Dostawa używanego teleskopowego podnośnika koszowego na samochodzie o masie całkowitej do 3,5t na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Giżycku - IV
- Dostawa wyposażenia do pracy metodą Biofeedback wraz ze szkoleniem dla kadry I i II stopnia
- Dostawa zestawu do prowadzenia zajęć metodą Warnkego wraz ze szkoleniem kadry PCPR
- Dostawa sprzętu na Oddział AiIT Giżyckiej Ochrony Zdrowia Sp. z o.o. w ramach realizacji Narodowego Programu Transplantacyjnego
- Wykonanie ekspertyz strzelnic garnizonowych w Gołdapi i Giżycku oraz w zakresie ochrony przeciwpożarowej i zgodności z obowiązującymi przepisami dla obiektów w m. Giżycko i Orzysz
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług codziennego całodobowego żywienia pacjentów
- Prowadzenie stołówki szkolonej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Koleczkowie i przygotowywanie posiłków na miejscu z możliwością ich dalszej odsprzedaży poza terenem Zespołu wraz z dzierżawą
- Prowadzenie stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Szemudzie z posiłkami przygotowywanymi na miejscu wraz z dzierżawą pomieszczeń i wyposażenia
- Prowadzenie stołówki szkolonej w Szkole Podstawowej w Bojanie z możliwością przygotowywania posiłków na miejscu w celu ich dalszej odsprzedaży poza terenem szkoły wraz z dzierżawą pom. i wyposażenia
- Kompleksowa realizacja usług cateringowo-gastronomicznych w ramach IV Kongresu Nauk Rolniczych
- Obsługa organizacji sympozjum ELLIS Doctoral Symposium 2025
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.