To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-04
Leszno: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Przebudowa ciągu dróg powiatowych: 4790P w miejscowości Kąkolewo, 4791P Łoniewo - Osieczna
Numer ogłoszenia: 22781 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 360734 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 65 5298100, faks 65 5298131.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Przebudowa ciągu dróg powiatowych: 4790P w miejscowości Kąkolewo, 4791P Łoniewo - Osieczna.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Przebudowa ciągu dróg powiatowych: 4790P w miejscowości Kąkolewo, 4791P Łoniewo - Osieczna. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu koncepcyjnego (zawierającego usytuowanie inwestycji w planie), projektu budowlano-wykonawczego oraz dokumentacji przetargowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania oferty częściowej. Zamówienie jest współfinansowane z funduszy EOG 2009-2014, pochodzących z Islandii, Lichtensteinu i Norwegii oraz środków krajowych w ramach umowy o dofinansowanie dla projektu pn. Partnerstwo Obszaru Funkcjonalnego dla wzmocnienia rozwoju i spójności społeczno-gospodarczej Aglomeracji Leszczyńskiej finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014, oraz ujęte zostało w opracowanym w ramach projektu Studium rozwoju zrównoważonego transportu Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Leszczyńskiej, pod nazwą Budowa dróg rowerowych jako alternatywny sposób komunikacji w stosunku do transportu samochodowego na obszarze OFAL, zadanie Budowa przeznaczonych do użytku publicznego ciągów rowerowych w Gminie Osieczna - Do realizacji w I etapie - Odcinek I Kąkolewo - Łoniewo - Osieczna, Przebudowa ciągu dróg powiatowych: 4801P na odcinku od drogi krajowej nr 5 - Dąbcze, 4800P Dąbcze - Nowa Wieś - Kąkolewo, 4790P Kąkolewo - 4791P Łoniewo - Osieczna. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Przebudowa ciągu dróg powiatowych: 4790P w miejscowości Kąkolewo, 4791P Łoniewo - Osieczna. Opis stanu istniejącego: Projektowana trasa znajduje się na terenie Gminy Osieczna. Początek trasy zlokalizowany jest w miejscowości Kąkolewo przy granicy z Gminą Rydzyna następnie przebiega poprzez miejscowość Łoniewo i kończy się w miejscowości Osieczna na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 432. Odcinek w miejscowości Kąkolewo posiada nawierzchnię bitumiczną, wzdłuż której znajduje się zamiennie jednostronny lub obustronny chodnik. Przy ulicy zlokalizowane są posesje gospodarstwa o zwartej zabudowie. Droga krzyżuje się z linią kolejową (Leszno - Poniec oraz Leszno-Gostyń) i z drogą krajową nr 12. Na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową do końca miejscowości Kąkolewo po prawej stronie znajduje się chodnik, natomiast po stronie lewej wąskie pobocze. Dalej za miejscowością Kąkolewo pojawia się przekrój drogowy z obustronnym rowami przydrożnym, za którymi położone są pola uprawne. Na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 4791P trasa kierowana jest w lewo w stronę miejscowości Osieczna do miejscowości Łoniewo. Droga w miejscowości Łoniewo również charakteryzuje się wąskim pasem drogowym, w którym zlokalizowana jest jezdnia i obustronny chodnik graniczący z posesjami. Następnie za miejscowością Łoniewo droga ponownie przechodzi w przekrój drogowy z obustronnymi rowami, przy których bliskiej odległości od krawędzi jezdni zlokalizowane są drzewa oraz las. Odwodnienie na przedmiotowej trasie odbywa się poprzez istniejącą kanalizację deszczową oraz rowy przydrożne. Infrastruktura niezwiązana z drogą znajdująca się w obrębie opracowania: - linie telekomunikacyjne, - sieci wodociągowe, - linie energetyczne, - sieć gazowa, - sieć kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Cały odcinek drogi objęty projektem to: ok. 7,6 km. Podstawowe dane wyjściowe do projektowania: Projekt musi być sporządzony w oparciu o następujące założenia: -kategoria ruchu - KR2, -szerokość jezdni min 6,0 m, -uwzględnić wszystkie zjazdy do posesji, -odwodnienie, -ciąg pieszo-rowerowy, -chodniki, -zaprojektować zatoki autobusowe i lub miejsca zatrzymania, -przebudowa przepustów w miarę potrzeb. Przy projektowaniu należy kierować się zasadami podanymi w: rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz. U. z 1999r. nr 43 poz. 430 ze zm.), rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U.z 2000r. nr 63 poz. 735 ze zm.). UWAGA: 1.Podstawowe dane do projektowania wymienione powyżej nie są obligatoryjne i mogą ulec zmianie w uzasadnionych przypadkach, np.: dla potrzeb maksymalnego dostosowania rozwiązania do istniejących warunków terenowych, kolizji infrastruktury technicznej, przeprowadzonych konsultacji społecznych. 2.Projekt budowlano-wykonawczy musi być zgodny z obowiązującymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego. 3.Projekt budowlano-wykonawczy dla zamówienia musi zawierać następujące szczegółowe elementy: 1)Część opisowo-obliczeniowa: a)opis techniczny zawierający między innymi: opis obiektu (w tym: opis stanu istniejącego i projektowanego, analiza powiązania z innymi drogami publicznymi oraz określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu), parametry techniczne, opis przyjętej technologii robót, opis wszystkich ewentualnych kolizji, wykaz działek obejmujących zakres inwestycji określony liniami rozgraniczenia, wykaz działek położonych poza liniami rozgraniczenia inwestycji w zakresie obszaru niezbędnego do przebudowy infrastruktury, b)określenie warunków gruntowo-wodnych i grupy nośności podłoża, c)informację BIOZ, d)wszystkie obliczenia (dla robót: przygotowawczych, rozbiórkowych, ziemnych, podbudowy, nawierzchni itp.) 2)Uzgodnienia: a)protokół z narady koordynacyjnej uzyskany na podstawie art. 7d pkt. 2 oraz 28b ustawy z dnia 17 maja 1989r.- Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2015 r., poz. 520 ze zm. ) i wymagane w nim dodatkowe uzgodnienia branżowe, b)pozytywna opinia projektu docelowej organizacji ruchu, wystawiona przez właściwą komendę policji, c)projekty budowlano-wykonawcze dla wszystkich branż infrastruktury technicznej muszą posiadać, odpowiednio, pozytywne uzgodnienie z jednostkami zarządzającymi tą infrastrukturą, d)oraz wszystkie niezbędne uzgodnienia wynikające z przepisów odrębnych (np. RDOŚ) 3)Część kosztową: a)przedmiary robót (w formacie xls) w postaci tabelarycznego zestawienia rodzaju robót wraz ze szczegółowym wyliczeniem ich ilości. 4)Część rysunkową: a)rysunek planu orientacyjnego, b)rysunek planu sytuacyjnego w skali 1:500 z zaznaczonymi projektowanymi rozwiązaniami, c)rysunek planu sytuacyjnego w skali 1:500 z zaznaczonymi projektowanymi rozwiązaniami - plansza zbiorcza wszystkich branż, d)rysunki profili podłużnych, e)rysunki przekrojów poprzecznych, konstrukcyjnych i charakterystycznych, f)szczegółowe rysunki projektowanych rozwiązań konstrukcyjnych, g)projekt nowych nasadzeń drzew i krzewów wraz z inwentaryzacją zieleni do usunięcia (wg potrzeb), h)projekt docelowej organizacji ruchu, mający pozytywną opinię Komendy Miejskiej Policji w Lesznie. 4.Dokumentacja przetargowa dla zamówienia musi zawierać następujące szczegółowe elementy: 1)Dokumentacja projektowa sporządzona zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) - zawierająca przede wszystkim elementy wskazane w ust. 3 pkt 1) lit. a-c, pkt 2) lit. a-d oraz pkt. 4) lit. a-h niniejszego rozdziału. 2)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. STWiORB należy sporządzić dla zadania objętego zamówieniem w formacie i na podstawie OST przygotowanych przez Branżowy Zakład Doświadczalny Budownictwa Drogowego i Mostowego Sp. z o.o. oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) (w formie umożliwiającym dalsze ich powielanie). UWAGA: Wszystkie zapisy dotyczące warunków kontraktu z przyszłym Wykonawcą robót umieszczone w szczegółowej specyfikacji technicznej muszą uzyskać akceptację Zamawiającego 3)Kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie ww STWiORB, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389). UWAGA: Kosztorys Inwestorski musi być sporządzony w oparciu o STWiORB. Pozycje kosztorysu Inwestorskiego muszą być zgodne z pozycjami w Kosztorysie ofertowym i Przedmiarze robót. 4)Kosztorys ofertowy (w formacie xls), sporządzony w oparciu o STWiORB, gotowy do wypełnienia przez potencjalnych Wykonawców w postępowaniu przetargowym na wykonanie zadania. 5.Ponadto w ramach ceny ofertowej dla zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: a)regularnego, tj. co 2 tygodnie, konsultowania z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego wszystkich istotnych rozwiązań projektowych oraz uczestniczenia w organizowanych przez Zamawiającego konsultacjach społecznych; Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego dostarczyć opracowane materiały w wersji papierowej i elektronicznej, b)sporządzenia map do celów projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie a także wykonania pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, c)poniesienia kosztów związanych z uzyskaniem uzgodnień branżowych, protokołu z narady koordynacyjnej oraz badań podłoża gruntowego (wg potrzeb), d)wykonania projektów likwidacji ewentualnych kolizji wynikłych na etapie uzgodnień branżowych, a nie przewidzianych w ust. 2 niniejszego rozdziału (zakres usunięć ewentualnych kolizji należy przedstawić na roboczo do akceptacji w siedzibie Zamawiającego), e)wykonania na własny koszt ekspertyz, opinii, badań i innych dokumentów, które są niezbędne do prac projektowych oraz do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia dla realizacji przedmiotu zamówienia, f)uzyskania akceptacji Zamawiającego planu sytuacyjnego i przyjętych rozwiązań konstrukcyjnych, g)przygotowania, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, załączników do wniosków o decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzję - pozwolenia na budowę, o decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, o decyzję na usunięcie zieleni z pasa drogowego i do innych decyzji przewidzianych przepisami prawa. 6.Do dokumentacji technicznej Wykonawca załączy oświadczenie, że dokumentacja ta jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami, zasadami wiedzy technicznej, oraz że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych powinny być sporządzone zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalnego (Dz. U. z 2013r., poz. 1129). 7.W dokumentacji technicznej nie wolno używać nazw własnych gotowych produktów, które mogłyby jednoznacznie wskazywać producenta, natomiast materiały te należy opisywać parametrami technicznymi. 8.Projekt budowlano-wykonawczy powinien być kompleksowym opracowaniem wykonanym zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, posiadającym wymagane przepisami uzgodnienia, opinie i sprawdzenia, na podstawie którego Inwestor będzie mógł uzyskać decyzję o realizacji inwestycji drogowej lub pozwolenie na budowę i zrealizować rzeczowo przedmiot dokumentacji projektowej. 9.Dokumentacje należy wykonać na aktualnych podkładach geodezyjnych. Podkłady geodezyjne sporządzi Wykonawca. 10.Ewentualne podziały geodezyjne wynikające z projektu będą zlecone i wykonane na koszt Zamawiającego. 11.Warunki gruntowo - wodne należy określić na podstawie badań poziomu wód gruntowych, rodzaju zalegającego poniżej projektowanych wykopów gruntu oraz jego wskaźnika piaskowego. 12.W opracowanej dokumentacji technicznej wszystkie zastosowane rozwiązania techniczne jak również proponowane do wbudowania materiały muszą być uzgodnione z Zamawiającym, Zarządem Dróg Powiatowych w Lesznie oraz instytucjami zarządzającymi przebudowywaną infrastrukturą. 13.Rysunki techniczne muszą być wykonane w programie typu CAD (pliki z rozszerzeniem dwg, dxf). 14.Pełne opracowanie dla zamówienia obejmuje wykonanie: 1)projektu koncepcyjnego, który musi być wykonany i zdany Zamawiającemu w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz, 2)projektu budowlano-wykonawczego, o którym mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału, który musi być wykonany i zdany Zamawiającemu dla każdego opracowania w 5-ciu egzemplarzach w wersji papierowej, 3)dokumentacji przetargowej, o której mowa w ust. 4 niniejszego rozdziału, która musi być wykonana i zdana Zamawiającemu dla każdego opracowania w 1 egzemplarzu w wersji papierowej, 4)cała dokumentacja wymieniona w pkt. 1, 2 i 3 musi być sporządzona w wersji elektronicznej i przekazana Zamawiającemu na płycie CD DVD (w formacie edytowalnym oraz pdf). 15.Na dokumentacji technicznej należy umieścić elementy promocyjne odnośnie współfinansowania projektu z funduszy EOG 2009-2014, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii oraz środków krajowych, które określi i przekaże Zamawiający. 16.Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych za wykonanie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia zostanie odebrany częściowym (Etap 1) i końcowym (Etap 2) protokołem odbioru. Faktura może być wystawiona po podpisaniu protokołu końcowego odbioru przez: Zamawiającego, przedstawicieli Rady Partnerstwa (tj. Partnerów Samorządowych uczestniczących w przygotowaniu i realizacji zadań o których mowa w ust. 1), Wykonawcę i Podwykonawcę. Zasady wystawienia protokołu odbioru opisane są w rozdziale 4 ust. 2 SIWZ. 17.W przypadku realizacji zamówienia z udziałem Podwykonawców, Wykonawca wraz z fakturą musi złożyć w stosunku do każdego Podwykonawcy jeden z wymienionych poniżej dokumentów: 1)Potwierdzone przez Podwykonawcę oświadczenie Wykonawcy, że zapłata za usługi, które są sprzedawane daną fakturą, a zostały wykonane przez tego Podwykonawcę, została uregulowana. 2)Polecenia cesji na rzecz Podwykonawcy wraz z załączeniem nieuregulowanej kopii faktury otrzymanej od tego Podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający zapłaci należność przypadającą Podwykonawcy bezpośrednio na jego konto z zachowaniem terminu i zasad płatności jak dla Wykonawcy, a należność pozostała zostanie przekazana na konto Wykonawcy. 3)Potwierdzone przez Podwykonawcę oświadczenie Wykonawcy, że usługi, które są sprzedawane daną fakturą zostały wykonane bez udziału tego Podwykonawcy. Brak złożenia przez Wykonawcę jednego z ww dokumentów w stosunku do każdego Podwykonawcy będzie podstawą do odmowy przyjęcia przez Zamawiającego faktury od Wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KFG sp. z o.o. sp. k., ul. Wilczak 16A, 61-623 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129730,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 187000,00
Oferta z najniższą ceną: 139703,40 / Oferta z najwyższą ceną: 428532,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- "Eko klasa pod chmurką. Budżet Obywatelski 2025 r. II"
- "Budowa oświetlenia drogowego na wybranych ulicach miasta Leszna" - z podziałem na 3 części przedmiotu zamówienia.
- REMONT POKRYCIA DACHÓW PAPOWYCH NA BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH ZARZĄDZANYCH PRZEZ MIEJSKI ZAKŁAD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W LESZNIE
- "Przebudowa nawierzchni Al. Cisowej w Marianowie".
- "Pumptruck i zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy ul. Edmunda Bojanowskiego w Lesznie"
- Sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie projektów sieci wodociągowych na terenie części sołectw Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- "Odbudowa zasobów wodnych i poprawa stanu hydrologicznego zlewni rzeki Warcicy, poprzez jej zasilanie wodami rzeki Warty" - aktualizacja dokumentacji projektowej.
- Opracowanie wielobranżowej dok.projektowo-kosztorysowej "Budowa budynku komunalnego mieszkalnego wielorodzinnego z usługami, garażem podziemnym w rej. ul Komorska, Łukowska, Kawcza w W-wa".
- Dostawa i montaż czujek dymu stanowiąca modernizację systemu sygnalizacji pożarowej w I Oddziale ZUS w Poznaniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont i przebudowę budynku starej stodoły w miejscowości Wybrzeże
- Wykonanie dokumentacji projektowej remontu, przebudowy, zmiany sposobu użytkowania części Zamku Piastowskiego w Legnicy wraz z zagospodarowaniem terenu na cele kultury
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.